Linux Mint cuntinua à travaglià annantu à u so logò è altre nutizie avanzate stu mese

Possibili loghi Linux MintClement Lefebvre, capimachja di Linux Mint, hà publicatu Qualchì minutu fà una nova entrata nant'à u so bloggu induve ci parla di tuttu ciò chì hà da vene in u sistema upirativu ch'ellu sviluppa. Frà ciò ch'ellu hà mintuvatu, avemu ciò chì si vede sopra à ste righe: continuanu à travaglià nantu à u so logò, un pianu è più semplice chì pare megliu in l'interfacce muderne chì anu sbarrazzatu di parechji ornamenti. L'idea hè chjara per elli, ma anu avutu à pulisce u disignu.

Lefebvre ci hà ancu parlatu Rapporti di Sistema, un strumentu chì dice ch'ella principia à esse utile è chì ci aiuterà, per esempiu, à scopre chì esiste una nova versione di Linux Mint è circà i prublemi di sistema in generale. I Rapporti di u Sistema sò dispunibuli dapoi Linux Mint 18.3, ma ùn hè ancu travagliatu cum'è è cumu pensatu.

Linux Mint LMDE 4, nome in codice "Debbie"

D'altra parte, ci hà rivelatu u nome in codice di LMDE 4: Debbie. LMDE significa Linux Mint Debian Edition, è cum'è un sistema operativu basatu in Debian, Lefebvre dice chì si adatta perfettamente à a fattura. Ciò ch'ellu ùn hà micca rivelatu hè stata a data di u so lanciu, mancu quandu serà più o menu.

Ciò chì pò interessà più utilizatori hè chì u travagliu cuntinueghja nantu à Linux Mint 19.3, u prossima versione di u sistema operativu per esse liberata à a fine di u 2019. A squadra di sviluppatori attualmente migliora e traduzioni di u formatu di data predefinitu sia in Cinnamon sia in MATE. Hè ancu interessante chì anu fattu miglioramenti à l'API XAppStatusIcon, chì facilita a creazione di applet per Cinnamon è MATE.

L'ultima cosa chì Lefevbre ammenta in u so postu d'ottobre hè u MintBox 3, qualcosa chì hà fattu per dì chì «pare bellu è a so velocità hè fantastica«. Ma micca tuttu hè perfettu è stanu travagliendu per migliurà un bug cunnessu cù a CPU è in discussioni cù Compulab per risolve lu. Ùn vogliu micca esse un pooper di festa o qualcosa di simile, ma vogliu menzionà Ubuntu Cannella, un prugettu chì fate i vostri primi passi è chì avete bisognu à uttene Lefebvre è a so squadra per migliurà u so software ancu di più, cusì vinceremu tutti.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Alejandro dijo

    Sicuramente Linux Mint Cinnamon hè a megliu distribuzione per a maiò parte di l'utilizatori: stabile, veloce è assai amichevule (per quelli chì venenu da Windows). Mi ricordu chì quattru anni fà quandu aghju decisu di migrà da Windows hè stata a distribuzione chì m'hà cunvinta definitivamente di stà in u mondu di Gnu Linux.