Oghje u 5 di nuvembre, una trista nutizia per l'utilizatori di Ubuntu hè ghjunta. Unu di i sapori ufficiali di Ubuntu smetterà di sviluppassi cum'è urdinatu da a squadra di sviluppu. Facemu riferimento à Mythbuntu, u sapore ufficiale chì hè destinatu à u mondu multimedia è sopratuttu à MythTV.
U sapore ufficiale Aghju utilizatu Ubuntu è Xfce cum'è basa per custruisce stu sapore ufficiale, ma face versioni chì ghjunghjenu tardi o ùn publicanu micca una versione cum'è in st'ultima versione. Per questa ragione, a squadra pò avè decisu di discontinuà a distribuzione è di smette di sustene la.
Ma questu ùn significa micca chì MythTV ùn sia più in Ubuntu, luntanu da ellu. Mentre mythbuntu-desktop sparirà da i repositori Ubuntu, altri pacchetti seranu tenuti è Un repositoriu PPA hè statu attivatu per chì l'utenti ponu installà MythTV in Xubuntu, cusì u risultatu serà simile à Mythbuntu ma risparmiendu sforzi.
Mythbuntu seguiterà per un repositoriu è MythTV
Per avè l'ultima versione di Ubuntu è MythTV ci vole solu aghjunghje i repositori citati in Xubuntu 16.10. Almenu cusì hè dichjaratu in a dichjarazione ufficiale publicatu da a squadra Mythbuntu. Personalmente pensu chì a migliore opzione sia di optà per un gustu cum'è Xubuntu o qualsiasi altru, Ubuntu vale ancu a pena è installà i prugrammi chì avemu bisognu o vulemu.
Fora di questu, l'unica opzione chì capiscu ghjustificata per passà à un gustu hè a preferenza di u desktop. Cusì, se ùn ci piace Unity, pudemu sceglie Kubuntu, Ubuntu Gnome, Xubuntu o Lubuntu, ma fora di questi, ùn hà pocu sensu creà un sapore ufficiale basatu annantu à un certu prugramma. È pare chì a squadra di Mythbuntu l'abbia cunnisciuta di prima manu.
In ogni casu, speremu chì questu aiuterà Xubuntu è migliurà ancu u software MythTV, argumenti chì ghjustificerebanu sta sparizione. Ùn pensate micca?
Un cummentariu, lasciate u vostru
Assai bonu. Ch'elli fussinu nantu à sapori veramente impurtanti.