Nanzu sta settimana è cum'è di solitu, Ubuntu Budgie hè statu u primu à apre u Concorsu di carta da parati Focal Fossa. Hè u fratellu più chjucu di a famiglia è, cum'è tale, pare chì li piaci à esse rambunziu è hà a menu pazienza per quasi tuttu. Ma oghje, quattru ghjorni dopu, un altru fratellucciu, in stu casu per via di u so pesu, hà seguitu i so passi: Lubuntu 20.04 hà apertu u cuncorsu per i vostri sfondi.
Ancu per esse vera à a verità, pare chì ùn ci sia stata tanta differenza trà l'apertura di u cuncorsu Budgie è Lubuntu. U filu di u foru di Lubuntu, induve l'imaghjini devenu esse mandati, hè statu publicatu u 3 di Dicembre, dunque a differenza di quattru ghjorni trà unu è l'altru hè stata in realtà quantu ci hè vulsutu à publicà a so dispunibilità nant'à e rete suciale.
Lubuntu 20.04 arriverà u prossimu 23 d'aprile
E regule di stu cuncorsu sò praticamente listesse à quelle di i cuncorsi passati.
- L'imagine SI deve esse di a nostra pruprietà. In realtà, ci incuraghjenu à segnalà se vedemu qualchì copyright.
- A dimensione deve esse almenu 2560 × 1600. Benintesa, Lubuntu consiglia di caricare immagini cù una risoluzione più bassa per chì u situ di u foru sia navigabile. Se ci hè una maghjina assai bona è hè più chjuca, dicenu chì pudemu ancu caricala, chì dicideranu chì fà cun ella.
- Ùn devenu micca avè alcun filigrana, a menu chì ùn anu micca u nome "Lubuntu", u so logò, "Focal Fossa" o "20.04".
- L'imaghjini devenu esse licenziati CC BY-SA 4.06 o CC BY 4.03.
Cum'è in tutti i cuncorsi, i vincitori appareranu cum'è una opzione da aduprà cum'è carta da parati in Lubuntu 20.04 Focal Fossa, a prossima versione LTS chì serà liberatu u 23 d'aprile.
Sianu the first to comment