Ubuntu Touch OTA-8 ghjunghjerà u 6 di marzu

Free Touch OTA-8

In un sforzu per mantene a comunità Ubuntu Touch sempre viva a squadra di sviluppu incaricatu di questusuppurta) hà annunziatu recentemente chì a prossima versione OTA-8 di Ubuntu Touch ghjunghjerà a settimana prossima.

In più di questu in a dichjarazione data da UBports Anu filtratu alcune di e nutizie ch'elli anu preparatu per sta nova versione. Frà quale pudemu mette in evidenza quellu a migrazione versu Mir 1.1 è l'ambiente Unity 8 ùn ghjunghjeranu micca in quella versione.

À propositu di UBports

A cumunità UBports hè quella chì continua à mantene Ubuntu Touch per una varietà di dispositivi mobili. Per quelli chì sò stati cun l'idea chì Ubuntu Touch era statu abbandunatu definitivamente, ùn era micca veramente.

Dopu à l'abbandonu di u sviluppu Ubuntu Touch da Canonical, a squadra UBports guidata da Marius Gripsgard hè stata quella chì hà presu e regine per cuntinuà cù u prugettu.

Ubports hè basicamente una fundazione chì a missione hè di sustene u sviluppu cullaburativu di Ubuntu Touch è di prumove l'usu diffusu di Ubuntu Touch. A fundazione furnisce un sustegnu legale, finanziariu è organizzativu à tutta a cumunità.

Serve ancu cum'è una entità giuridica indipendente à quale membri di a cumunità ponu cuntribuisce codice, finanzamentu è altre risorse, cun a cunniscenza chì i so cuntributi seranu tenuti per u benefiziu publicu.

Nè Mir nè Unity 8

Da e versioni precedenti di Ubuntu Touch era statu dettu chì una migrazione versu Mir 1.1 avia da esse realizata è à a versione 8 di Unity, muvimenti chì duveranu aspittà.

Argumenta a squadra di sviluppu di UBports:

U so blocker principale per implementà u novu Unity and Mir hè basatu annantu à i driver di grafichi binari Qualcomm chì causanu prublemi cù prublemi grafichi è questioni di statistiche d'applicazione. Saria più faciule s'ellu era open source.

Ùn ci hè mancu una parolla se Freedreno + MSM sò stati recentemente valutati per a fattibilità di quellu open source Qualcomm cà grafichi non ufficiali.

Un picculu sacrifiziu per aumentà a stabilità

Ma tuttu ùn hè male è nunda hè persu, cù l'annunziu di sta prossima versione ancu A prumessa emerge hè di parechji miglioramenti per fà l'esperienza Ubuntu Touch più affidabile.

Questa nova aghjurnazione di Ubuntu Touch OTA-8 vene un mese è mezu dopu a versione Ubuntu Touch OTA-7.

Tuttavia, prima di a liberazione ufficiale A cumunità UBports hà bisognu di l'aiutu di quelli appassiunati chì volenu testà i build di pre-release.

U scopu hè di segnalà qualsiasi prublemu chì pudete scuntrà per assicurà a qualità di a versione finale per tutti.

Per pudè accede à sta versione di prova, basta à andà nantu à u vostru dispositivu cù Ubuntu Touch per "Configurazione di u Sistema -> Aggiornamenti -> Configurazione di l'Update -> Canale di Rilasciu"
Quì anu da selezziunà rc. Dopu devenu vultà à a pantalla di l'aghjurnamenti per installà l'aghjurnamentu scaricatu.

Novità in Ubuntu Touch OTA-8?

In questa nova versione i sviluppatori si sò cuncentrati dinò in u navigatore Morph chì vene cun supportu per faviconi oltre à aghjunghje una nova pagina d'errore tematica (quandu a carica di a pagina falla).

D’altronde, pudemu ancu mintuvà què script d'utilizatori persunalizati è caricamentu aumentatu di a pagina iniziale di l'applicazioni Web sò stati aghjuntu à u navigatore.

L'aghjurnamentu Ubuntu Touch ota-8 porta ancu miglioramenti per altri cumpunenti è applicazioni, cumprese:

  • L'applicazione Cuntatti, chì hà ricevutu una ricerca di cuntattu megliu è novi buttoni culuriti in i dialoghi per currisponde à e linee guida di cuncepimentu.
  • Benvenutu da l'assistente, chì avà si cuncentra automaticamente nantu à u primu campu di testu in ogni pagina.
  • Inoltre, Ubuntu Touch OTA-8 elimina i meccanismi di Biblioteca di Oxide Web-based.
  • Migliora i test di Unity 8 per permette u supportu per ARM64
  • Migliurà i test in Ubuntu Toolkit UI (UITK)
  • Piccoli miglioramenti à l'app messagiu è à a tethering USB.

Ultima pero micca menu, Ubuntu Touch OTA-8 cerca di cambià u script di pre-boot (pre-start.sh) in Android halium-boot.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.