Una nova versione di Lumina hè avà dispunibuli per tutti. U Lumina 1.3 hè l'ultima versione di stu desktop scunnisciutu ma in listessu tempu cusì leggeru chì esiste per e distribuzioni Gnu / Linux, cumpresu Ubuntu. Lumina hè natu cum'è un desktop per e distribuzioni BSD, ma in BSD hè diventatu cusì pupulare chì l'utenti anu decisu di portallu in altri sistemi operativi, cumpresu Ubuntu.
A nova versione hè dispunibule per Ubuntu, ma ùn serà micca in i repositori ufficiali, ma duveremu installallu attraversu repositori esterni à a distribuzione. Ma prima, Chì porta a versione Lumina 1.3?
Lumina 1.3 cambia l'arte di u desktop. Lumina hè basatu nantu à e bibliuteche QT, cusì i so sviluppatori anu usatu l'Osigenu di KDE. Questu hè statu cambiatu recentemente, incorporendu u materiale di l'arte-cuncepimentu à u desktop. Esse capace di sceglie, ma benintesa, cambiendu l'aspettu di Lumina.
Un altru cambiamentu in questa versione hè in l'incorporazione di un novu strumentu chjamatu Lumina-mediaplayer. Questu strumentu serà incaricatu di ghjucà i fugliali multimediali, ma puderà ancu cunnesse cù e radiu in linea cum'è Pandora. I schermi HiDPI sò stati ancu presi in contu è avà anu un sustegnu megliu per l'utilizatori chì utilizanu stu tippu di risoluzioni. U gestore di fugliali hè statu ancu migliuratu, aghjunghjendu funziunalità nove cum'è l'adesione di un pannellu laterale cù a vista di i cartulari in furmatu d'arburu.
sobre installà Lumina 1.3 in u nostru Ubuntu duvemu compilà i pacchetti nantu à u nostru urdinatore è poi stallate quelli pacchetti. Per fà questu, apremu prima u terminal è stallemu tutti i pacchetti necessarii per a compilazione:
sudo apt-get update sudo apt-get install build-essential git qt5-default qttools5-dev-tools libqt5gui5 qtmultimedia5-dev libqt5multimediawidgets5 libqt5network5 libqt5svg5-dev libqt5x11extras5-dev libxcb-icccm4-dev libxcb-ewmh-dev libxcb-composite0-dev libxcb-damage0-dev libxcb-util0-dev libphonon-dev libxcomposite-dev libxdamage-dev libxrender-dev libxcb-image0-dev libxcb-screensaver0-dev qtdeclarative5-dev fluxbox kde-style-oxygen xscreensaver xbacklight alsa-utils acpi numlockx pavucontrol xterm sysstat
Avà, una volta chì avemu tuttu prontu, ciò chì faremu hè di scaricà u pacchettu cù u codice Lumina 1.3 è entra in u codice:
git clone https://github.com/trueos/lumina.git cd lumina
Dopu questu, cuminciamu a compilazione seguita da l'installazione di u pacchettu creatu.
qmake make sudo make install
E cun questu averemu a nova versione di Lumina 1.3 in u nostru Ubuntu.
4 cumenti, lasciate i toi
Ùn compie micca.
Più di listessa
ùn face nunda .. qualcunu puderia veramente spiegà cumu si installa, è compila, ti ringraziu assai
Ebbè, se questu desktop hè diversu, grazie per u dettagliu è u so compilatu, sò un novu in Linux è aghju pruvatu tutti o guasgi tutti i sapori è a verità hè chì sò cuntentu di stu sistema operativu chì funziona ancu in PC vechji .
Grazie per l'infurmazioni è bè pigliate u tempu per publicallu.
Aghju da pruvà sta scrivania avà è tandu vultaraghju per dì vi cumu hè andata.
Saluti da a Città di Messicu.