Linux Mint 20 migliurà a vostra difesa contr'à Snaps, qualcosa chì a cumunità hà lagnatu

Linux Mint 20 Ulyana

Cum'è ogni mese, Clement Lefebvre hà publicatu una voce nant'à u so blog chì ci dice u prugressu di a prossima versione di u sistema upirativu ch'ellu hè in corsu di sviluppu. Linux Mint 20, chì hà da aduprà Ulyana cum'è nome di codice, serà basatu annantu à Ubuntu 20.04 LTS Focal Fossa, ma ùn si baserà micca tantu nantu à i pacchetti Snap chè versioni ufficiali Canonical. In fattu, cum'è spiegatu in u post di qualchì ora fà, Lefebvre è a so squadra travaglianu per limità l'accessu à snapd.

In parte, u facenu per via di lagnanze cumunitarie. Cum'è a maiò parte di l'utilizatori, è certi sviluppatori, Lefebvre ùn hà micca piaciutu l'ultimu muvimentu tirannicu Canonical in u quale anu inclusu un Snap Store chì sovrascrive una parte di a basa di pacchetti APT, dunque avianu da fermà questu, chì puderia significà chì Chromium, un navigatore chì hè distribuitu solu cum'è Snap, smette di aghjurnà.

Linux Mint 20 dichjara guerra à snapd

[...] Quandu stallate l'aggiornamenti APT, Snap diventa un requisitu per voi di cuntinuà à aduprà Chromium è si installa daretu. Questu rompe una di e preoccupazioni principali chì parechje persone avianu quandu Snap hè statu annunziatu è una prumessa da i so sviluppatori chì ùn sustituverà mai APT.

Un Snap Store autoinstallante chì soprascrive una parte di a nostra basa di pacchetti APT hè un NO NO cumpletu. Hè qualcosa chì ci vole à piantà è puderia spiegà a fine di l'aggiornamenti di Chromium è l'accessu à u Snap Store in Linux Mint.

Personalmente, pensu chì sta dichjarazione di guerra contr'à a pulitica di Canonical sia positiva. Linux Mint hè probabilmente u A più famosa distribuzione non ufficiale basata in Ubuntu di u mondu è, quandu Linux Mint 20 hè ufficiale, Canonical puderia piantà l'arechje è smette di esse cum'è tiranu cum'è in l'ùltimi pagamenti di u so sistema operativu. Sognu hè gratis. È utilizate un altru gustu di Ubuntu, o ancu una altra distribuzione, ancu.

In quantu à altre nutizie chì avete menzionatu questu mese, avemu un supportu miglioratu per NVIDIA Optimus, u supportu per i sistemi multi-monitor hè miglioratu, cambiamenti di culore seranu più discreti, migliuramenti di a bandiera di u sistema è migliuramenti à Cinnamon, l'ambiente graficu chì hà fattu pupulare Linux Mint.

Linux Mint 20 Ulyana ghjunghjerà qualchì volta in ghjugnu, sempre senza una data prevista, è u ferà cù qualchì nutizia da Focal Fossa, cum'è Linux 5.4. Continuerà à esse offertu in e trè edizioni in cui hè stata dispunibile per un bellu pezzu, chì sò Cinnamon, MATE è Xfce, tuttu in versioni 64-bit esclusivamente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

11 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Ignacio dijo

    Mi pare chì Cannonical da tanta cullaburazione cù Microsoft hà pigliatu e so pratiche male.

    1.    Alejandro dijo

      Innò, piuttostu hè di seguità e regule di attirà di più utilizatori, cum'è Torvlads hà sempre dettu, STANDARDIZZÀ UN INSTALLATORE.
      O dicerete chì u babbu di Linux hè statu ancu infettatu cù e pratiche male?

    2.    Lucianu Panigo dijo

      Cum'è MS s'hè innamuratu tantu di Ubuntu (ancu prisentendu lu per via di WSL), chì ùn saria micca surprisante se l'avianu compru.

  2.   Armando Mendoza placeholder image dijo

    Ubuntu hè in decadenza ....
    Bonu per Linux MInt è u so sviluppatore, vi auguraghju tuttu successu
    Continueraghju à aduprà debian per parechji anni

  3.   Rafa dijo

    LInux MInt hè ubuntu miglioratu è perfezionatu, cun unu di i migliori ambienti di scrittore, sia in cuncettu sia in praticità. Ancu se Nemo si mette un pocu bluccatu quandu hà navigatu cun ellu per un pezzu. Ma per tuttu u restu un 10.

    1.    Fernando Bautista dijo

      Ha, Ubuntu hè in calata, piuttostu Linux Mint deve andà una volta per tutte cù Debian è smette di prufittà di a basa Ubuntu.

      1.    gurmersindo minio apparente dijo

        ùn dite micca merda, andate. è aduprà e distros cù rispettu.

  4.   Carminendu dijo

    Credu sinceramente chì questu per fà senza Snap personalmente, iè, rispettendu altre opinioni, ùn mi interessa micca se u rimuovanu. Aghju sempre preferitu pacchetti deb cù APT.
    Stabilità, fluidità, compatibilità cù l'ambiente graficu di u scrittore ... L'esperienza chì aghju avutu cù Snap finu à oghje ùn era sinceramente micca bona.

    1.    Alejandro dijo

      Allora face paura à l'utenti o attrae più utilizatori?

      Chì hè u dilema allora?

  5.   Lucianu Panigo dijo

    Ùn duvemu micca perde di vista u prugettu LMDE. Pensu chì prima o poi Ubuntu hà da esse parte di MS è serà necessariu basà u prugettu Mint nantu à un'altra distro, chì sti tippi di dilemmi diventeranu più frequenti

    1.    gurmersindo minio apparente dijo

      hè a paura ch'aghju. spergu chì mi sbagliu, ma di più hè di sbaglià Linux in generale.