MPV 0.33 hè digià statu liberatu è queste sò e so nutizie

Dopu à 11 mesi di sviluppu hè statu svelatu a liberazione di a nova versione di u lettore video open source "MPV 0.33"chì uni pochi d'anni fà era siparatu da a basa di codice di prughjettu MPlayer2. Stu lettore media Hè carattarizatu da travaglià sottu a linea di cummanda, in più chì u ghjucatore Hà una uscita video basata su OpenGL.

MPV si concentra nantu à u sviluppu di nuove funzioni è assicurendu un supportu continuu di innuvazioni da i repositori MPlayer senza preoccupassi di mantene a cumpatibilità cù MPlayer.

U codice MPV hè licenziatu sottu LGPLv2.1 +, alcune parte fermanu sottu à GPLv2, ma a migrazione versu LGPL hè guasi compia è pudete aduprà l'opzione "–enable-lgpl" per disattivà u codice GPL restante.

Principali novità di MPV 0.33

In sta nova versione di u lettore, parechji cambiamenti impurtanti sò messi in risaltu è di i quali vale a pena di mintuvà per esempiu u sustegnu per caricare script da i repertorii è lancià scripts in filetti separati.

In più di a capacità di filtrà i sottotituli per spressione regulare, è ancu cumandamenti asincroni è argumenti chjamati.

Un altru cambiamentu chì si distingue hè a nova opzione per aduprà una sequenza di decodifica video separata è chì u supportu per visualizazioni di alta densità di pixel (HiDPI) hè statu ancu aghjuntu nantu à a piattaforma Windows.

U modulu di uscita X11 (vo_x11) aghjusta supportu per 10 bit per canale di culore, aghjuntu API client per a resa di software, è filtru sonu scaletempo2 basatu annantu à u codice Chrome aghjuntu.

U supportu di l'archiviu di u tar hè eliminatu (per via di bugs senza patch), u codice restante hè eliminatu per cumpatibilità cù Libav. U modulu stream_smb hè statu cacciatu è u supportu per a pruduzzioni audio via sndio, rsound, è oss hè statu cacciatu.

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu:

  • URI slice: // hè statu aghjuntu per carica parti di u flussu.
  • U caricu automaticu di i fugliali esterni cù e copertine di l'album hè furnitu
  • Hè aghjuntu u modulu di uscita vo_sixel, chì mostra u video in u terminale aduprendu grafichi pixel (sei pixel, sei layout di blocchi).
  • Codice di trasfurmazione audio internu riscrittu è API AO.
  • Quandu custruisce, GLX hè disattivatu per difettu.

Infine, tSi cita ancu chì i requisiti di u sistema sò stati aumentati, avà hà bisognu di FFmpeg 4.0 o un pacchettu più recente per travaglià. U sistema di compilazione (bootstrap.py) richiede Python 3.

Se vulete sapè di più nantu à sta nova versione di u lettore, pudete cunsultà u dettagli in u ligame seguente.

Cume installà MPV 0.33 in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà sta nova versione di u lettore nantu à i so sistemi, Puderanu fà seguendu l'istruzzioni chì spartemu quì sottu.

Siccomu l'aghjurnamentu hè statu recentemente liberatu in questu mumentu, u repositoriu ufficiale di u ghjucatore ùn hà ancu aghjurnatu i so pacchetti. Cusì per uttene u MPV 0.30 faremu eseguisce a compilazione di u lettore nantu à u sistema.

Per questu duvemu ottene u codice fonte di u lettore, chì pudemu ottene aprendu un terminal è scrivendu u cumandimu seguente:

wget https://github.com/mpv-player/mpv/archive/v0.33.0.zip

Dopu avè scaricatu u pacchettu, avà basta à scumpressallu è compilà da u listessu terminal cù u cumandimu seguitu:

unzip v0.33.0.zip
cd mpv-0.33.0
cd mpv-0.33.0
./bootstrap.py
./waf configure
./waf
./waf install

Infine per quelli chì preferenu aspittà l'aghjurnamentu di u repositoriu o per quelli chì volenu chì l'aggiornamenti di i ghjucatori sianu notificati è installati, ponu aghjunghje u repository di ghjucadore à u so sistema scrivendu u seguitu in un terminal.

Basta chì aAghjunghje u repositoriu (PPA) MPV à u vostru sistema cù u cumandimu seguitu:

sudo add-apt-repository ppa:mc3man/mpv-tests

Avà procedemu à aggiornà i repositori è installemu l'applicazione.

sudo apt update 
sudo apt install mpv

Cume disinstallà MPV da Ubuntu è derivati?

Per qualsiasi ragione chì vulete disinstallà MPV, pò eliminà facilmente PPA, Avemu solu da andà à Impostazioni di u Sistema -> Software è aghjurnamenti -> Altre scheda di software.

E finarmenti eliminemu l'applicazione cù u cumandimu:

sudo apt remove mpv 
sudo apt autoremove

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.