OpenShot 2.5.0 vene cun accelerazione GPU, backup automatichi è ancu di più

apertura

U lanciamentu di a nova versione di u famosu editore video non lineare OpenShot 2.5.0, versione chì ghjunghje cù qualchì cambiamentu significativu è di i quali si distingue u cambiamentu di accelerazione da CPU à GPU, è migliuramenti di prestazione, backup automatichi, supportu per Blender 2.80 è 2.81, frà altri.

Per quelli chì ùn cunnoscenu micca OpenShot, duvete sapè chì questu hè un editore video open source populari scrittu in Python, GTK è u quadru MLT, creatu cù u scopu di esse faciule da aduprà. L'editore hè dispunibule nantu à diversi sistemi operativi cum'è Linux, Windows è Mac. Hà dinò un supportu per i video ad alta risoluzione è parechji furmati video, audio è fiura.

Stu software Ci permetterà di mudificà i nostri video, foto è fugliali di musica è pudè mudificà à vuluntà per a creazione di video è cù un'interfaccia simplice chì ci permette di caricà facilmente sottotituli, transizioni è effetti, per poi esportalli in DVD, YouTube, Vimeo, Xbox 360 è assai altri furmati cumuni.

Cosa hè novu in OpenShot 2.5.0?

Cù a liberazione di sta nova versione, Si mette in risaltu chì u supportu per l'accelerazione hardware codifica è decodifica video aduprendu GPU invece di CPU. I modi di accelerazione supportati da a carta video è i driver installati sò mostrati in u «Preferenze - Rendimentu".

Per Nvidia, per avà solu supportatu accelerazione di codifica cù u driver Nvidia 396+. E carte AMD è Intel utilizanu VA-API, chì richiede l'installazione di i mesa-va-drivers o i965-va-driver.

Hè pussibule aduprà parechje GPU, per esempiu, in i portatili cù grafica ibrida, a GPU Intel integrata pò esse aduprata per accelerà a codifica è a GPU di una carta video discreta per decodificà.

Troppu Aghju aumentatu significativamente a prestazione di l'editoreHè cusì u casu cù u sistema di trasfurmazione di fotogrammi chjave chì hè statu completamente riscrittu è chì avà garantisce a prestazione di valori interpolati in tempu reale.

U novu sistema permette di generà circa 100 XNUMX valori interpolati in u tempu ci hè vulsutu per chì u vechju sistema formessi un valore unicu, permettendu à u mecanismu di cache adupratu in precedenza di esse ripresu.

Un altru di i cambiamenti chì spiccanu in sta nova versione di OpenShot 2.5.0 hè u a generazione di miniature hè stata migliuratapostu chì e prublematiche cù e miniature spariscenu dopu u muvimentu o u rinuminamentu di un repertoriu sò state risolte.

In u prugettu, e risorse cunnesse sò avà almacenate in un repertoriu separatu è un servitore HTTP lucale hè adupratu per generà è rende miniature, verificà diversi repertorii, rilevà i fugliali mancanti è rigenerà e miniature mancanti.

Inoltre, Mette ancu in risaltu u sustegnu aghjuntu per e versioni di mudellazione 3D di Blender 2.80 è 2.81, cum'è ancu supportu per u formatu di fugliale ".blend"è i tituli i più animati preparati da Blender sò stati ancu aggiornati.

Un'altra novità hè u implementazione di creazione automatica di backups è ristabilimentu di u statu precedente in casu di fallimentu o errore accidentale.

Per esempiu, se un utilizatore elimina accidentalmente i clips da a timeline è a registrazione automatica salva stu cambiamentu, l'utente pò avà riavvià à unu di i backup fatti in precedenza.

Ultimu Ma non menu impurtante, Hè ancu messu in evidenza chì u sistema di esportazione hè miglioratu. Quandu si esporta cù una frequenza di fotogrammi diversa, u prugettu avà ùn cambia micca i dati di fotogrammi chjave (in precedenza era aduprata a scala di fotogrammi chjave, chì puderia purtà a perdita di informazioni quandu si esportava à FPS bassu).

Cume installà OpenShot 2.5.0 in Ubuntu è derivati?

Questa nova aghjurnamentu ùn hè micca in i repositori ufficiali di Ubuntu, allora avete bisognu di aghjunghje u vostru repository ufficiale, per questu avete da apre un terminal è aghjunghje i repositori ufficiali.

sudo add-apt-repository ppa:openshot.developers/ppa

Aghjurnemu i repositorii

sudo apt-get update

È infine stallemu l'editore video in u nostru sistema.

sudo apt-get install openshot-qt

dinù hè pussibule di scaricà l'applicazione in un formatu appimage, per questu duvemu scaricà u schedariu seguente da u terminal:

wget https://github.com/OpenShot/openshot-qt/releases/download/v2.5.0/OpenShot-v2.5.0-x86_64.AppImage

Vi demu permessi d'esekuzione cù

sudo chmod a+x OpenShot-v2.5.0-x86_64.AppImage

È esecutemu cù:

./OpenShot-v2.5.0-x86_64.AppImage

O di listessa manera, ponu eseguisce l'applicazione cliccendu doppiu nantu à u fugliale scaricatu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   leonidas83glx dijo

    Quandu sta nova versione ghjunghjerà ufficialmente in i repositorii Ubuntu? Ùn vogliu micca fà l'installazione solu perchè qualsiasi repository non ufficiale chì ùn hè micca firmatu per via di i prublemi ch'ellu porta.

    1.    pablinux dijo

      Bonghjornu Leonidas 83glx. Chì ùn si pò sapè, ma duverete esse pazienti. Piglianu di solitu un bellu pezzu è altri prugrammi impurtanti cum'è GIMP sò sempre in 2.10. Basse quandu simu dighjà dui mesi in 2.10.14. Pudete scaricà l'AppImage da u situ web ufficiale, in casu chì site in fretta è ùn vulete micca installà a versione Flatpak.

      A salutazione.