Lumina Desktop hè statu aghjurnatu à a versione 1.4.0

Lumina 1.4.0 DE

luce hè un ambiente di scrittura basatu in plug-in per i sistemi operativi Unix. Hè specificamente cuncepitu cum'è un'interfaccia di sistema per TrueOS, è sistemi derivati ​​da BSD in generale. 

luce Hè statu scrittu da zero in C ++ è QT è ùn hè micca basatu nantu à a basa di codici di qualsiasi sistema di scrittore esistenticum'è ùn utilizza micca alcunu quadru di scrittore basatu in Linux. 

L'ambiente desktop hè stata aghjurnata à a so nova versione 1.4.0 chì include una seria di cambiamenti, ottimisazioni, è migliurazioni di funzioni.  

Alcune caratteristiche sò specifiche à TrueOS, cumpresu u cuntrollu hardware di a luminosità di u schermu (retroilluminazione di u monitor), impedendu un sistema d'aghjurnamentu di spegne, è l'integrazione cù vari utilità TrueOS. 

In questa nova versione pudemu truvà un novu mutore di persunalizazione. Stu mutore offre nuove capacità tematiche per l'applicazioni desktop è Qt5 è aiuta à assicurà un aspettu robustu è bellu aspettu. 

Dinù in sta nova versione di Lumina truvemu un novu strumentu chì hè destinatu à i fugliali pdfIé, hè vera, lumina aghjusta un lettore chjamatu pdf lumina-pdf. 

Cum'è a maiò parte di l'applicazioni per questu DE, u novu visualizatore PDF hè una utilità autonoma. Si adopra di a libreria poppler-qt5 per rende i ducumenti, è usa multi-threading per accelerà a carica di a pagina. 

U lettore-lumina hà ancu ricevutu qualchì aghjurnamentu chì permette avà di ghjucà i media lucali. 

Frà l'altri miglioramenti chì avemu, u gestore di fugliale lumina-fm hè statu miglioratu, postu chì a so velocità di risposta hè stata aumentata, d'altra parte, u supportu per più monitor hè statu miglioratu. 

Cume installà Lumina desktop? 

Se vulemu installà l'ambiente desktop, hè necessariu scaricà u codice sorgente per cumincià à compilallu da quì, hè un compitu chì un novu utilizatore ùn pò micca fà, ancu se devu dì vi chì avemu una guida per realizà stu prucessu a pudemu verificà quì. 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.