Min Browser 1.14 hè avà dispunibule, cunnosce e so nutizie

Ya a nova versione di u navigatore Min 1.14 hè stata liberata in quale hè prisentate alcuni cambiamenti in l'interfaccia di u navigatore in a so versione per Linux è chì vene ancu generalmente cun qualchì migliuramentu per u navigatore.

Per quelli chì ùn cunnoscenu micca u navigatore web Min, duvete sapè chì questu hè carattarizatu da offre una interfaccia minimalista basatu nantu à a manipulazione di a barra d'adresse. U navigatore sHè creatu cù a piattaforma Electron, chì vi permette di creà applicazioni autonome basate annantu à u mutore Chromium è a piattaforma Node.js. L'interfaccia Min hè scritta in JavaScript, CSS è HTML. U codice hè licenziatu sottu Apache 2.0. I build sò creati per Linux, macOS è Windows.

Min supporta a navigazione in pagine aperte via un sistema di tabulazione chì furnisce funzioni cum'è l'apertura di una nova tabulazione accantu à a tabulazione attuale, piattendu tabulazioni micca rivendicate (chì l'utilizatore ùn hà micca accessu da un certu tempu), raggruppendu tabulazioni è vede tutte e tabulazioni in una lista.

U cuntrollu centrale in Min hè a barra di indirizzu Attraversu u quale pudete mandà richieste à u mutore di ricerca (per difettu DuckDuckGo) è cercà a pagina attuale.

Ci hè strumenti per creà liste di cose da fà / ligami pendenti per a lettura futura, è ancu un sistema di marcatura cù supportu di ricerca in testu sanu. U Navigatore hà un sistema di bloccu di publicità integratu (sicondu l'EasyList) è un codice per seguità i visitori, hè pussibule disattivà u scaricamentu di l'imaghjini è di i script.

Chì ci hè di novu in Min 1.14?

In a nova versione, in a so compilazione per Linux un aghjurnamentu hè presentatu in l'interfaccia di l'utilizatore. Cacciata a prima linea cù u titulu di a finestra (in i paràmetri pudete turnà) è i buttoni di cuntrollu di a finestra sò diventati più compacti è megliu cumbinati cù u restu di l'elementi di u navigatore.

In quantu à i cambiamenti in generale per sta nova versione, a pudemu truvà u supportu per i parametri di autentificazione hè statu aghjuntu autocumplimentu cù u gestore di password 1Password (in più di u Bitwarden supportatu prima).

Hè aghjuntu u capacità di trascinà è lascià schede in un novu buttone di compitu per creà un compitu cù sta tabulazione (un ricordu di vultà à a tabulazione in u futuru), è ancu un supportu per i siti chì utilizanu l'autenticazione HTTP è miglioramenti à l'animazione di apertura di tabulazione.

U muvimentu di a finestra hè statu simplificatu in Windows è Linux è ancu e prestazioni di u blocker di cuntenutu sò state migliorate.

Hè aghjunta a capacità di cambià i tasti di scelta rapida per creà novi schede è attività è a pusizione di scorrimentu hè stata restaurata in casu di riapertura di a tabulazione dopu chì hè stata chjusa.

Infine, se vulete sapè di più nantu à u lanciu di sta nova versione, pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Cume installà u navigatore Web Min 1.14 in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà stu navigatore web nantu à i so sistemi, a ponu fà seguitendu l'istruzzioni chì spartimu quì sottu.

A prima cosa chì avemu da fà hè a testa à u vostru situ ufficiale in quale avemu da ottene l'ultima versione stabile di u navigatore chì hè a versione 1.14.

O ancu, se preferite pudete apre un terminal in u vostru sistema (CTRL + ALT + T) è in questu avemu da scrive u cumandimu seguitu:

wget https://github.com/minbrowser/min/releases/download/v1.14.0/min_1.14.0_amd64.deb -O Min.deb

Una volta scaricatu u pacchettu, u pudemu installà cù u nostru gestore di pacchetti preferitu o da u terminal cù:

sudo dpkg -i Min.deb

È in casu d'avè prublemi cù e dipendenze, li risolvemu cù:

sudo apt -f install

Cumu installà Min Browser nantu à Raspbian nantu à Raspberry Pi?

Infine, in u casu di l'utilizatori Raspbian, ponu uttene u pacchettu per u sistema cù u cumandimu:

wget https://github.com/minbrowser/min/releases/download/v1.14.0/min_1.14.0_armhf.deb -O Min.deb

È installate cù

sudo dpkg -i Min.deb

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.