NetworkManager 1.28.0 hè digià statu liberatu è queste sò e so nutizie

U lanciamentu di a nova versione stabile di l'interfaccia per simplificà a configurazione di i parametri di rete, NetworkManager 1.28.0. Questa versione 1.28.0 era in un statu di sviluppu per parechje settimane, ma u lanciu hè statu ritardatu per via di alcuni prublemi relativi à u DNS.

Ma senza altru, a nova versione hè quì è cum'è tale ùn presenta micca grandi funzioni, ma include parechje piccule correzioni è miglioramenti.

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù NetworkManager devenu sapè chì questu hè un utilità software per simplificà l'usu di e rete di urdinatori nantu à Linux è altri sistemi operativi basati in Unix. Questa utilità adopra un approcciu opportunisticu à a selezzione di rete, pruvendu à aduprà a migliore cunnessione dispunibile quandu si presentanu interruzioni, o quandu l'utente si move trà rete wireless.

Preferite e cunnessione Ethernet in più di e rete wireless "cunnisciute". L'utente hè dumandatu per e chjave WEP o WPA, cum'è necessariu.

NetworkManager hà dui cumpunenti:

  • Un serviziu chì gestisce e cunnessioni è i rapporti di cambiamenti in a rete.
  • Una applicazione di scrittore graficu chì permette à l'utilizatore di manipulà e cunnessione di rete. L'applet nmcli furnisce funzionalità simili in a linea di cummanda.

In l 'altra banda plug-in per supportà VPN, OpenConnect, PPTP, OpenVPN è OpenSWAN sò sviluppati in parte di i so cicli di sviluppu.

Cosa hè novu in NetworkManager 1.28?

In sta nova versione a pudemu truvà u modu "rc-manager = auto" hè statu aghjuntu è attivatu per difettu, chì determina a presenza di "systemd-resolve", "resolvconf" è "netconfig" in u sistema, è selezziunate l'opzione ottima per a cunfigurazione attuale (prima, "systemd-resolve" hè selezionatu, ma in a cunfigurazione pudete cambià a priorità in favori di "resolvconf" o "netconfig").

Un altru cambiamentu impurtante hè in u generatore initrd chì permette di specificà l'indirizzu MAC per identificà l'interfaccia di rete è aghjunghje supportu per a creazione di cunnessioni Infiniband.

Inoltre, hè menzionatu chì l'interfaccia D-Bus "org.freedesktop.NetworkManager.Device" hà smessu di supportà a pruprietà precedentemente obsoleta "Ip4Address", chì avà sempre restituisce zero.

Problemi fissi custruendu NetworkManager cù LTO (Optimizazione di u tempu Link) attivata.

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu di sta nova versione:

  • L'opzione "active_slave" hè stata deprecata è u so effettu hè oramai identicu à quellu di l'opzione "principale".
  • Nm-cloud-setup implementa un driver per a configurazione automatica di i parametri di rete in u cloud Azure.
  • Hè aghjuntu l'impostazione ipv4.dhcp-verify-servers, chì determina a lista di l'identificatori di u servitore DHCP chì u so usu hè nigatu.
  • Hè aghjunta a pruprietà ipv4.dhcp-vendor-class-identifier per invià valori arbitrarie via DHCP à l'opzione Vendor Class Identifier.
  • Supportu aghjuntu per uttene u nome di l'ospite attraversu l'opzioni FQDN in DHCPv6.
  • Se u kernel supporta a cunfigurazione di i ponti di rete, hè furnitu per aduprà l'interfaccia netlink invece di sysfs.
  • DHCPv6-PD avanzatu nantu à PPPoE.
  • Tuttu u codice C hè statu riformattatu, induve tutte e schede sò rimpiazzate da spazii, è "clang-format" hè adupratu per l'indentazione.

Cumu uttene NetworkManager 1.28.0?

Per quelli interessati à pudè ottene sta nova versione di NetworkManager 1.28.0, duvete sapè chì à u mumentu ùn ci hè micca pacchetti custruiti per Ubuntu o derivati. Allora se vulete ottene sta versione devenu custruì NetworkManager 1.28.0 da u còdice fonte.

U ligame hè questu.

Ancu se hè una questione di pochi ghjorni chì sia incorporatu in i repositori ufficiali di Ubuntu per a so rapida messa à ghjornu.

Allora se vulete, hè d'aspittà per chì u novu aggiornamentu sia messu à dispusizione in i canali ufficiali di Ubuntu, pudete verificà se l'aghjurnamentu hè digià dispunibule in stu ligame

Appena ciò accade, pudete aggiornà a vostra lista di pacchetti è repos nantu à u vostru sistema cù l'aiutu di u cumandimu seguente:

sudo apt update

È per installà a nova versione di NetworkManager 1.24.0 in u vostru sistema, basta à lancià unu di i seguenti cumandamenti.

Aghjurnà è installà tutti i pacchetti dispunibili

sudo apt upgrade -y

Aghjurnà è installà solu networkmanager:

sudo apt install network-manager -y

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.