Novu miniPC MintBox Pro

mintboxpro

Cumpariscenu novi scatuli MintBox in u mercatu per a gioia di tutti i so utilizatori. Questi miniPC venenu da CompuLab è sò basati annantu à un aghjurnamentu di u hardware di u mudellu precedente chì hè statu lanciatu à u principiu di l'annu scorsu. Avà ghjunghjenu rinuvati è cù novità.

Da mette in risaltu, in a so cunfigurazione, sò i raffreddamentu passivua più porti USBè u supportu per una carta microSIM. U so prezzu ùn hè mancu à bon pattu, ma simu abituati à chì hardware di stu tippu ùn sia micca cusì datu a so putenza in un spaziu cusì chjucu.

U novu MintBoxPro ghjunghje à u mercatu carcu di nuove funzionalità è l'ultime Sistema operativu Linux Mint 18 in a so versione Cinnamon. Cuminciamu parlendu di u so aspettu esternu, in una scatula di metallu neru chì agisce cum'è un elementu di raffreddamentu passivu è furnisce un silenziu assolutu durante l'operazione. Hà un discu Dischettu SSD mSATA 120 GB, chì guasgi raddoppia a versione precedente di l'attrezzatura. U so RAM hè statu ancu duplicatu finu à 8GB, dendu assai più flessibilità per tene aperte applicazioni più pesanti.

In quantu à a putenza di trasfurmazione, u chipset hè statu rinnuvatu à u A10-Micro 6700T, cù una capacità di uscita di 2 porti HDMI in un Radeon R6. In quantu à a so cunnessione per Ethernet, hè stata dotata di un novu portu Gigabit, chì accantu à a carta Wi-Fi dual-band 802.11ac da mini-PCIe è un slot per inserisce un carta microSIM (è cusì pudè aduprà a cunnessione 3G / 4G) vi dà una infrastruttura di cumunicazione assai bona (è forse ancu eccessiva). Ùn puderia micca mancà a cunnessione per Bluetooth 4.0 per cunnesse a nostra tastiera è u nostru mouse senza filu è dunque dà u toccu finale à una squadra cun tali boni caratteristiche.

Avà hè ora di parlà di u prezzu, nunda di prezzu, perchè u so guasi 400 $ Faranu chì più di unu ci pensi prima di ottene unu d'elli. Ùn ci hè micca dubbitu chì hè un capricciu macchina chì serà l'ughjettu di u desideriu per parechji utilizatori.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.