Navigatore Pale Moon, uttene u massimu di stu navigatore

nantu à u navigatore Pale Moon

In u prossimu articulu emu da fà un ochju à u navigatore Pale Moon. Questu hè un navigatore web open source basatu annantu à Goanna di quale ellu hà digià parlatu qualchì annu fà in altru partitu da stu blog un cumpagnu. Hè statu custruitu circhendu a più alta efficienza pussibule è sopratuttu facilità d'usu. Sicondu i so sviluppatori, "U navigatore web Pale Moon hè adattatu per assicurà chì l'utilizatore uttene u massimu di u so navigatore".

Stu navigatore hè un furca originale di u codice surghjente di Firefox parechji anni. Dopu a divisione hè statu custruitu indipindente cù caratteristiche accuratamente selezziunate è ottimizzazioni chì migliuranu a so stabilità.

Stu navigatore ci offre una bona sperienza di navigazione in un navigatore cumpletamente custruitu da a so propria fonte chì hè statu sviluppatu indipindente. In listessu tempu offre à l'utilizatori a pussibilità di un persunalizazione cumpleta è una cullizzioni crescente di estensioni è temi per chì u navigatore pò esse persunalizatu per adattassi à tutti.

U prugettu Pale Moon hè sustinutu da sempre più grande cumunità d'utilizatori. Hè ancu un prughjettu senza prufittu.

Qualchissia chì vole pò dà un ochju à unu demo di a vostra home page quì.

Caratteristiche generali di u navigatore Pale Moon

Luna Pale hè una navigatore web gratuitu, open source basatu nantu à Mozilla Firefox. Hè dispunibule per e piattaforme Android, GNU / Linux è Windows. Stu prugramma hè offertu di rigalu, sia u so còdice surghjente sia i so binarii eseguibili. Basatu nantu à Firefox, a maiò parte di i add-ons è di i plugins sò cumpatibili cù Pale Moon.

navigendu cù Luna Pale

U navigatore hè statu ottimizatu per i processori più muderni. U a sicura Hè statu ancu qualcosa ch'elli anu pigliatu cura. Funzionalità di sicurità addiziunali sò state aghjunte in l'ultime versioni.

L'interfaccia d'utilizatore di u navigatore Pale Moon, da a versione 4.0 differisce da quella di Firefox. U l'interfaccia d'utilizatore hè cumpletamente persunalizabile. Ci offre un sustegnu per temi cumpleti. Ci dà una libertà totale nantu à a cuncezzione di qualsiasi elementu.

Cù ogni nova versione u prugettu ghjunghje à un più grande stabilità. L'utilizatore sperimenterà menu crash di navigatore. Quandu u sviluppu di u navigatore avanza, supportu per un numeru crescente di estensioni di navigatore Pale Moon esclusive sò ancu crescenu. Inoltre, u supportu hè aghjuntu à più è più estensioni di Firefox, temi, HTML5 è CSS3. U supportu per parechji furmati d'imaghjini cumpresi WebP è JPEG-XR ùn hè statu mancu trascuratu in questa ultima versione.

Stu navigatore, mentre chì hè abbastanza vicinu à i navigatori basati in Gecko cum'è Mozilla Firefox è SeaMonkey in u so modu di travagliu, hè basatu annantu à mutore di design diversu. Per questa ragione offre un inseme differente di caratteristiche. Hè destinatu à furnisce una stretta aderenza à e norme è specifiche Web ufficiali in a so implementazione è esclude deliberatamente una serie di funzioni per truvà un equilibriu trà l'usu generale, prestazioni è avanzamenti tecnichi in u Web.

Stallà u navigatore Pale Moon

Stu navigatore web pò esse installatu per mezu di un schedariu cumpressu chì pudemu scaricate da u situ web di u prugettu. Dentru u fugliale cumpressu truveremu dui fugliali, u tipicu README è a schedariu .sh. Per eseguì lu pudemu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è move in u locu induve avemu u schedariu .sh. Una volta quì scriveremu qualcosa cum'è seguente:

sh pminstaller.sh

Installatore di navigatore Pale Moon

Dopu u lanciu di stu schedariu, ci serà mostratu un menu chì ci permetterà di installà u prugramma, disinstalla, aghjurnallu è vede u fugliale o licenza.

Quellu chì vole pò fighjà da vicinu à e caratteristiche di stu prughjettu o amparà di più nantu à tutte e caratteristiche di stu navigatore web, pò fà da u situ ufficiali di u prugettu.

Ovviamente questu hè unu di i numerosi navigatori chì pudemu aduprà. Si tratta di pruvà à truvà quellu chì cunvene u più à i bisogni di ognunu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Marta Gouges dijo

    Mi dumandu dapoi un pezzu perchè tutte e screenshot chì fate utilizanu quellu orribile tema GTK. Tutti i prugrammi parenu d'avè 15 anni! Roll patras chiunque li vole aduprà.

    1.    Damian Amoedo dijo

      ... è mi dumandu, hè u mo tema desktop chì vi interessa veramente? 😀 U tema hè retro, ma credu chì ùn tutti ùn sanu micca apprezzà :). I screenshot sò aghjustati solu per chì quellu chì vole vede chì u prugramma funziona. Se pruvate solu i prugrammi chì sò visualizati nantu à i desktop "belli", pensu chì vi mancherete assai cose assai interessanti. Ma in quantu à i gusti, ùn ci hè nunda scrittu. Salu2.