A prossima versione di Linux Mint 18.1, chjamatu "Serena", hè previstu per a liberazione di dicembre prossimu. Intantu, a beta di u sistema hè in preparazione per chì a fasa di prova da a cumunità cummencia.
In questa prossima versione vedemu cum'è novità principali l'inclusione di scrivanie Cannella 3.2 è MATE 1.16, in listessu tempu chì mancemu un aghjurnamentu di a basa di u sistema chì seguiterà sempre a linea di Ubuntu 16.04 LTS.
Cù alcuni bug minori chì sò ancu da risolve, a prossima edizione di Linux Mint 18.1 hè pronta per esse liberata in poche settimane. Intantu, a versione beta di a stessa hè preparata quale a distribuzione hè prevista in un cortu spaziu di tempu. E novità chì truveremu in sta versione sò a currezzione di i fiaschi di u sistema truvati in l'ambiente finu à oghje è u dui aghjurnamenti chì i principali desktop di sta famosa distribuzione soffrenu: MATE 1.16 è Cannella 3.2.
Per u mumentu i prublemi ligati à MDM è Cinnamon sò risolti in i screensaver di Linux Mint Debian Edition è Slackware, chì devenu esse corretti prima di realizà un lanciu ufficiale nantu à questu desktop.
In quantu à Videremu MATE 1.16 in Linux Mint 18.1 "Serena" è in Linux Mint Debian Edition 2 "Betsy", arrivendu à questu secondu sistema prima attraversu i repositori in diretta cun l'applicazioni aggiornate tipiche di stu desktop.
Ancu s'ellu ci hè ancu qualchì travagliu da fà in Linux Mint 18.1, i so sviluppatori prumettenu un ambiente assai stabile è di alta qualità, Cum'è quellu chì stu sistema hà furnitu prima in basa di Ubuntu 16.04 LTS. Inoltre, cum'è dettagliu aghjuntu, anu prumessu di includere alcuni rigali in più per sta prossima edizione di Zecca. Videremu chì sorprese anu in riserva per noi.
source: Softpedia.
2 cumenti, lasciate i toi
Amu Linux Mint, vogliu pruvà a so variante Debian Edition per vede cumu funziona nantu à u mo laptop 🙂
Suppongo chì Internet sia pienu d'articuli chì descrivenu è elencanu i miglioramenti è i cambiamenti in queste versioni. Ma aghju mancatu una lista, ancu se chjuca, in stu testu. Eppuru è tuttu, ti ringraziu assai per l'articulu