NetworkManager 1.24.0 Arriva cù Nuove Interfacce di Rete, Supportu OWE, è Altru

 

 

Una nova versione stabile di l'interfaccia hè stata liberata per simplificà a cunfigurazione di rete "NetworkManager 1.24" in a quale una manata di cambiamenti significativi sò stati aghjunti, cum'è novi protokolli, un supportu maiò è altre cose sò aghjuntu.

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù NetworkManager devenu sapè chì questu hè un utilità software per simplificà l'usu di e rete di urdinatori nantu à Linux è altri sistemi operativi basati in Unix. Questa utilità adopra un approcciu opportunisticu à a selezzione di rete, pruvendu à aduprà a migliore cunnessione dispunibile quandu si presentanu interruzioni, o quandu l'utente si move trà rete wireless.

Preferite e cunnessione Ethernet in più di e rete wireless "cunnisciute". L'utente hè dumandatu per e chjave WEP o WPA, cum'è necessariu.

NetworkManager hà dui cumpunenti:

  • Un serviziu chì gestisce e cunnessioni è i rapporti di cambiamenti in a rete.
  • Una applicazione di scrittore graficu chì permette à l'utilizatore di manipulà e cunnessione di rete. L'applet nmcli furnisce funzionalità simili in a linea di cummanda.

In l 'altra banda plug-in per supportà VPN, OpenConnect, PPTP, OpenVPN è OpenSWAN sò sviluppati in parte di i so cicli di sviluppu.

Cosa hè novu in NetworkManager 1.24?

In questa nova versione U sustegnu aghjuntu per l'interfaccia di rete di routing virtuale è di reindirizzamentu hè messu in risaltu (VRF, routing virtuale è spedizione) è u supportu per u metudu di negoziazione di cunnessione OWE (Criptografia Wireless Opportunista, RFC 8110) per generà chjavi di crittografia in reti senza fili aperte. L'estensione OWE hè adupratu in u standard WPA3 per criptà tutti i flussi di dati trà u cliente è u puntu d'accessu nantu à e rete wireless publiche è publiche chì ùn necessitanu micca autenticazione.

Per WWAN, hè avà pussibule attivà automaticamente una cunnessione via un modem USB, in casu d'utilizà una carta SIM digià sbloccata prutetta da un codice PIN, per l'interfacce di rete OVS hà aghjustatu a capacità di cambià MTU, per VPN, l'usu di valori di dati vioti è sequenze segrete hè permessu è per tutti i dispositivi nm, a pruprietà 'HwAddress' hè furnita via u D-Bus.

Inoltre, in sta nova versione u supportu per e sequenze di fuga cù una barra inversa hè statu aghjuntu in i paràmetri "vpn.data", "vpn.secrets", "bond.options" è "ethernet.s390-options" è l'opzioni aghjunte per i ponti: bridge.multicast-querier, bridge.multicast-query-use-ifaddr, bridge.multicast-router, bridge.vlan-stats-enabled, bridge.vlan-protocol è "bridge.group-address".

Di l'altri cambiamenti chì sò menzionati in l'annunziu:

  • IPv6 SLAAC è IPv6 DHCP aghjunghjenu opzioni per cunfigurà u timeout "ipv6.ra-timeout" è "ipv6.dhcp-timeout".
  • L'interfaccia nmcli aghjusta a capacità di rimuovere i paràmetri cù u novu cumandamentu "nmcli connection change $ CON_NAME remove $ setting".
  • A creazione o attivazione di dispositivi schiavi ferma in assenza di un dispositivu maestru.
  • Issues with importing WireGuard profiles through nmcli are solving and handling of configurations including ip4-auto-default-route with a explicit gateway is improved.
  • Aggiuntu supportu per prefissi 31-bit (/ 31 maschere di sottorete) per i ligami IPv4 P2P (RFC 3021).
  • E dipendenze libpolkit-agent-1 è libpolkit-gobject-1 sò state rimosse.

Cumu uttene NetworkManager 1.24.0?

Per quelli interessati à pudè ottene sta nova versione di NetworkManager 1.24.0, duvete sapè chì à u mumentu ùn ci hè micca pacchetti custruiti per Ubuntu o derivati. Allora se vulete ottene sta versione devenu custruì NetworkManager 1.24.0 da u còdice fonte.

U ligame hè questu.

Ancu se hè una questione di pochi ghjorni chì sia incorporatu in i repositori ufficiali di Ubuntu per a so rapida messa à ghjornu.

Allora se vulete, hè d'aspittà per chì u novu aggiornamentu sia messu à dispusizione in i canali ufficiali di Ubuntu, pudete verificà se l'aghjurnamentu hè digià dispunibule in stu ligame

Appena ciò accade, pudete aggiornà a vostra lista di pacchetti è repos nantu à u vostru sistema cù l'aiutu di u cumandimu seguente:

sudo apt update

È per installà a nova versione di NetworkManager 1.24.0 in u vostru sistema, basta à lancià unu di i seguenti cumandamenti.

Aghjurnà è installà tutti i pacchetti dispunibili

sudo apt upgrade -y

Aghjurnà è installà solu networkmanager:

sudo apt install network-manager -y

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.