Mozilla hà donatu u mutore web Servo à a Fundazione Linux

Ricentimenti hè stata publicata a nutizia chì Mozilla hà donatu u prugettu Servo à a Fundazione Linux (un'organizazione senza scopo di lucro chì sovrintende una vasta gamma di travaglii di sviluppu Linux).

In listessu tempu, un cambiamentu in i metudi di gestione di prughjetti hè statu annunziatu: Cumitati tecnichi è di gestione seranu creati per piglià decisioni è sviluppà una strategia di sviluppu.

Di i piani ch'elli anu per u so propiu Servo, hè chì questu evolverà cum'è un mutore di navigatore indipendente. I principali l'ubbiettivi di sviluppu rimarranu i listessi- Fornite un mutore sicuru, ad alte prestazioni per l'integrazione in altre applicazioni.

"A traccia di a Fundazione Linux per allughjassi è sustene e tecnulugie open source più onnipresenti di u mondu ne face a casa naturale per fà cresce a cumunità Servo è aumentà u sustegnu à a so piattaforma", hà dettu Alan Jeffrey, presidente tecnicu di u prugettu Servo. "Ci hè assai travagliu di sviluppu è opportunità per u nostru Servu Cumitatu Tecnicu di Direzzione da cunsiderà, è sapemu chì stu mudellu di cullaburazione open source trà industrie ci permetterà di accelerà e più alte priorità per i sviluppatori web."

Un cumitatu tecnicu serà incaricatu di ghjunghje à questi obiettivi. è aiuterà ancu à impegnà a cumunità di parti interessate in u sviluppu.

Dopu passatu à l'ala di a Fundazione Linux, u prugettu ùn dipende più da una sucietà cummerciale particulare, chì facilita l'unione di u sviluppu di e diverse imprese per travaglià inseme nantu à u prugettu. E cumpagnie, e cumunità è l'urganizazioni cum'è Futurewei, Let's Encrypt, Mozilla, Samsung è Three.js anu dighjà annunziatu u so sustegnu à u prugettu.

"Mozilla hè un campione di u muvimentu open source, travagliendu per unisce e cumunità passiunate per creà un software chì mantene l'Internet apertu è accessibile à tutti", hà dettu Adam Seligman, capu di funziunamentu di Mozilla. "Simu cuntenti di vede Servo graduatu da Mozilla è passà à a Fundazione Linux, induve sapemu chì sta tecnulugia continuerà à prosperà è à guidà l'innovazione basata nantu à u web in u futuru."

"Servu hè u mutore web più prumettente, mudernu è apertu per creà appiicazioni immersive è sperienze aduprendu e tecnulugie web, è chì hà assai da fà cù u linguaghju di prugrammazione Rust", hà dettu Mike Dolan, vicepresidente senior è direttore generale di u prugettu. à a Fundazione Linux. "Semu cuntenti di sustene è mantene stu travagliu impurtante per decennii à vene".

Cum'è un ricordu è per quelli chì ùn cunnoscenu micca Servo, devenu sapè chì questu hè un mutore di navigatore chì era sviluppatu da Mozilla in cullaburazione cù Samsung.

U mutore hè scrittu in lingua Rust è si distingue per a cumpatibilità cù a rapprisintazione multithread di e pagine web, è dinò per a parallelizazione di l'operazioni cù DOM (Document Object Model).

In più di paralelizà efficacemente l'operazioni, e tecnulugie di codifica Rust Secure pò aumentà dramaticamente u livellu di sicurezza risolvendu i prublemi di sicurezza attuali.

In un iniziu, u mutore di navigatore Firefox ùn hè statu capace di sfruttà cumpletamente u putenziale di i sistemi muderni multi-core per via di l'usu iniziale di schemi di trasfurmazione di cuntenutu à filu unicu.

Aduprà Rust vi permette di scumpartà u vostru DOM è rende u codice in sottutare più chjuche Puderanu corre in parallelu è fà un usu più efficiente di e risorse CPU multi-core. Firefox hà digià integratu sviluppi Servo cum'è un mutore CSS multi-threaded è u sistema di rendering WebRender.

In u 2012, Mozilla hà iniziatu Prughjettu Servo (un sforzu di a cumunità per creà un novu mutore di navigatore open source chì pò prufittà di hardware multi-core per migliurà a velocità, stabilità è reattività).

Rust è Servo sò stati tramandati da Mozilla, è u prossimu passu per Servo hè attraversu a Fundazione Linux.

Infine, sè vulete sapè di più nantu à e nutizie, pudete cunsultà a nota originale publicata nantu à u blog di a Fundazione Linux In u ligame seguente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.