Linux Mint 20 principierà u sviluppu dopu avè fattu qualchì correzione à u sistema operativu

Linux Mint 20

Una settimana fà Clement Lefebvre è a so squadra publicatu Linux Mint 19.3, chjamatu Tricia. Oghje, u Capu di Prughjettu Unofficial Mint Flavor di Ubuntu hà publicatu a so newsletter di Dicembre menzionendu per a prima volta a prossima versione di u so sistema operativu, a Linux Mint 20 di quale si sà pocu o nunda à u mumentu di a scrittura. Lefebvre hà pigliatu u mumentu di parlacci di u lanciu di u Scatola di menta 3.

"Tricia" hè statu cun noi solu una settimana, ma a cumunità l'hà dighjà trovu qualchi glitches chì Lefebvre prumette di curregge. In fatti, dice chì u faranu prima di andà avanti è di cumincià à travaglià nantu à Linux Mint 20 è LMDE 4, a versione di Linux Mint chì si basa direttamente nantu à Debian è micca Ubuntu cum'è u restu. L'entrata di dicembre si concentra nantu à spiegà alcuni di sti bug, è ancu parlà di a liberazione di l'ultima versione di u vostru urdinatore.

Linux Mint 20 ritarderà u so sviluppu?

Trà i bug chì volenu risolve prima di pensà à e consegne future di u sistema operativu avemu:

  • Ritruvate l'accurtatoghji di tastiera in a lista di finestra raggruppata di l'edizione Cinnamon. Anu cacciatu a funzione cridendu chì nimu ùn a viderebbe, ma ùn hè stata.
  • Hanu sappiutu risolve u prublema di frontiera 1px chì hà compromessu a vista di u schermu pienu di Windows in Cinnamon.
  • A nova versione di u Strumentu di Rapporti di u Sistema hè stata assai bè ricevuta, ma u prompt di a password di l'amministratore hà cunfusu parechji utilizatori. Hè qualcosa chì anu da rivedere perchè hè ciò chì a comunità si hè lagnata di più.
  • Hanu risoltu un prublema di imballu cù u grub2-theme-mint y grub2-theme-mint-2k.
  • Stanu verificendu un prublema cù u clock clock in Cinnamon.

U restu di l'articulu publicatu pochi minuti fà ne parla digià Scatola di menta 3Dunque, cum'è avemu dettu prima, l'unicu ciò chì sapemu chì Linux Mint 20 hè chì averà riparatu alcuni di i bug chì sò presenti in v19.3 di u sistema operativu.

Linux Mint 20 entre prima metà di u 2020.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Daniel dijo

    Hà parechji bug assai gravi chì m'anu furzatu à caccià a zecca da u mo urdinatore è migrà versu un'altra distribuzione. Da veru una vergogna, ne migliuranu unu è guastanu 10. Saluti.