Linux Mint 18 ùn averà micca un tema novu

Zecca-Y

Ci hè di menu in menu tempu per parte u novu Linux Mint 18, una nova versione chì serà basata annantu à Ubuntu 16.04. Questa nova versione porterà Cinnamon 3 cum'è desktop predefinitu, ma micca tuttu serà novu. Sicondu Clem, per questu novu Linux Mint 18, l'utilizatori anu un novu tema di scrittore ma ùn serà micca installatu per difettu in u desktop.

U novu tema di desktop hè chjamatu Mint-Y, un tema di desktop chì rinnuverà l'interfaccia è i culori di Linux Mint 18À tal puntu chì Clem è a so squadra anu pensatu chì l'utenti pudessinu cunfondesi s'elli sò novi.Cusì, u tema di scrittore di Linux Mint 18 serà per difettu u listessu chè in a versione 17.3 è solu in Linux Mint 18.1 u tema serà cambiatu da u tema di scrittore in Mint-Y. Questa hè una bona nutizia, micca per u fattu chì ci sia un novu tema di desktop ma per u simplice fattu chì se Clem si preoccupa di u tema di desktop, hè chì a nova versione hè guasi pronta per andà cum'è stabile cù ciò chì implica.

Linux Mint 18 ùn averà micca Mint-Y per difettu

Linux Mint 18 hè a prima versione chì currisponde à a versione LTS, a prima postu chì Linux Mint è a so squadra anu decisu di cambià i so sviluppi è esse basatu solu nantu à e distribuzioni LTS. D'altra parte, Cinnamon 3 hè ancu incorporatu, un desktop chì pudemu dighjà sapè è pruvate nantu à a nostra distribuzione Ubuntu 16.04.

Personalmente, aghju utilizatu a nova versione di Cinnamon 3 per un paiu di ghjorni, una versione chì ùn hà ancu maturatu un pocu di più, ma cum'è desktop di produzione, u desktop hè totalmente stabile. Cusì forse u novu Linux Mint 18 Sarah hè più vicinu chè mai à esse in strada, ma in questu casu precauzione deve esse presa per chì u casu di malware ùn si presenti di l'ultima versione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

4 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   ghiacciu dijo

    Serà più o menu listessu, mi pare chì i masci di Zecca si ripusinu nantu à i so allori ...

    1.    Pepe dijo

      I vostri utenti li piaci

  2.   Rubén dijo

    Bè per u mo gustu Cinnamon hè di gran lunga u megliu desktop chì hè statu fattu per Linux, ùn hà micca bisognu di troppu cambiamenti, hè bè cume hè. L'unica cosa chì ùn mi piace micca di Linux Mint hè chì hè obsoleta.

  3.   Enrique dijo

    Linux Mint mancava un novu aspettu, una di e cose chì hà cercatu era u terribile cuncepimentu artisticu, i temi, icone è in particulare i sfondi ufficiali sò orribili, è questu pò sembrà stupidu per parechji, ma Un cuncepimentu elegante è simplice dura assai modu, soprattuttu se aduprate u vostru urdinatore spessu.