Mir 2.4 vene cun miglioramenti à l'API grafica, supportu per X11 è varie correzioni

Mir

Recentemente a squadra Canonical dietro u sviluppu di u servitore di visualizazione Mir, publicatu a versione 2.4 è hà inclusu un numeru di bug fixe è cambiamenti ligati à rende miglioramenti in l'API Grafica.

Per quelli chì ùn cunnoscenu micca Mir, devenu sapè chì ci hè un servitore di schermu sviluppatu da Canonical, malgradu u fattu chì aghju abbandunatu u sviluppu di u shell Unity è l'edizione Ubuntu per Smartphones.

Mir sempre in dumanda in i prughjetti Canonical è avà a sòE pusizioni cum'è soluzione per dispositivi integrati è Internet di e cose (IoT). Mir pò esse adupratu cum'è servitore cumpostu per Wayland, permettendu à qualsiasi applicazione basata in Wayland (per esempiu custruita cù GTK3 / 4, Qt5, o SDL2) di funziunà in ambienti basati in Mir.

U stratu di compatibilità per X, XMir, hè basatu annantu à XWayland, mentre chì altre parti di l'infrastruttura aduprata da Mir sò originali da Android. Queste parti includenu a pila di input Android è i Buffers di Protocollo di Google. Mir attualmente funziona nantu à una varietà di dispositivi alimentati da Linux, cumpresi i desktop tradiziunali, IoT, è i prudutti integrati.

U servitore graficu Mir permette à i pruduttori di dispositivi è l'utenti di desktop di avè una piattaforma ben definita, efficiente, flessibile è sicura per u so ambiente graficu.

Principali novità di Mir 2.4

In questa nova versione di Mir 2.4 u travagliu hè statu fattu per migliurà l'adattabilità di l'APIs in relazione cù u supportu di a piattaforma grafica per aduprà in sistemi cù grafica ibrida. Hè citatu chì in particulare, mg :: Platform API hè divisa in DisplayPlatform è RenderingPlatform, chì vi permette di aduprà diverse GPU per a resa è a resa.

Un'altra novità chì si distingue hè a Mir hà miglioratu u travagliu nantu à a piattaforma X11, Postu chì in sta nova versione di Mir u codice per u supportu di a piattaforma X11 hè statu trasferitu da XLib à XCB, hè stata aghjunta a capacità di ridimensionà Windows cù l'applicazioni basate in Mir visualizate in l'ambiente X11.

Si cita ancu chì parechje riparazione sò state fatte per sustene Wayland è Xwayland è aghjustatu l'opzione "-driver-quirks" à gbm-kms per escludisce i cuntrolli per i dispositivi falluti.

Da e bug fixe chì sò state fatte in sta nova versione di Mir 2.4:

  • Fissata a pusizione di u cursore nantu à e surtite scalate
  • A gestione di i cambiamenti di statu chjave quandu a finestra ùn hè micca focalizzata
  • Trattamentu currettu di l'errori XWayland
  • Mandate Callbacks Frame Unbuffered Dopu à u Timeout
  • Risoluzione fissa di e superfici di cunchiglia
  • Verificà sì u cursore hè bluccatu prima di mandà u muvimentu di u puntatore

Infine, sè site interessatu à sapè di più nantu à sta nova versione, pudete cunsultà i dettagli In u ligame seguente.

Cume installà Mir in Ubuntu è derivati?

I pacchetti di installazione di sta nova versione sò preparati per Ubuntu 18.04, 21.04 è 20.04 (PPA) è Fedora 34,33 è 32.

Per quelli chì sò interessati à pudè installà stu servitore graficu nantu à i so sistemi, tuttu ciò chì devenu fà hè d'apre un terminal nantu à i so sistemi (a ponu fà cù a cumbinazione di chjave CTRL + Alt + T o cù CTRL + T) è in questu avemu da scrive i seguenti cumandamenti:

sudo add-apt-repository ppa:mir-team/release
sudo apt-get update

Cù questu, u repositoriu hè digià aghjuntu à u vostru sistema, prima di stallà u servitore gràficu hè propiu cunsigliatu chì sè vo aduprate cunduttori privati ​​in u vostru sistema per a vostra carta video o integrata, cambià questi in driver gratuiti, questu per evità cunflitti.

Una volta chì simu sicuri chì avemu i driver gratuiti attivati, pudemu installà u servitore eseguendu in u terminal:

sudo apt-get install mir

À a fine duverete riavviare u vostru sistema in modo chì a sessione di l'utente cù Mir sia caricata è sceglite questu per a vostra sessione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.