LXD
Solu sei settimane dopu à u lanciamentu di Ubuntu 19.04 Disco Dingo, pare chì ùn ci sia nimu chì vole lascià qualcosa à casu è ci sò parechje aghjurnamenti chì stemu vedendu oghje. Ghjorni fà avemu amparatu chì Yaru Team travagliatu in novi icone più uniformi per Ubuntu, KDE hà buttatu Plasma 5.15.2 è qualchì ora fà era u turnu di LXD 3.11, una nova versione chì s'hè cuncentratu soprattuttu à curregge i sbagli.
Stéphane Graber hè quellu chì hè statu incaricatu d'infurmà u novu lanciu. In a vostra nota informativa palesa inner attualmente si concentranu nantu à miglioramenti più impurtanti, ma chì stu lanciu «cuntene soprattuttu riparazioni basate nantu à prublemi è bug chì avemu scontru longu u caminu«. Frà e novità avemu un numeru ridottu di picculi migliuramenti chì seranu rimarcati in termini di l'esperienza di l'utente, miglioramenti di rapporti di prugressu, gestione di cattura è autentificazione centralizata.
LXD 3.11 avà dispunibule per scaricamentu è installazione
E nutizie menzionate in a nota informativa sò:
- Catturà cun scadenza configurabile à u mumentu di a so creazione.
- Rapporti di prugressu per l'operazioni di publicazione.
- Miglioramenti di autentificazione candidati.
- Cookie di autenticazione remota.
- A preferenza di u candidatu sopra TLS per i novi telecomandi.
- A lista remota mostra avà u duminiu di Candid.
- A currezzione di errore.
In l'ultimu puntu, chì hè quellu chì attira a menu attenzione indipendentemente da u software chì parlemu, avemu un totale di 79 correzzione di bug, ciò chì si dice prestu. Di solitu ùn apprezzemu micca assai i punti in i quali si leghje "currezzione di l'errore", ma sò precisamente ste currezzione chì facenu chì un prugrammu funziona perfettamente è senza intoppi.
In u so pagina ufficiale Avemu istruzzioni nantu à cumu scaricà è installà a versione di sviluppatore o altre versioni più stabile più vechje.
Sianu the first to comment