Ci sò parechji utilizatori chì cambianu u so sistema operativu pruprietariu per Ubuntu o un sapore ufficiale. Una alternativa più cà bona chì parechji di voi anu verificatu ma per l'utilizatore principiante, hè sempre qualcosa di difficiule per adattassi.
Parechji cambiamenti è scunnisciutu ciò chì avete amparatu sò i grandi ostaculi chì l'utenti di Windows anu da fà quandu ghjunghjenu à Ubuntu, ma ogni volta questi "prublemi" sò minori. A squadra di Ubuntu MATE è Solus anu creatu un novu menù, chì hè dighjà adupratu in MATE è chì hà per scopu di ricuperà u cumpurtamentu di u Menu Start di Windows.
Questa applicazione hè chjamata Menu vivace. Hè un applet Menu chì hà funzioni simili à u menu di partenza, rendendu più faciule per l'utente chì vene da Windows. In Menu Brisk truveremu i seguenti:
- Entrata di i Favoriti.
- Spegni / riavvia u sistema.
- Pulsante di ricerca
- Funzione drag and drop.
- Integrazione cù Opere d'arte.
- Installazione via applet.
- Supportu per l'azzioni di scrittura attraversu u menu di cuntestu.
U Menu Brisk hè dighjà in i repositori Ubuntu è Solus, è ancu se usamu Ubuntu MATE 17.10, l'avemu digià adupratu, ma pò esse chì ùn l'avemu micca perchè avemu una vechja versione o simu simpliciamente Xubuntu o Lubuntu è vulemu aduprà stu menù. In questi casi pudemu installalla aduprendu un repositoriu esternu. Per fà questu apremu un terminal è scrivemu u seguente:
sudo apt-add-repository ppa:flexiondotorg/brisk-menu sudo apt update sudo apt install mate-applet-brisk-menu
Questu installerà u menu in u nostru sistema operativu. Avà Avemu solu da persunalizà u pannellu in u quale vulemu chì u menu sia è aghjunghje l'Applet Menu Brisk. Dopu questu, averemu u menu in stile Windows. Hè un strumentu utile, ma hè ancu veru chì pò esse più prufittuu per l'utilizatore è per l'amministratore di l'urdinatore per amparà à aduprà un novu menu chì hè diversu da u Menu Start di Windows. Tu scegli.
Sianu the first to comment