MAX hè ghjuntu à a versione 8

MAXLinuxQualchì annu fà, cù a liberazione di e prime versioni di Ubuntu è Debian, parechje cumunità autonome anu decisu di creà a so propria distribuzione Gnu / Linux per i cittadini di a cumunità o di u restu di u mondu. Attualmente ci sò solu qualchi distribuzione da quella onda, una di elle hè chjamata MAX, una di e poche distribuzioni chì si basavanu nantu à Ubuntu è chì mantene ancu quellu distintivu ancu cù alcune variazioni.

MAX hè a distribuzione creata da a Comunità Autonoma di Madrid per aduprà in e so istituzioni è chì ùn hè mai statu adupratu ufficialmente. Malgradu tuttu, MAX hà continuatu à esse mantenutu è sviluppatu durante stu tempu, aghjunghjendu sempre più applicazioni per chì e scole publiche a possinu aduprà senza avè da pagà per a licenza specifica.

MAX hà finalmente ghjuntu à a versione 8 o almenu questu hè indicatu in u vostru situ web è in a presentazione recente chì s'hè fatta pochi ghjorni fà.

MAX hè u nome di a distribuzione Gnu / Linux di a Comunità di Madrid

A nova versione continuerà à avè l'urdinatori Xfce è Gnome in e so versioni più recenti è serà focalizatu nantu à u mondu educativu preferibilmente ancu se pò ancu esse adupratu in u mondu cummerciale. Cusì avemu duie versioni o sapori di MAX: MAX Server è MAX Desktop.

MAX Desktop averà parechji profili secondu u rolu chì vulemu aduprà: prufessore, studiente, usu amministrativu o persunale. In casu di Server, l'unica restrizione serà in u cuntrollu di Wi-Fi chì duveremu esse un utilizatore registratu di EducaMadrid.

Vi dumandarete perchè parlemu di questu quì è quantu parlemu pocu di sta distribuzione. Hè una bona dumanda è hà una bona risposta. Cù u cambiamentu di guvernu in a Cità di Madrid è e coalizioni in a Comunità Autonoma di Madrid, l'usu di u Software Libru serà un scopu à cortu è mediu termine, dunque MAX hè u sistema operativu chì crescerà cù l'anni. , micca solu in u campu educativu ma ancu in generale, dunque ùn duvemu micca perde di vista sta distribuzione chì, cum'è d'altre cum'è Guadalinex, hè basata annantu à Ubuntu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Marcelo dijo

    Bonghjornu. Aghju installatu MX v8 cù TCOS. Cumu attivu XDMCPServer?
    Accade chì u clientu magru mostri schermu neru.