U lanciamentu di a nova versione di u navigatore web Luna Pale 28.10, versione in quale sviluppu di e caratteristiche, currezzione di bug, è aghjurnamenti di securità. I cambiamenti notevuli includenu miglioramenti à a codifica video WebM è à u format audio MP3.
Per quelli chì ùn cunnoscenu micca a Luna Pale, bisogna sapè questu hè un navigatore web open source, basatu annantu à Goanna è custruitu interamente da a so propria fonte sviluppata indipindente chì hè stata forchetta da u codice Firefox di Mozilla di parechji anni fà.
Index
Luna Pale 28.10.0 Principali Novità
Sta nova versione di u navigatore hè pusizionata cum'è una versione currettiva in a quale vari cambiamenti sò stati messi in opera per migliurà a stabilità di u navigatore, ancu se hà ancu ricevutu alcuni cambiamenti addizionali di i quali, cum'è avemu menzionatu à l'iniziu mette in risaltu miglioramenti à l'analizatori per u formatu di codifica video WebM è u furmatu audio MP3, chì sò adattati per vari stili di codifica truvati in fugliali è flussi assai chjuchi.
Stu cambiamentu hè statu messu in opera per fà i decodificatori più tolleranti à i diversi stili di codifica è particularmente à i picculi fugliali / frammenti.
Inoltre, a parolla chjave glubale hè stata implementata per accede à l'uggetti glubali indipendentemente da u cuntestu attuale (permette di sbarrazzassi di a finestra, sè, glubale, è questu hash, adupratu secondu induve u script hè in esecuzione, in a pagina, in u travagliadore, o in Node. js).
D'altra parte, si cita chì pulizia supplementaria di u codice in relazione à a telemetria effettuata, Oltre à què u codice per u mutore di ricunniscenza vocale integrata è a so API assuciata hè statu cacciatuè ancu a rimozione di u supportu per l'interfaccia obsoleta è trascurata NVIDIA 3DVision.
Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione:
- U metudu URLSearchParams.sort () hè statu messu in opera;
- Aumentata prestazione di resa di tavule;
- U metudu di elaborazione di l'immagine impostatu senza u parametru SRC in a tag IMG hè vicinu à u cumpurtamentu di Chrome.
- Supportu aghjuntu per i processori MIPS muderni;
- Migratu per risolve vulnerabilità.
Per quelli chì sò interessati à pudè installà stu navigatore web nantu à a so distro, anu solu da apre un terminal in u vostru sistema è scrive qualsiasi di i cumandamenti seguenti.
U navigatore hà repositorii per ogni versione di Ubuntu chì hà sempre un supportu attuale. Cusì per utilizatori di l'ultima versione chì hè Ubuntu 20.04 Anu da apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è in questu anu da scrive u seguente:
sudo sh -c "echo 'deb sudo sh -c "echo 'deb http://download.opensuse.org/repositories/home:/stevenpusser/xUbuntu_20.04/ /'> /etc/apt/sources.list.d/home:stevenpusser.list" wget -nv https://download.opensuse.org/repositories/home:stevenpusser/xUbuntu_20.04/Release.key -O Release.key sudo apt-key add - <Release.key sudo apt-get update sudo apt-get install palemoon
Avà per utilizatori chì sò nantu à a versione Ubuntu 18.04 LTS eseguite u seguitu:
sudo sh -c "echo 'deb http://download.opensuse.org/repositories/home:/stevenpusser/xUbuntu_18.04/ /'> /etc/apt/sources.list.d/home:stevenpusser.list" wget -nv https://download.opensuse.org/repositories/home:stevenpusser/xUbuntu_18.04/Release.key -O Release.key sudo apt-key add - <Release.key sudo apt-get update sudo apt-get install palemoon
Infine per quellu chì Utenti Ubuntu 16.04 LTS eseguiranu i seguenti cumandamenti in u terminal:
sudo sh -c "echo 'deb sudo sh -c "echo 'deb http://download.opensuse.org/repositories/home:/stevenpusser/xUbuntu_16.04/ /'> /etc/apt/sources.list.d/home:stevenpusser.list" wget -nv https://download.opensuse.org/repositories/home:stevenpusser/xUbuntu_16.04/Release.key -O Release.key sudo apt-key add - <Release.key sudo apt-get update sudo apt-get install palemoon
È prontu cun ellu, pudete cumincià à aduprà stu navigatore web.
Cumu mette a Luna Pale in Spagnolu?
Infine per cambià a lingua di u navigatore, Duvemu scaricà una estensione chì ne hà da curà. Pudemu ottene da u ligame seguente, induve avemu da selezziunà a lingua in a quale vulemu chì sia impostatu u navigatore.
Una volta chì l'add-on hè installatu, l'avemu da apre (l'icona hè in a parte superiore dritta, ghjustu accantu à l'icona di scaricamentu). In a seconda opzione avemu da truvà è aghjunghje a lingua chì vulemu.
Dopu in una tabulazione avemu da scrive in a barra d'adresse "about: config" è avemu da circà general.useragent.locale.
In questu cambieremu "en-US" per u codice di a lingua chì vulete stabilisce in u mo casu chì hè spagnolu è a mo situazione hè u Messicu, allora u codice serà "es-MX. Una volta fattu questu, chjude u navigatore per i cambiamenti da applicà.
Un cummentariu, lasciate u vostru
E cumu hè aghjurnatu?