Multipass 1.9 ghjunghje cù megliurenze per MacOS, sicurità è più

multi-pass

Sviluppatori canonici recentemente liberatu a nova versione di u prughjettu Multipass 1.9, chì hè un liggeru gestore di VM multipiattaforma (funziona per Linux, Windows è macOS). Multipass hè cuncepitu per sviluppatori chì volenu un ambiente Ubuntu novu cù un cumandamentu unicu.

In fondu, u strumentu hè cuncepitu per simplificà l'installazione di diverse versioni di Ubuntu in macchine virtuali in esecuzione in sistemi di virtualizazione Linux, Windows è macOS.

multi-pass estratta indipindente l'imagine versione necessaria di u sistema upirativu è mantene a data. cloud-init pò esse usatu per a cunfigurazione, In più di què hè pussibule muntà partizioni di discu esterni in un ambiente virtuale, ma i mezi per trasferisce i fugliali individuali trà u sistema ospitante è a macchina virtuale sò ancu furnuti.

Novità principali di Multipass 1.9

A nova versione di Multipass 1.9 carattarizatu da una sicurità aumentata cù sta versione quandu attivate l'autentificazione di u cliente. Questa funzione permette di eseguisce Multipass cum'è un utilizatore non amministratore, chì limita i privilegi chì avete nantu à a macchina.

Mentre per a piattaforma macOS, i sviluppatori anu travagliatu per pudè aghjunghje u supportu per mette e macchine virtuali in dorme è a capacità di inizià una mini-nuvola lucale (ligà l'ambienti virtuali in esecuzione cù l'interfacce di rete di u sistema host per orchestrate l'accessu à e macchine virtuali da e rete esterne) hè stata pianificata.

Un altru di i cambiamenti chì spicca in questa nova versione di Multipass 1.9 sò u rete rinfurzatabè avà istanze ponu esse cunnesse à interfacce di rete supplementari dispunibili nantu à a macchina host, rendendu accessibile à tutte e rete chì a macchina ospite hà accessu. In termini pratichi, questu significa chì l'istanze ponu avà accede remotamente in macOS, aprendu più pussibulità per l'applicazioni di prototipu in u nuvulu.

In più di questu, hè ancu nutatu chì furnia a capacità di eseguisce Ubuntu 22.04 in macOS è Windows.

infine s'è tù sì interessatu à sapè più nantu à questu circa sta nova versione, pudete cuntrollà i dettagli In u ligame seguente.

Cume installà Multipass in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà questu strumentu nantu à u so sistema, pò fà cù l'aiutu di pacchetti Snap, cù i quali devenu solu avè u supportu per l'installazione di sti pacchetti nantu à u so sistema.

Per difettu, l'ultime versioni di Ubuntu anu dighjà supportu integratu, ma se ùn l'avete micca, ponu aghjunghje supportu aprendu un terminal (Pudete fà cù i tasti di scelta rapida Ctrl + Alt + T) è in questu avete da scrive u cumandimu seguitu:

sudo apt install snapd

Avà cù u supportu Snap aghjuntu à u sistema, procedemu à l'installazione di Multipass. L'installazione serà realizata scrivendu unu di i seguenti cumandamenti in u terminal:

snap refresh multipass --channel stable
snap install multipass --classic

Mentre, per quelli chì volenu aduprà l'installatori per Windows o Mac OS, ponu ottene li da u situ ufficiale di u prugettu. U ligame hè questu.

Usu di basa di Multipass

Prima di aduprà u strumentu Hè impurtante di menziunà è arricurdatevi què multipass travaglia cù tecnulugia di visualizazione cum'è menzionatu à u principiu, cusì duvete attivà questu da u vostru bios è verificate chì kmv hè attivatu in u sistema.

Per cumincià à aduprà u strumentu basta à apre un terminal è aduprà u cumandimu "multipass" cù qualsiasi cumandamentu currispundente.

Pudemu cunnosce questi eseguendu u cumandimu:

multipass -h

o

multipass--help

Per circà l'imaghjini dispunibili, a pudemu fà cù u cumandimu:

multipass find 

Induve seranu visualizzati quelli dispunibili. Sapendu questu, avemu da fà l'installazione cù u cumandimu:

multipass launch xenial

Quì pudete indicà chì versione aduprà, cù u nome di a chjave, chì stu casu hè xeniale (ubuntu 16.04).

Saremu infurmati se vulemu chì i dati anonimi sianu inviati nantu à l'usu di l'utillu, induve rispondenu cù (iè / nò).

È prontu. Se vulete sapè di più nantu à l'usu di Multipass, pudete visità u ligame seguente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.