L'utilizatori di u gustu ufficiali di Lubuntu sò furtunati postu ch'elli anu recentemente intesu nutizie nantu à i sviluppi futuri in Lubuntu. Questu hà un doppiu significatu postu chì da una parte ricevenu nutizie è da l'altra parte si sà chì A squadra Lubuntu avanza cù a distribuzione è chì una tale versione hè sempre viva quant'è u restu di i prughjetti.
In questu casu, cum'è a solitu in l'ultimi mesi, a squadra di Lubuntu hà messu in vista di Lubuntu Next, u prossimu grande cambiamentu in Lubuntu, è affirmanu chì l'installatore di distribuzione serà cambiatu. Lubuntu Next ùn averà micca l'installatore Ubuntu predefinitu ma userà Calamares per l'installazione grafica di u ligeru sapore ufficiale di Ubuntu. Ancu se a cattiva nutizia hè chì un sapore cusì ufficiale ùn ghjunghjerà micca à i nostri urdinatori finu à a fine di 2018, vale à dì, finu à u lanciamentu di Ubuntu 18.10.
Lubuntu Next seguiterà u passu di Kubuntu è KDE Neon è cambierà l'installatore per Calamares
Cù a prossima versione di Ubuntu Bionic Beaver, a sapemu ci serà una versione di Lubuntu cù LXDE, una versione chì serà basata annantu à Ubuntu 18.04 è chì averà supportu LTS; è, ci serà ancu una versione instabile chì averà LXQT cum'è desktop principale ma ùn averà micca un supportu di trè anni ma averà un supportu di 9 mesi cum'è s'ella fussi una versione nurmale.
U sviluppu di Lubuntu Next ùn hè micca faciule è hà assai prublemi, micca solu per via di u sviluppu di LXQT ma per l'implementazione di u libru di scrittura è Qt in Lubuntu. Sempri à pocu à pocu una distribuzione abbastanza stabile è putente hè stata creata, ancu se aghju ancu assai dubbi chì sia più liggeru cà a versione cù LXDE Chi pensi? Avete digià pruvatu Lubuntu Next?