In l'articulu chì vi prisentu oghje, vi insegneraghju cumu installà è presentà U navigatore web propiu di Gnome, Epifania hè u so nome è hè un navigatore web di u più leggeru è simplice, è chì pocu cunsuma risorse da a nostra squadra.
Questu hà navigatur hè ideale per l'utilizatori chì volenu un interfaccia pulita, senza frills, chì cercanu efficienza è velocità è ùn si focalizanu micca nantu à temi grafichi, pelle o estensioni è applicazioni chì à a fine cunsumanu solu risorse da a nostra squadra.
Sè site un veteranu utilizatore di Linux, sicuramente a sapete Epifania, postu chì per parechji anni era u navigatore predefinitu di Distribuzioni Linux cù desktop gnome.
Stu navigatore web hè dispunibule in più di settanta lingue, hè tutalmente liberu è di caratteru Open Source, dunque hè sempre in evoluzione costante.
Se cercate un navigatore web veloce cum'è Google Chrome, brumann, Opera o Jeep ma senza cunsumà tante risorse nantu à a nostra macchina è integrendu in qualsiasi ambiente desktop, ùn circate micca più luntanu è stallatevi Epifania.
Per stallà Epifania basta à apre un novu terminal è scrive:
- sudo apt-get install epiphany-browser
Un cummentariu, lasciate u vostru
infine un navigatore chì mi permette di fà alcune cose chì puderia solu in Internet Explorer, è in playonlinux ùn l'aghju pussutu cunfigurà currettamente, allora mi hè piaciutu!