Linux Mint 18 hà digià a so prima beta libera

mint 18

Cum'è Clem Lefebvre, u capimachja di u prugettu Linux Mint, ci hà annunziatu a settimana scorsa, a prima beta di u novu Linux Mint 18 hè avà dispunibuli. a prima beta hà solu Cinnamon 3 è MATE 1.14 cum'è desktop standard, dunque ùn pudemu pruvà chè sti scrivani è e nutizie attraversu sti scrivani. Tuttavia, a nutizia hè sempre impurtante perchè sta prima beta indica un lanciu imminente di a nova versione di u prugettu menthol basatu annantu à Ubuntu è Gnu / Linux.Pudete scaricà sta prima beta da sta lea, un ligame chì hè liberu di virus è altri tippi di intrusi. Cosa hè di più truverete a versione 64-bit è 32-bit da scaricà è da pruvà, ancu se cum'è dicemu sempre, vi cunsigliemu d'utilizà una macchina virtuale per pruvà sta nova versione di Linux Mint, postu chì hè sempre una versione instabile.

Linux Mint 18 porterà cum'è novità u novu kernel 4.4 di Ubuntu 16.04

Linux Mint 18 hè a prima versione di Linux Mint chì si basa in Ubuntu 16.04, una versione chì serà un grande saltu per l'utilizatori di Linux Mint postu chì Clem hà decisu mesi fà di basà i so prughjetti nantu à e versioni LTS è micca versioni normali di Ubuntu.

Eppuru, cumu avemu dettu in l'articuli precedenti, Clem è a so squadra volenu fà Linux Mint un sistema operativu stabile è veloce, qualcosa per chì l'utente ùn abbia da aspettà per caricare o eseguisce certi prugrammi. In Linux Mint 18 si prevede chì u sistema upirativu hè più veloce di u normale oltre à avè un desktop altamente efficiente è veloce. I testi realizati parenu indicà chì questi risultati seranu cusì, ma hè ancu veru chì parechji utilizatori si sò lagnati di i prublemi creati. Cusì pare chì sta prima beta è ancu u restu di e beta Linux Mint 18 seranu interessanti à seguità. Ùn pensate micca?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

8 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Fabian dijo

    Per dì a verità aspettu ch'ella esca ma a versione kde ancu se adupru ubuntu aghju sempre 2 allora nant'à u mo laptop. Linux mint almenu per mè hè statu super stabile in più chì possu ripartà è spegne u pc da u desktop, chì in Ubuntu ùn possu sempre

  2.   grovia dijo

    Joaquín, ti feliciteghju per u vostru straordinariu travagliu. Ci cridite o micca, parechji anu amparatu à aduprà Linux per mezu di u vostru Blog, è sò unu di elli. Hè vera chì ci hè assai da amparà, ma st'ACCADEMIA IN LINEA hè perfetta per u compitu.
    Bona furtuna è avanti!

  3.   Seba Montes dijo

    Allora Cinnamon l'hà creatu da Ubuntu?

    1.    Klaus Schultz dijo

      Innò, Cinnamon o Linux Mint sò un "fork" o derivazione di Ubuntu basatu annantu à Gnome 2.

      1.    anònimu dijo

        Ùn hè micca bellu currettu.

        Cinnamon hè statu creatu da a squadra Linux Mint. Linux Mint hè un derivativu di Ubuntu, è Cinnamon hè basatu annantu à Gnome 3, micca 2. A forca di Gnome 2 hè MATE, chì hè ancu fatta da a squadra Linux Mint.

  4.   Javier Ibar dijo

    Per voi Jorge Retamozo

    1.    Jorge Retamozo dijo

      Grazie! L'avia vistu sta mane .... À meza matina eru in linea

  5.   anònimu dijo

    Ebbè, stu testendu a beta questi ghjorni è andarà abbastanza bè. Anu miglioratu a visuale cù temi novi ispirati da Numix è Arc, è tenenu a Mint-X di prima. Benintesa chì ùn anu fattu nè mancu pittatu. Ci era assai utilizatori Mint chì dumandavanu più temi è cusì.

    Per u restu, nisun prublema maiò - bè nè grande nè chjucu, ùn l'aghju avutu - nè cù Cinnamon, nè cù prugrammi. Aghju installatu listessu chì in Ubuntu 16.04 chì aghju ancu pruvatu queste ultime settimane è tuttu hè currettu.

    A nova versione 18 cuntinua in a vena di Mint, migliurendu gradualmente i dettagli quì è culà è espansione e caratteristiche di Cinnamon, chì diventa un ambiente di scrittore assai bonu. Benintesa, devenu guardà u cunsumu di memoria ram. U cunsumu hè cresciutu in l'ultime versioni, è ancu se ùn hè micca un prublema in tuttu per l'urdinatori attuali, pò esse per l'urdinatori cù certi anni. È omu, survegliate ancu u cunsumu perchè Cinnamon ùn hè micca KDE per cunsumà sempre di più.

    Per mette un inconveniente, pensu chì duverebbenu mette e batterie in u prublema di l'aggiornamenti di sicurezza chì hè criticatu ultimamente. Vale a pena d'avvisà chì alcuni ponu causà prublemi, è chì ancu l'utilizatore li pò installà ancu se per difettu i "periculosi" secondu Mint sò "bluccati". Ma pensu chì devenu rendeli tutti installabili è mantenendu a stabilità chì hà.

    Cusì aghju dettu, beta 18 abbastanza bè.