Linux Mint puderia esse in crisa è u so sviluppu pò esse compromessu

Linux Mint 19.1 xfce

Senza dubbitu, Linux Mint hè una di e distribuzioni Linux più riesciute destinatu à l'utilizatori non avanzati, chì hà supiratu assai i so predecessori (Debian è Ubuntu).

Questu pò esse grazia à l'ambiente graficu intuitivu di Cannella chì hè ancu una pruposta eccellente per l'utilizatori chì volenu principià a so avventura Linux dopu avè abbandunatu Windows. Tuttavia, l'ultimu missaghju da i creatori di a distribuzione lascia assai da pensà.

Avà, Linux Mint hè in u so megliu. Sicondu i dati di DistroWatch, face a so strada versu Manjaro è MX Linux, tramindui destinati à un destinatariu completamente diversu da Mint.

Ùn ci hè manera di lagnassi per u ritmu di sviluppu di a distribuzione, hè di sicuru inseme cù u sviluppu Ubuntu, ma a squadra mette assai travagliu principalmente in u sviluppu di Cinnamon è grandi cambiamenti in questu ambiente.

Pare chì nunda hà da disturbà stu sviluppu generale di l'ambiente è di a distribuzione, ma ùn hè micca cusì. Cum'è in u messagiu postu nantu à u blog ufficiale di Zecca da Clement Lefebvre, chì dirige u travagliu in Zecca.

L'affari ùn viaghjanu micca cum'è previstu

L'annunziu di a liberazione di a prossima versione di Linux Mint 19.2 cù u nome di codice Tina chì mostra un tema aghjurnatu, cambierà a fonte predefinita in Ubuntu è aspetta assai elementi novi in ​​u Manager di Aggiornamenti è u Manager di Finestra Muffin predefinitu.

Ancu se per alcuni pare chì sia un'altra publicità di più di e novità preparate, ùn hè micca a descrizzione di questi chì hè u più colpante à l'entrata di Lefebvre.

È hè quellu prima istanza data di a data di publicazione "1 d'aprile" à parechji di quelli chì anu vistu l'articulu anu pensatu chì era una burla più per a data, ma a cosa ùn hè micca cusì.

Postu chì finora ùn hè stata data altra spiegazione o postu chì era simpliciamente una burla.

Cum'è un omu chì hà una influenza significativa in u sviluppu di u travagliu di Mint è a so direzzione dichjara apertamente chì «sin'à avà ùn riceve nisuna suddisfazione di travagliu » in l'ultima versione di Mint.

Sottolinea chì, grazia à a cumunità, a squadra pò fà fronte à i punti debuli, ma una tale dichjarazione cusì impurtante per tutta a cumpagnia pò esse pigliatu per sorpresa:

A volte, u fattu chì a ghjente li piace ciò chì femu pò motivà tutta a squadra (...) Finu à avà ùn sò micca cuntentu di travaglià in stu ciclu.

Dui di i nostri prugrammatori più talentu ùn eranu micca dispunibili. Aumentà e prestazioni di u gestore di a finestra di Muffin ùn era micca è ùn hè micca sempre faciule. Feedback nantu à u nostru novu situ web è logu hà suscitatu alcune dumande.

Linux Mint 19.1

Chì ghjè l'avvene di una di e distribuzioni desktop più riesciute?

In a listessa entrata Lefebvre assicura chì e prossime edizioni di Mint ùn sò micca in periculu, dichjara chì malgradu i prublemi è grazia à u sustegnu di a cumunità, i risultati di u travagliu sò più chè soddisfacenti.

In un tonu di discorsu diversu, ma Jason Hicks, un altru membru di a squadra incaricatu di u sviluppu di Mint implicatu frà altre cose in u travagliu in u gestore di a finestra:

Aghju ancu una vita fora di u travagliu in Open Source. U numeru d'ore chì aghju passatu à travaglià nantu à u cumpusitore (Muffin - ed.)

Ùn hè micca sanu per a psique. Aghju pussutu fà ciò chì aghju pussutu, perchè in ghjennaghju ùn aghju micca un travagliu. Avà travagliu à tempu pienu è cercu di tene u ritmu di e correzioni di bug.

Aghju passatu ogni notte è duminicata, guasi ogni mumentu di riserva in u mo tempu liberu, riparendu ste cose.

Allora, pare chì Mint soffre di un deficit di sviluppatore, a squadra hè stanca è in cunflittu.

A tensione deve esse veramente culminata, chì entrambi l'omi anu decisu di publicà i dettagli di u travagliu.

E questu, malgradu l'affirmazioni di Clement Lefebvre chì "e cose sò belle", ùn hè micca ottimistu. À u mumentu, l'avvene di Zecca hè dipintu in neru.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

8 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Fernando Roberto Fernandez dijo

    Saria un peccatu chì sta distro ùn pudessi micca mantene u so livellu di eccellenza. Hè assai affidabile, l'aghju adupratu dapoi guasi dui anni cù u desktop XFCE.

  2.   francisco leali dijo

    Assai cuntentu aghju realizatu cù linux mint ciò chì ùn pudia micca truvà in altri navigatori è aghju persu u tempu cù quelli altri navigatori

  3.   Rafael Moreno dijo

    Aghju utilizatu Linux Mint XFCE dapoi più di un annu, cù una soddisfazione cumpleta è a so sparizione seria una grande delusione per mè.
    Tuttavia capiscu a fatica pussibile di i so sviluppatori.
    Da quì mandu u mo incuragimentu à cuntinuà cù u prugettu.

  4.   Daniel dijo

    Avemu 120 urdinatori cù Linux Mint 17.2, è ùn ci anu mai datu prublemi è sta nutizia ci lascia in limbu sperendu è e cose ùn empieghjanu.

  5.   Angel Sáez de Lafuente Gómez, 70 anni dijo

    Mi dispiace assai chì Linux Mint possa sparisce, sò innamuratu di sta distribuzione è averia male di vede cumu sparisce. Sò stancu di e finestre fora di u visu pare una burla.
    Per piacè ùn andate micca, ci sò parechje persone chì ci piaciunu è pensemu chì sò assai boni.

  6.   Fernando dijo

    Per a mo menta Linux, hè senza dubbiu una di e migliori distribuzioni Linux, aghju pruvatu manjaru, mx, è altre distribuzioni, è finiscu sempre aduprendu menta cum'è u mo sistema operativu di travagliu ... Hè di più u visualizeghju cum'è unu di e poche alternative à Windows è Mac OS ... allora invitu tutti l'utilizatori di Linux in generale à sustene sta distribuzione, perchè seria veramente una grande perdita chì face sta via alternativa di u mondu digitale, lasciata in manu à imperi privati ​​chì à stu ghjornu ci sottumettenu à alternative uniche

  7.   Félix Alberto Mauricio dijo

    Mi pare chì i rispunsevuli duverianu pisà. ciò chì sta distro hà rializatu annantu à l'anni. Destronà l'ex campione, Ubuntu. A ghjente di menta deve truvà un modu per fà chì sta distro ùn perisca micca. Duvianu tene lu soprattuttu, per u divertimentu di a grande cumunità chì usa Linux.

  8.   Miguel dijo

    Ci hè qualcosa chì aiuta queste recensioni OS. Pudete gestisce Linux Mint in linea cù OnWorks. Hè dispunibule in https://www.onworks.net/os-distributions/debian-based/free-linux-mint-online