Obuntu, l'Ubuntu per eReaders

obuntu

Durante questi mesi è quasi da quandu Ubuntu hè natu, si hè parlatu di e diverse versioni è di i diversi sapori chì esistenu d'Ubuntu. Versioni per PC, per laptop, per netbook, per smartphone è tablet, per PC cù poche risorse, per urdinatori educativi, ecc ... Versioni senza fine, ma ùn aviamu mai parlatu di Obuntu, una versione assai speciale, postu chì hè l'unica unu (chì almenu sapemu) chì hè focalizatu nantu à eReaders, se lettori di ebook cù schermu d'inchiostru elettronicu, quelli creati da grandi imprese cum'è Amazon, Kobo Books o Google. Ebbè, ci hè ancu una versione di Ubuntu per elli, ancu se per u mumentu ùn hè micca ufficiale.

Obuntu hè un sviluppu guasgi persunale di l'usu di Ubuntu in un eReader assai specificu, l'Onyx Boox M92, un eReader da una sucietà russa chì distribuisce i so eReaders in u mondu sanu. Se vedi a video o alcune di e so immagini, l'eReader vi sonarà sicuramente è hè chì in Spagna hè distribuitu sottu u nome di Tago Magno, si ponu truvà in i grandi librarii in Spagna cum'è La Casa del Libro o El Corte Inglés.

Obuntu hè una distribuzione specializata in eReaders è per eReaders

Obuntu hà un annu è dà assai suddisfazione. Ancu se Obuntu ùn vi dà un'interfaccia Ubuntu cumpleta, hè basatu annantu à Ubuntu Lucid Lynx è hà grandi modifiche affinchì Ubuntu possa travaglià senza alcun prublema nantu à un processore 800 mhz cù 256 mb di ram. Inoltre, Obuntu hà i vantaghji di una distribuzione, vale à dì, vene dighjà cun un software installatu cum'è Calibre, cusì pudemu gestisce u nostru propriu eReader senza avè da andà à un PC, qualcosa di assai praticu ancu sè vo cridite.

Se avete un lettore di ebook simile à questu o stu listessu mudellu, eccu quì u ligame foru induve u so creatore travaglia è publicheghja u materiale. U sistema di installazione hè estremamente simplice, soprattuttu paragunatu à quellu adupratu da altri sviluppatori per installà Debian in altri eReaders. Siate sempre prudenti chì stu prucessu hà da caccià a garanzia di eReader.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   jor dijo

    assai interessante