Unknown Horizons hè un ghjocu di strategia è simulazione ecunomica di a custruzzione di culunie in tempu reale Open source, liberamente basatu annantu à u ghjocu «Anno 1602» / «1602 AD».
U principiu hè di creà una culunia in un arcipelagu d'isule cù a so nave, gestisce cù e risorse dispunibili è dopu uttene risorse dispunibili in l'isula per allargà a so culunia dopu: agricultura, custruzzione di edifizii, ecc.
L'abitanti (residenti ancu imponibili) aduprà risorse è prugressi ancu à vari livelli (marinu, piunieru, culunistu, citatinu, mercante è aristocratu). Convivrà ancu cù altre culunie, di manera pacifica o micca.
Cusì in generale, truvemu u sviluppu urbanu, a gestione di e risorse, a diplomazia, u cummerciu, a strategia, l'esplorazione.
U ghjocu hè scrittu in Python 3, sottu GNU GPL v2 per u codice è principalmente CC BY-SA per u cuntenutu è offre un mondu 2D isometricu. Utilizza u mutore flessibile isometricu (FIFE) è cerca di cambià à Godot.
Circa l'Orizzonti Inconnu
Cume sempre In questu tipu di ghjocu, cuminciate cù poche persone o risorse: hè solu voi, a vostra nave di fiducia è un gruppu d'isule vicine.
Tuttavia, sta situazione infelice ùn hà micca da durà longu, perchè In pocu tempu pudete custruisce cità in l'isule è cumincià à guadagnà soldi.
Gran parte di u ghjocu hè di gestisce queste cità. Avaranu bisognu di u giustu equilibriu di e zone residenziali è di e zone industriali, per esempiu, quandu urganizeghjanu e so risorse per assicurà chì tutti sianu nutriti è avè spaziu per a crescita.
Ma benintesa ùn site micca solu. Ci sò populi indigeni in l'isule, è ancu cuncurrenti chì custruiscenu i so propri imperi.
Pudete piglià a strada pacificaper, cummercià cun elli, neguzià patti di non aggressione per u bè maiò. O forse preferite andà in guerra per più spaziu di espansione.
U ghjucatore deve furnisce vari beni publichi è servizii per u benessere di i coloni.
E caratteristiche di Horizons Inconnu includenu:
- Custruisce una metropole da zero cù e zone residenziali, e zone industriali, u cummerciu di servizii è parechje vedute.
- Organizza e vostre risorse per alimentà, allargà è difende a vostra cità in crescita.
- Trattà cù altri ghjucatori per pianificà i termini di l'accordi commerciali è i patti di non aggressione.
- Scambià scambii cù altri ghjucatori, cummercianti gratuiti è insediamenti lucali per assicurà chì i vostri negozii tenenu azzioni per i tempi cattivi.
- Truvate isule nove, rotte cummerciale è depositi di risorse per aumentà a ricchezza di a vostra cità è allargà a vostra portata.
Cume installà Orizzonti Scunnisciuti in Ubuntu è derivati?
Per quelli chì sò interessati à installà stu titulu nantu à i so sistemi, ponu fà ciò seguendu l'istruzzioni chì spartemu quì sottu.
Orizzonti Inconnu pò esse installatu nantu à Ubuntu è derivatu in dui modi.
U primu permette à u repositariu di l'universu nantu à u sistema. Per attivallu, ponu fà gràficamente in l'applicazione "Software è aghjurnamenti" o da u terminal (Ctrl + Alt + T) eseguendu u cumandimu seguente:
sudo add-apt-repository universe
È in casu ùn hè micca attivatu, pudete pruvà st'altru cumandamentu:
sudo add-apt-repository "deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu $(lsb_release -sc) universe"
Fattu cusì avà aghjustemu solu a nostra lista di pacchetti è repositori cù:
sudo apt-get update
È procedemu à installà u ghjocu in u nostru sistema cù u cumandimu seguitu:
sudo apt install unknown-horizons
U secondu metudu di installazione cù quale avemu in casu chì u pacchettu ùn sia micca in i repositori di a vostra distro (derivatu da ubuntu) hè cumpilendu u ghjocu.
A prima cosa chì stallemu sò e dipendenze di ghjocu cù u cumandimu seguitu:
sudo apt-get install -y build-essential libalsa-ocaml-dev libsdl2-dev libboost-dev libsdl2-ttf-dev libsdl2-image-dev libvorbis-dev libalut-dev python3 python3-dev libboost-regex-dev libboost-filesystem-dev libboost-test-dev swig zlib1g-dev libopenal-dev git python3-yaml libxcursor1 libxcursor-dev cmake cmake-data libtinyxml-dev libpng-dev libglew-dev
Fattu l'installazione Procedemu à scaricà u codice sorgente è compilallu cù:
git clone https://github.com/fifengine/fifechan.git cd fifechan mkdir _build cd _build cmake -DCMAKE_INSTALL_PREFIX:PATH=/usr .. make sudo make install
È prontu cun ellu, averanu dighjà installatu u ghjocu è seranu capaci di lanciallu nantu à u so sistema.
Sianu the first to comment