MeLe PCG02U, un novu bastone per Ubuntu

MeLe PCG02U

Sempre di più prudutti apparsu nantu à u mercatu cù Ubuntu, un bon segnu chì u sistema upirativu di Canonical riesce al di là di e persone geek. Unu di sti novi prudutti si chjama MeLe PCG02U, un stick-pc chì offre una sperienza totalmente diversa da Ubuntu.

U stickpc in questione vene dotatu di un processore Intel BayTrail 1,83 Ghz. Stu processatore hè accumpagnatu da 2 Gb di ram è 32 Gb di almacenamiento internu. Insemi cù l'uscita HDMI 2.0, u MeLe PCG02U hà una cunnessione Wifi, un portu ethernet, una uscita per carte microsd è un portu USB. Inoltre, MeLe PCG02U hà un'antenna per migliurà a ricezione wireless di u dispusitivu.

U dispusitivu hà à u prezzu di 70 $, un prezzu chì ùn include micca accessori o monitor. Qualcosa chì deve esse tenutu in contu quandu si compra equipaggiamenti cum'è sticks-pc. MeLe PCG02U vene equipatu di Ubuntu 14.04, una vechja versione di Ubuntu LTS chì pò esse aghjurnata ancu se parechji raccomandanu di aduprà a versione di Ian Morrison, una versione ottimizzata per stu tippu di dispositivu.

MeLe PCG02U hà finu à u culore di punta di Ubuntu

Stickspc cum'è MeLe PCG02U sò abbastanza populari cun Ubuntu. Insemi cù questu dispositivu truvemu mudelli simili cum'è l'ultimu lanciatu da Intel o questu da MeLe. Dispositivi chì sò ideali per certe attività cum'è l'automatizazione di l'uffiziu o a navigazione web. In più, pensu chì un dispositivu cum'è MeLe PCG02U cù 2 Gb di ram hè ideale. per parechje attività cumuni chì ponu esse fatte nantu à l'urdinatoriPer fà questu, basta à cambià u desktop è aduprà applicazioni più leggere.

Personalmente credu chì i stickspc sò una alternativa ideale per e persone chì ùn volenu micca un equipagiu assai putente è volenu spende pochi soldi. In questu sensu, MeLe PCG02U offre una soluzione interessante chì passa per Ubuntu LTS, ancu se sicuramente più di unu continuerà à optà per urdinatori desktop tradiziunali, apparecchiature un pocu più putenti di MeLe PCG02U Ùn pensate micca?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Alvaro dijo

    U vedu di più cum'è un centru media ...