Linux Mint 19.1 serà liberatu nuvembre prossimu è serà chjamatu Tessa

Linux Mint 19.1

Restanu pochissimi ghjorni à u lanciamentu di Ubuntu 18.10, a prossima grande versione stabile di Ubuntu è prima di mette ci in manu, a squadra Linux Mint hà annunziatu nutizie riguardu à a so prossima versione, cume s'elli perdessinu l'utenti cù u lanciamentu di Ubuntu 18.10.

A prossima versione di Linux Mint serà chjamata Linux Mint 19.1 Tessa. Linux Mint 19.1 hè a prima versione di u ramu 19.xx è serà ancu a prima cù a basa Ubuntu 18.04.1.

Insemi cù a data di uscita, chì ancu se ùn hè micca esatta, a sapemu Serà trà a fine di nuvembre è u principiu di dicembre, avemu cunnisciutu u soprannomu di a versione, chì seguita a lettera "T" cum'è l'iniziale di u soprannomu. In questu casu, Linux Mint 19.1 serà chjamatu Tessa.

Tessa serà a prima versione di Linux Mint chì cuntene Cinnamon 4.0. A prossima grande versione di u desktop menthol serà presente in Linux Mint 19.1, una versione chì prumette una grande nutizia, soprattuttu in l'aspettu di e prestazioni, ma per u momentu a sapemu solu un cambiamentu in Software Origins chì ci permetterà di aghjunghje repositorii di diversi tippi, ppa è chì cuntene un disignu rinuvatu cù elementi di l'Apps. L'opera d'arte di a distribuzione ùn hè ancu cunnisciuta, ma sapemu chì ùn serà micca u tema Mint-X o u tema Mint-Y, ancu se per u mumentu i sviluppi useranu questa opera d'arte.

Linux Mint 19.1 serà supportatu finu à u 2023, frà altri cose perchè a so basa hè sempre Ubuntu LTS è micca a versione normale di Ubuntu. Qualcosa per chì Ùn capiscu micca perchè Linux Mint continua à mantene l'anzianu prugramma di liberazione, vale à dì, ogni sei mesi dopu a liberazione di una versione stabile di Ubuntu. Puderanu riduce e versioni o ancu allargalli, aghjunghjendu elementi chì e versioni Ubuntu ùn anu micca, cum'è l'ultima versione di u kernel, LibreOffice, Firefox, ecc ... Qualcosa chì ùn saria micca assai caru postu chì a basa ferma a stessa in tutte e versioni di u listessu ramu.

In ogni casu, a prossima versione di Cinnamon è cumu si integra in Linux Mint 19.1 serà qualcosa chì parechji di noi vulemu pruvà è verificà. Ùn pensate micca?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Daniel dijo

    Spergu chì i prublemi cù u Lacrime cù i driver Nvidea ponu esse migliorati.

  2.   Gabriel Zapet dijo

    Testardu?!