Nixnote 2, una suluzione per l'utilizatori di Evernote

Nixnote 2, una suluzione per l'utilizatori di Evernote

Ci hè di più in più utilizatori di u famosu prugramma di note, Evernote è malgradu tuttu què, ùn ci hè ancu micca un client Evernote ufficiale per Ubuntu o Gnu / Linux. Ancu se hè vera chì avemu qualchì soluzione per un tale prublema. Unu di elli hè EverpadForse u più cunnisciutu, ma personalmente ùn mi piace micca cumu funziona; un'altra alternativa hè Nixnote, un cliente non ufficiale chì subirà cambiamenti maiò in a so seconda versione.

Nixnote hè un grande cliente chì hè accusatu di un grande usu di a memoria di u sistema, ùn hè micca logicu postu chì hè scrittu in Java, un linguaghju di prugrammazione chì hà u peghju di creà prugrammi pesanti. Dunque, l'autore, riceve tuttu què pack hà decisu di riscrive tuttu l'applicazione in C ++, una lingua più chjara in termini d'usu di memoria.

Se avete una squadra abbastanza libera in termini di caratteristiche, pudete aduprà a prima versione di Nixnote, chì hè scrittu in java, altrimente vi ricumandemu Nixnote 2, chì ancu se finu A versione Alpha 3 hè inutilizabile, pocu fà, in tuttu stu ghjornu, hè statu lanciatu Versione Alpha 4, chì in parolle di u so creatore, hè una versione aduprèvule è pruduttiva.

Cume installà Nixnote 2 in Ubuntu

Nixnote 2 Ùn si trova micca in i repositori ufficiali di Ubuntu dunque duveremu aduprà u terminale per installallu nantu à u nostru urdinatore, ma prima, duveremu installà e dipendenze per ch'ellu funziona. Nixnote 2 hè scrittu in C ++ ma per ch'ellu funziona bè ci vole à installà ne qualchì Biblioteche Qt Per adattassi bè à u sistema, quelle dipendenze sò installate cum'è seguitu attraversu a cunsola:

sudo apt-get install libpoppler-qt4-4 mimetex pulitu

Una volta chì avemu installate queste dipendenze, andemu à u situ di l'autore è avemu scaricatu u prugramma. A scumpressemu è lancemu u prugramma. Questu ferà sta versione di Nixnote 2. Cum'è logicu, stu metudu ùn inserisce micca u prugramma in u nostru sistema, allora se vulemu integrà u nostru contu Evernote cù Nixnote 2 duveremu andà in Strumenti> Preferenze, quì entreremu i dati di u nostru contu Evernote è a sincronizazione principierà.

Hè onestamente micca un grande cliente di EvernoteAlmenu sin'à oghje ùn aghju vistu alcuna applicazione per Ubuntu chì uguale à a qualità di l'applicazione ufficiale per Windows, ma hè a megliu chì ci hè per Ubuntu. Se utilizate Evernote Cum'è un strumentu di produttività, ùn cunsigliu micca aduprà Nixnote 2, ma se utilizate Evernote sporadicamente, Nixnote 2 hè u vostru cliente. Pruvate è mi dicerete.

Più infurmazione - Cume installà Everpad in Ubuntu,Nixnote 2 situ ufficiali

Fonte è Immagine - webupd8


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.