Opera 63 arriva cù un modu di navigazione privata miglioratu è ancu di più

Opera_63

Uni pochi ghjorni fà a nova versione di Opera 63 hè stata liberata, versione in quale i sviluppatori mettenu in risaltu e riparazioni è i miglioramenti, più quella menzione chì Opera 63 porta una seria di cambiamenti à a navigazione privata, Chì senza dubbitu à i tempi in cui campemu hè una pruposta matura è sopratuttu eccellente per l'utilizatori.

Opera s'hè senza dubbitu pusiziunatu in unu di i navigatori web i più pupulari, è ancu unu di i pionieri in i diversi cambiamenti in u navigatore in favore di a privacy di l'utilizatori. È hè chì cù ogni nova versione, Opera hè megliu è vene cun parechje novità.

Novità in Opera 63

Frà i cambiamenti i più impurtanti in sta nova versione di Opera, u più impurtante di elle hè l'adopzione di Cromu 76.0.3809.100 cum'è a basa per u sviluppu di u navigatore. L'ultima versione di Opera ghjunghje avà, cun un focus forte nantu à a privacy è a prutezzione di i dati di l'utilizatori.

Oltre à i sviluppatori Opera, Mettenu in risaltu ancu chì sta nova versione di Opera 63 hà un'interfaccia più amichevule è quellu A funzione di riservatezza avanzata notifica à l'utilizatori chì i dati sò eliminati o conservati dopu a surtita di u modu di navigazione privata di u navigatore.

Direttamente dopu à chjude una finestra privata, Opera eliminerà:

  • Storia di Navigazione
  • Cookies è dati di u situ.
  • Infurmazione inserita in e forme

In casu chì vulete salvà alcuni dati mentre navigheghja, Opera tenerà:

  • Chjami veloci
  • I fugliali scaricati
  • Marcatori

Mentre quandu l'utente decide di salvà un segnalibro, Opera li ricorderà chì u segnalibru sarà salvatu è serà visibile in u gestore di segnalibri, in a barra di segnalibri, o in a pagina iniziale quandu surtite da u modu privatu.

Vulemu assicurà chì sapete chì tippu di dati sò cancellati quandu esci da u modu privatu. Tuttavia, vuleriamu ancu voi nutà chì alcuni dati di navigazione privata (cum'è segnalibri novi creati) seranu sempre visibili in modu nurmale, spiega Joanna Czajka in e note di liberazione.

Un'altra di e caratteristiche più attese in questu aghjurnamentu di Opera 63, per via di dumanda pupulare hè u percorsu predefinitu quandu si salvanu i segnalibri.

Quandu l'utente sceglie di salvà un novu segnalibru ma ùn seleziona micca un percorsu di cartulare salvatu, u sistema salverà automaticamente in a barra di segnalibri per l'accessu rapidu invece di creà un altru cartulare di segnalibri.

Cume installà Opera 63 in Ubuntu è derivati?

Per l'utilizatori Opera esistenti, pò aghjurnà automaticamente aduprendu a funzione integrata in u navigatore, femu questu da a barra d'adresse scrivendu "Opera: //".

Facendu questu faranu à Opera verificà a versione installata è automaticamente quandu a pagina carica cumincierà à aghjurnà à a nova versione esistente.

Se ùn avete micca sempre u navigatore installatu nantu à u vostru sistema è vulete avè, prima duvemu apre un terminal è eseguisce i seguenti cumandamenti:

sudo sh -c 'echo "deb http://deb.opera.com/opera-stable/ stable non-free" >> /etc/apt/sources.list.d/opera.list'
wget -O - http://deb.opera.com/archive.key | sudo apt-key add –

Aghjurnemu i repositorii:

sudo apt-get update

È finemu cù l'installazione:

sudo apt-get install opera-stable

Per quelli chì ùn volenu micca aghjunghje repositori, ponu sceglie di installà per metudu di pacchettu deb. Per avè u novu Opera 63 hè in scaricamentu direttamente da u situ web è uttene u pacchettu .deb per l'installazione.

Fattu u scaricamentu di u pacchettu .deb pudete fà l'installazione di questu cun l'aiutu di u gestore di pacchetti preferibilmente o ponu ancu fà da u terminal (devenu esse posizionati in u cartulare induve si trova u pacchettu deb scaricatu).

Y in u terminal ci vole solu à scrive:

sudo dpkg -i opera-stable_63.0.3368.43_amd64.deb

Infine, in casu d'avè prublemi cù e dipendenze, sò risolti cù:

sudo apt -f install

È prontu cun ella, averanu dighjà sta nova versione di Opera installata.

O infine ponu ancu installà Opera 63 cù l'aiutu di pacchetti Snap, Per questu, anu solu bisognu di avè u supportu per pudè installà stu tipu di pacchettu nantu à u so sistema.

Per installà, anu solu da apre un terminal è scrivite u cumandimu seguitu in questu:

sudo snap install opera

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.