In u prossimu articulu emu da piglià un ochju à Qutebrowser. Questu hè un navigatore web minimalistu per i sistemi operativi Gnu / Linux, Windows è macOS. Aduprate accurtatoghji di tastiera in stile Vim è Ci furnisce una GUI minimalista. Hè ispiratu da un software simile, cum'è Vimperatore è dwb. Stu navigatore usa DuckDuckGo cum'è mutore di ricerca predefinitu. Qutebrowser hè inclusu in i repositori nativi di alcune distribuzioni Gnu / Linux. In questu post avemu da vede l'installazione di Qutebrowser in Ubuntu 18.04.
Se ùn site micca un amicu di aduprà u mouse è site un fan di Vim è cumu si movenu intornu cù i so accurtatoghji da tastiera, pudete esse interessatu à pruvà qutebrowser. Hè una bella navigatore minimalistu scrittu in Python. Qutebrowser hè sviluppatu da Florian Bruhin, per u quale hà ricevutu un premiu Open Source CH in 2016.
Stu navigatore simplice ma cumpletu ci darà caratteristiche tipiche di stu tipu di prugramma cume: navigazione à schede, storia, preferiti, bloccu di publicità (attraversu u fugliale host), un visor pdf, navigazione privata, ecc ...
In questu navigatore web truveremu un bloccatore di publicità basatu nantu à l'ospite, chì piglia liste da / etc / hosts-like. Un "veru" imblocatore hà un impattu enorme nantu à a velocità di navigazione è l'usu di RAM. Per questa ragione, l'implementazione di supportu per liste simili à AdBlockPlus ùn hè attualmente una priorità per u sviluppatore di stu navigatore.
Avemu ancu da truvà u pussibilità di fighjà video via mpv, cuntenutu flash o rende lu cumpatibile cù u cliente di email mutt o u software di messageria Tox. Per utilizà queste caratteristiche duveremu riscrivà alcuni fugliali di cunfigurazione. Pudemu sapè di più nantu à chì fugliali toccà è altre impostazioni in u ducumentazione ufficiale chì pudemu truvà nantu à u so situ web. Inoltre, e funzioni di u prugramma ponu esse allargà facilmente aduprendu script.
Tastatura rapida
Cum'è aghju scrittu e linee sopra, stu navigatore web hè basatu annantu à l'accurtatoghji da tastiera. Dunque, hè altamente raccomandatu di esse cuscenti di questi per esse capace di svolgere facilità facilmente. Can vede sti accurtatoghji di tastiera in l'imagine seguente.
L'imagine precedente ci mostra tutte l'opzioni di navigazione da a tastiera, cumprese e più basiche:
- ":" → Ci darà accessu à tutti i cumandamenti in u prugramma stessu.
- "Jk" → Pudemu move da una pagina web.
- "O" → Ci permetterà apre una nova pagina.
- "D" → Let's chjude a tabulazione in quale ci truvemu.
- "J" è "K" → Avaremu a pussibilità di spustà trà tabulazione aduprendu ste duie chjave.
- "F" → Sta chjave ci darà a pussibilità di cliccate.
- "/" → Dopu à sta barra, pudemu scrive u termine di ricerca nantu à un web.
- ": Q" → Ci permetterà salvate tabulazioni aperte è surtite da u prugramma subbitu.
Installazione di Qutebrowser in Ubuntu 18.04
Installa nantu à Ubuntu stu prugramma hè assai sèmplice chì u truveremu dispunibule in i repositori Ubuntu. Per principià avemu da aghjurnà a nostra lista di software. Avemu apertu un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivemu u cumandimu seguitu in questu:
sudo apt update
Dopu questu pudemu stallà u pacchettu Qutebrowser scrivendu in u listessu terminal u cumandimu seguitu:
sudo apt install qutebrowser -y
Una volta chì l'installazione hè finita, puderemu accede à Qutebrowser. Ùn duveremu chè circà u lanciatore di prugrammi nant'à u nostru urdinatore:
Se sta stallazione vi dà prublemi, avete ancu l'opzione di scaricate u codice surghjente da pagina di stampa. Ci vole à dì chì averemu bisognu avete installatu python3.5 Cum'è minimu.
Eccu noi scaricaremu u pacchettu di u Còdice surghjente (Zip) è a scumpressemu in a nostra squadra. Dentru u cartulare truveremu i seguenti fugliali.
Puderemu lanciari u prugramma scrivendu in questu cartulare novu creatu u cumandimu seguitu:
python3.6 qutebrowser.py
Per fà funzionà stu navigatore, aghju avutu installate alcune dipendenze. U listinu cumpletu di dipendenze pò esse truvatu in requirements.txt. Da u terminal aghju avutu à scrive u cumandimu seguente:
sudo apt install python3-pypeg2 python3-attr
Dopu avè cliccatu u lanciatore o apertu u prugramma da u terminal, u navigatore Qutebrowser si aprirà.
Uninstall Qutebrowser
Se avete installatu stu prugramma aduprendu a pussibilità di stallazione da u repositoriu Ubuntu, rimuovere stu navigatore da u nostru urdinatore hè assai semplice. Basta à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive u cumandimu seguitu in questu:
sudo remove qutebrowser
Puderemu sapè di più nantu à stu navigatore in a situ di u prugettu. Se simu interessati à cunsultà u codice surghjente, pudete dà un ochju à u so Pagina GitHub.
Sianu the first to comment