Qualchì ora fà, a cumunità UBPorts hà publicatu l'Ubuntu Touch OTA-8. Avemu menzionatu a cumunità è micca Canonical perchè a sucietà guidata da Mark Suttheworth abbandunò u prugettu quandu anu scupertu chì ùn hè micca pussibule o micca una bona idea d'avè u listessu sistema operativu nantu à i telefuni mobili cum'è in l'urdinatori. Avà hè a cumunità di sviluppatori chì hè focalizata nantu à u lanciu di miglioramenti per i telefuni mobili chì utilizanu Ubuntu Touch.
Questu hè un rilasciu chì si hè principalmente focalizatu nantu à migliurà a stabilità è riparazione di bug. Tra questi miglioramenti ne avemu alcuni ligati Navigatore Morph, cum'è supportu per faviconi (icone di pagina web) in i preferiti è supportu per l'applicazioni per injectà JavaScript persunalizatu in Morph.Web viste incrustate. D'altronde, u navigatore ùn mostrerà più un errore di pagina quandu u caricamentu di i siti web fiasca, ùn ci seranu più errori quandu si caricanu alcune app web specifiche, chjuderà tutte e schede di una finestra prima di piantà ogni tipu di multimedia , supporterà i script di l'utilizatori per l'applicazioni web è mostrarà a tastiera currettamente in certi scenarii.
OTA-8 include supportu per u tema scuru
Tema scuru in OTA-8
Ancu se i miglioramenti menzionati sopra in Morph Browser ùn parenu più pochi, ciò chì attrae sempre più attenzione hè u visuale. Ebbè, l'Ubuntu Touch OTA-8 vene cun sustegnu per un tema scuru chì hè attualmente in fase sperimentale. Cumu pudete vede in l'immagine precedente, a grande maggioranza di ciò chì hè mostratu hè neru, cù alcune zone grigie è solu l'icone mantenenu a forma è i culori di u tema per difettu.
A lista di e novità hè cumpletata cù i seguenti:
- U cuntainer di u scrittura U preboot di Android hè statu aghjurnatu à halium-boot.
- A funzionalità di prova di Ubuntu UI Toolkit hè stata riparata.
- Sò stati rimossi Articuli di lista innecessarii evidenziati in Impostazioni è "Add destinatariu" in l'app messageria.
- Aggiuntu supportu per ARM64 (AArch64). Questu permetterà à i sviluppatori di portà Ubuntu Touch à più dispositivi.
- Hè aghjuntu miglioramenti à u tethering da USB.
- Diverse currezzione à i prublemi chì eranu in l'app agenda.
L'aghjurnamentu vene à tutti i dispositivi supportati à pocu à pocu è ognunu deve avè lu dispunibile dumenica prossima, u 10 di marzu. Frà i dispositivi cumpatibili avemu u Fairphone 2, Nexus 7, Nexus 5, Nexus 4, BQ Aquaris E5, BQ Aquaris E4.5, BQ Aquaris M10 FHD, BQ Aquaris M10 HD, Meizu MX 4, Meizu PRO 5 è OnePlus One.
Avete più infurmazioni nantu à l'aghjurnamentu Ubuntu Touch OTA-8 à sta lea.
Sianu the first to comment