Nvidia hà annunziatu chì hà da cumincià à publicà ducumenti chì aiutanu à migliurà novu, u cuntrolliu gratuitu per e carte grafiche di a cumpagnia.
«NVIDIA libererà a ducumentazione publicu nantu à certi aspetti di e nostre GPU cù l'intenzione di affruntà certe zone chì impattu l'usabilità fora di scatula di GPU NVIDIA cù Nouveau. Intendemu di furnisce più documentazione cù u tempu, è dinò orientazione in spazii addiziunali chì sò in i nostri mezi ", hà dettu Andy Ritger nantu à e liste di mailing di i sviluppatori di u Nouveau.
E postu chì e parolle ùn bastanu, hà procedutu à publicà u primu documentu.
"Sospettu chì gran parte di l'infurmazioni in quellu documentu ùn seranu nunda di novu per a cumunità, ancu s'ellu serà utile per cunfirmà a so capienza cuntrullore pruprietariu di Linux Prestemu attenzione à a lista è pruvemu à aiutà quandu pudemu. Se ci sò spazii specifici di documentazione chì sò più utili per voi, stu feedback aiutarà NVIDIA a priorità i nostri sforzi ", aghjusta Ritger in u so messagiu.
A risposta di u comunità de sviluppori Hè statu abbastanza pusitivu, ancu se Andy Ritger avia ragiò: cunniscianu dighjà a maiò parte di l'infurmazioni in u documentu. Tuttavia, hè un bon principiu.
Malgradu tuttu, a soia Linus Torvalds ferma prudente, sì abbastanza ottimistu, è spera chì questu sia un veru cambiamentu in u modu chì NVIDIA vede Linux. "Se NVIDIA avanza veramente è apre di più, serà certamente fantastica [...] Spergu daveru chì possu scusassi un ghjornu per avè alzatu u ditu," hà assicuratu u creatore di u kernel à i ragazzi di Ars Technica.
Più infurmazione - Più infurmazione nantu à NVIDIA in Ubunlog, Linus: "Sapemu ciò chì femu, voi ùn"
Surghjente - Liste di mailing, Ars Cristaux
Sianu the first to comment