Lubuntu 16.04 usa LXDE basatu annantu à GTK2 è micca LXQt

lubuntu-16-04

Cum'è l'avemu digià dettu in Ubunlog nanzu à u Capu d'annu, i sapori ufficiali è altri non ufficiali basati annantu à Ubuntu avianu da principià à lancià e prime versioni Alpha di i so sistemi operativi. Ancu, logicamente, e vacanze anu fattu chì i sviluppatori si rilassessinu un pocu, qualcosa chì hè accadutu ancu à i scrittori di parechji blog. Avà chì e vacanze di Natale sò passate, simu tornati à piena capacità è avemu cuminciatu à informà vi di tuttu ciò chì tocca à Ubuntu. Dopu a nutizia chì Hà scrittu u mo cullega Joaquin informendu chì Linux Mint 17.3 hè avà dispunibule per tutte e so versioni, hè u turnu di una nutizia annantu à ubuntu.

Luni scorsu, 4 di ghjennaghju, hè stata liberata a prima versione di Lubuntu 16.04, una versione chì ghjunghje in fase Alpha 1 Milestone. In ogni casu, à u mumentu hè stata una delusione per parechji utilizatori, postu chì si basa in GTK LXDE è micca in LXQt, u novu desktop scrittu in Qt chì combina u megliu di LXDE è Razor-qt. LXQt hè statu lanciatu annantu à altri sistemi cù successu è usa Qt5 è KDe Frameworks 5, ma ùn vene micca, eccettu per una grande sorpresa, à Lubuntu 16.04 Xenial Xerus.

A cattiva nutizia hè ghjunta in e note di rilasciu di Lubuntu Xenial Alpha 1, dicendu chì "LXQt hè sempre in sviluppu è Xenial Xerus serà basatu nantu à GTK«. Se site curiosu è vulete pruvà l'ambiente graficu LXQt, ci sò distribuzioni cume Mageia chì l'utilizanu, ma sò in favore di aduprà e versioni di Linux chì godenu di un sustegnu maiò, cum'è Ubuntu, i so sapori ufficiali è e versioni più famose basate annantu à u sistema Canonical.

U 2016 serà un annu assai impurtante per Ubuntu è tutti i sistemi chì si basanu annantu à questu, ma sta prima nutizia annantu à Lubuntu 16.04 Xenial Xerus ùn hè micca u megliu di tutti. In ogni casu, duveremu ancu aspettà finu à aprile per chì e versioni finali di ogni sistema ghjunghjenu prima di pudè cummentà.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Immagine segnaposto Joaquin Valle Torres dijo

    Problema lxqt ancu s'ellu hè forse un desktop fantasticu, pò ancu esse un pocu verde. ma devu ammette ch'ella prumette, a videremu più tardi.

  2.   Alex dijo

    À u principiu di l'annu scorsu aghju pruvatu una distro (ùn mi ne ricordu micca quale) cun LxQt è mi piacia! Ancu cù i bug chì hà avutu, hè una grande delusione chì Lubuntu ùn l'ha da avè per difettu, l'aspettava veramente 🙁

  3.   仙道 カ イ ザ ー dijo

    Avissi da pruvà * _ *