Lubuntu: cumu cambià u wallpaper à casu à ogni login

lubuntu

Lubuntu Hè a versione più leggera di Ubuntu, basata nantu à LXDE cum'è scrivania è destinata à quelli utilizatori chì ùn anu micca cusì novu hardware ma chì volenu sempre avè un ambiente stabile, simplice da aduprà è da aghjurnà, è tuttu cù un cuncepimentu più cà successu. Cusì, ùn hà micca sensu installà assai strumenti per attività banali ma chì pudemu sempre bramà, cume i cambiatori. u wallpaper, postu chì vanu contr'à ciò chì si cerca in questu "gustu Ubuntu".

Tuttavia, se GNU / Linux offre qualcosa, hè flessibilità è un modu simplice di fà e cose, è quì avemu da vede cumu creà un cambiadore di carta da parati per Lubuntu in modu simplice, tuttu attraversu elementi digià dispunibili in u sistema è dunque, senza a necessità di installà alcuna applicazione per questu. Cusì evitemu di utilizà 40 o 50 MB di memoria RAM per questu, è di passaghju videremu una parte di l'operazione in u fondu di stu desktop (senza trascurà chì parechji di sti strumenti ùn funzionanu micca in modu stabile cù PCManFM, u fugliale manager da LXDE).

A prima cosa chì avemu da fà hè di creà un icona nantu à u desktop, per u quale facemu cliccà nantu à u desktop è selezziunate l'opzione di Novu -> File. Demu u nome chì vene in mente, assicurendu chì se a so estensione hè .desktop, cusì pudemu creà qualcosa cum'è 'wallpaper-changer.desktop'. Dopu apremu u fugliale per edità cù u nostru strumentu favuritu (in u casu di Lubuntu, hè quasi sicuru Leafpad), è aghjustemu u seguitu:

[Entrata Desktop]
Versione = 1.0
Nome = Carta da parati casuale
Comment = Cambia a carta da parati à casu.
Exec = bash -c 'pcmanfm -w «$ (truvà ~ / Images / Wallpapers -type f | shuf -n1)»'
Terminal = falsu
Type = applicazione
Categurie = Utilità;
Icona = carta da parati

Salvemu u fugliale è avà ciò chì femu hè cupià per avè lu in dui posti sfarenti: unu hè in u nostru cartulare d'applicazioni (in modu chì pò esse dispunibule attraversu u Menu Lubuntu) è l'altru hè quellu in u cartulare "autostart", perchè principia cù u sistema:

cd / desktop

cp wallpaper-changer.desktop ~ / .config / autostart

sudo mv wallpaper-changer.desktop / usr / share / applications

Avà simu solu da apre u menu di e preferenze di cunnizzione, è verificà chì l'icona di cambiatore di carta da parati sia selezionata (a casella accantu deve avè una marca di verificazione) per chì u nostru truccu sia attivatu ogni volta chì ci cunnettemu in Lubuntu. Eccu, da avà in avanti averemu un strumentu chì cambierà u wallpaper per noi ogni volta chì iniziemu a sessione optendu per unu à casu, è se vulemu cambiallu noi stessi, simu solu d'accessu à u menù è selezziunate l'elementu cambiante di carta da parati, ciò chì farà cambià a carta da parati in quellu mumentu.

Cumu pudemu vede, hè una soluzione super simplice chì ùn implica micca l'usu di script cumplicati o applicazioni extra, qualcosa chì, cum'è avemu dettu à l'iniziu, hè apprezzatu in u casu di una variante leggera cum'è Lubuntu. L'unicu chì duvemu tene à mente hè chì hè necessariu rispettà u fattu di avè un cartulare chjamatu ~ / Images / Wallpapers è anu quì tutte l'imaghjini chì avemu da aduprà cum'è carta da parati, postu chì hè cusì chì a nostra soluzione funziona.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Ludwin dijo

    Cool interessante
    super, aghju da fà

    È vogliu sapè cumu cambià u fondu di u mo terminal LXTeminal
    solu per u casu chì aduprà lubuntu

  2.   Jose dijo

    È se vogliu solu mette un carta da parati?
    Ùn sò micca perchè i guru di Linux volenu sempre complicà ciò chì ognunu vole semplice
    Grazie