Ubuntu Touch OTA-15 arriva cù miglioramenti di compatibilità, navigatore web riprogettatu è ancu di più

I sviluppatori UBports (chì hà ripresu u sviluppu di a piattaforma mobile Ubuntu Touch dopu chì Canonical si hè ritiratu) anu fattu cunnosce Ricertamenti u novu aghjurnamentu di firmware OTA-15.

U lanciu hè furmatu nantu à basa di Ubuntu 16.04 (A compilazione OTA-3 hè stata basata nantu à Ubuntu 15.04, è da OTA-4, a transizione à Ubuntu 16.04 hè stata fatta), ancu hè menzionatu chì a transizione attesa da Qt 5.9 à 5.12 in questa versione hè stata rinviata à OTA-16, dopu chì u travagliu principierà per aghjurnà à i cumpunenti Ubuntu 20.04.

A partire da a liberazione di OTA-16, u supportu per u mutore web Oxide obsoletu serà ancu discontinuatu (basatu annantu à QtQuick WebView, chì ùn hè più statu aghjurnatu dapoi u 2017), chì hè statu longu sustituitu da un mutore basatu annantu à QtWebEngine, à u quale tutte e applicazioni basiche di Ubuntu Touch sò state purtate.

U prugettu sviluppa ancu un portu sperimentale di u desktop Unity 8, chì hè statu ribattizatu Lomiri.

Principali nutizie di Ubuntu Touch OTA-15

Di e novità principali chì pudemu truvà in sta nova versione, hè u travagliu continuu à migliurà a cumpatibilità di u dispusitivu (trasferimentu di u driver è correzioni di bug) spediti cù Android 9.

Beh, a cunfigurazione di u kernel hè stata cambiata per migliurà a qualità di u sonu, In più di què se prublemi fissi cù i paràmetri di stack di telefunu di oFono in relazione cù a cunfigurazione automatica di APN per a trasmissione di dati attraversu un operatore cellulare.

Si cita ancu chì l'inviu di codici USSD hè statu stabilitu, Sò aduprati per verificà u statu di a tarifa è cuntattà i servizii di l'operatore di telecomunicazioni.

U navigatore Morph hè statu riprogettatu cumpletamente l'interfaccia di commutazione di tabulazione, chì face più còmuda di sguassà tabulazioni, aghjunghjenu a capacità di cambià tabulazione cù un muvimentu culisante da u fondu à u cima in u screnu.

È di i prublemi risolti sò menzionati quelli relativi à l'anteprima di a tabulazione, in più chì l'interfaccia hè stata mudificata cù parametri specifici di duminiu, in i quali i duminii utilizati di recente sò sposti in su è u supportu hè statu aghjuntu per accede à u clipboard Ubuntu Touch da JavaScript.

Di a altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione:

  • Implementatu un gestore per errori relativi à MMS è aghjuntu notificazione di fallimentu quandu riceve MMS.
  • Attraversu un auriculare Bluetooth a capacità di fà chjamate è a funzione di una seconda chjamata à l'ultimu numeru chjamatu sò stabilite.
  • A compilazione di dispositivi basati nantu à l'architettura arm64, risolve u prublema di a visualizazione di numeri digitali in a lista di chjamate perse invece di nomi in a rubrica.
  • Tema bughju migliuratu.

Infine, se vulete sapè ne di più nantu à a liberazione di sta nova aghjurnamentu di firmware, pudete visità u ligame seguente. 

Uttenite Ubuntu Touch OTA-15

L'aghjurnamentu Ubuntu Touch OTA-15 hè furmatu per smartphone OnePlus One, Fairphone 2, Nexus 4, Nexus 5, Nexus di lugliu 2013, Meizu MX4 / PRO 5, VollaPhone, Bq Aquaris E5 / E4.5 / M10, Sony Xperia X / XZ, OnePlus 3 / 3T, Xiaomi Redmi 4X, Huawei Nexus 6P è Sony Xperia Z4 Tablet, oltre à a versione precedente, hà iniziatu a furmazione di versioni stabile per Google Pixel 3a, OnePlus Two, dispositivi F (x) tec Pro1 / Pro1 X, Xiaomi Redmi Note 7 è Samsung Galaxy Note 4.

À parte, senza u tag "OTA-15", l'aghjurnamenti seranu preparati per i dispositivi Pine64 PinePhone è PineTab.

Per l'utilizatori Ubuntu Touch esistenti nantu à u canali stabile riceveranu l'aghjurnamentu OTA attraversu u schermu Aggiornamenti di Configurazione di u Sistema.

Mentre, per riceve l'aghjurnamentu subitu, basta attivate l'accessu ADB è eseguite u cumandimu seguitu nantu à "adb shell":

sudo system-image-cli -v -p 0 --progress dots

Cù questu u dispositivu scaricà l'aghjurnamentu è l'installà. Stu prucessu pò piglià un pocu, secondu a vostra velocità di scaricamentu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.