Mir 2.5 hè digià statu liberatu è queste sò e so novità

Mir

U lanciu di u nova versione di Mir display server 2.5 chì vene cun qualchì miglioramentu bellu bellu di i quali pudemu mintuvà l'aggiunta di nuove estensioni Wayland, oltre à u travagliu fattu per u supportu di a tastiera in schermu è ancu di più.

Per quelli chì ùn cunnoscenu micca Mir, devenu sapè chì ci hè un servitore di schermu sviluppatu da Canonical, malgradu u fattu chì aghju abbandunatu u sviluppu di u shell Unity è l'edizione Ubuntu per Smartphones.

Mir sempre in dumanda in i prughjetti Canonical è avà a sòE pusizioni cum'è soluzione per dispositivi integrati è Internet di e cose (IoT). Mir pò esse adupratu cum'è servitore cumpostu per Wayland, permettendu à qualsiasi applicazione basata in Wayland (per esempiu custruita cù GTK3 / 4, Qt5, o SDL2) di funziunà in ambienti basati in Mir.

U stratu di compatibilità per X, XMir, hè basatu annantu à XWayland, mentre chì altre parti di l'infrastruttura aduprata da Mir sò originali da Android. Queste parti includenu a pila di input Android è i Buffers di Protocollo di Google. Mir attualmente funziona nantu à una varietà di dispositivi alimentati da Linux, cumpresi i desktop tradiziunali, IoT, è i prudutti integrati.

U servitore graficu Mir permette à i pruduttori di dispositivi è l'utenti di desktop di avè una piattaforma ben definita, efficiente, flessibile è sicura per u so ambiente graficu.

Principali novità di Mir 2.5

In questa nova versione chì hè presentata di Mir 2.5 pudemu truvà chì hè offre alcuni strumenti addiziunali per simplificà a creazione di chioschi Internet, stand demo, terminali self-service è altri sistemi limitati à travaglià cù un situ o una applicazione.

Si cita ancu chì sta nova versione di Mir u supportu hè inclusu per l'estensioni Wayland necessariu per varie implementazioni di tastiera in schermu.

In particulare, estensioni sò state aghjunte zwp_virtual_keyboard_v1, zwp_text_input_v3, zwp_input_method_v2 è a quarta versione di l'estensione wlr_layer_shell_unstable_v1, ste novi estensioni zwp_text_input_v3 è zwp_input_method_v2 richiede attivazione esplicita per difettucume l'attaccheghjanti li ponu aduprà per intercettà eventi di input o cliccà sustituenti. Correzioni di bug in relazione à a cumpatibilità di Wayland è Xwayland.

D'altra parte si cita chì u travagliu hè in corsu per integrà u supportu di tastiera in u schermu in Ubuntu Frame, chì hè destinatu à creà ambienti grafichi integrati à schermu pienu focalizati nantu à i chioschi, signaletica digitale, specchi intelligenti, schermi industriali, dispositivi IoT è altre applicazioni simili.

È hè chì per l'usu in Ubuntu Frame, i sviluppatori anu preparatu l'app Electron Wayland cù l'implementazione di un navigatore à schermo interu cuncepitu per travaglià cù siti web o pagine individuali. Inoltre, Ubuntu Frame pò esse adupratu per eseguisce applicazioni basate GTK, Qt, Flutter è SDL2.

Finalmente sè site interessatu à sapè di più nantu à sta nova versione di Mir, pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Cume installà Mir in Ubuntu è derivati?

I pacchetti di installazione di sta nova versione sò preparati per Ubuntu 18.04, 21.04 è 20.04 (PPA) è Fedora 34,33 è 32.

Per quelli chì sò interessati à pudè installà stu servitore graficu nantu à i so sistemi, tuttu ciò chì devenu fà hè d'apre un terminal nantu à i so sistemi (a ponu fà cù a cumbinazione di chjave CTRL + Alt + T o cù CTRL + T) è in questu avemu da scrive i seguenti cumandamenti:

sudo add-apt-repository ppa:mir-team/release
sudo apt-get update

Cù questu, u repositoriu hè digià aghjuntu à u vostru sistema, prima di stallà u servitore gràficu hè propiu cunsigliatu chì sè vo aduprate cunduttori privati ​​in u vostru sistema per a vostra carta video o integrata, cambià questi in driver gratuiti, questu per evità cunflitti.

Una volta chì simu sicuri chì avemu i driver gratuiti attivati, pudemu installà u servitore eseguendu in u terminal:

sudo apt-get install mir

À a fine duverete riavviare u vostru sistema in modo chì a sessione di l'utente cù Mir sia caricata è sceglite questu per a vostra sessione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Camila Patiño dijo

    Bonghjornu! Bella ghjurnata.
    Puderiami dà qualchi cunsiglii nantu à i principali prugrammi di software gratuiti è open source chì ponu esse applicati in una PMI?

    Aghju apprezzatu assai a vostra risposta, in anticipu, grazie! 😀