Ottimizà Ubuntu (di più)

Ottimizà Ubuntu (di più)

Una di e sfide di ogni bonu amante di u so sistema operativu hè di avè lu ottimizatu è bellu à u massimu pussibule. A tal puntu l'ossessione hè ghjunta chì parechji sò riesciuti à fà u so sistema operativu cum'è in u casu di Gentoo o Archlinux chì a so filusufia hè ancu focalizata nantu à u modu massimu per ottimizà è cuntrullà u Sistema Operativu.

En Ubuntu a cosa ùn hè micca menu ma à u cuntrariu di e precedenti, in Ubuntu ùn avete micca da fà un diploma in informatica per avè una ottimisazione accettabile.

Ma ferma qualcosa da ottimisà?

Durante questi ghjorni passati avemu vistu cumu uttimizà u nostru desktop. È oghje hà vulsutu publicà una seria di trucchi, vechji cum'è i soi Ubuntu chì sò basati annantu à accelerà è ottimisà u Canonical.

Scambià

u schedariu Scambià hè incaricatu di gestisce i nostri memoria sWAP. U prublema cù stu schedariu hè chì in certi urdinatori hè adupratu rapidamente cù u prublema chì u fugliale scambià hè nantu à un discu duru nurmale è più lente cà a memoria Ram. Parechje volte senza aduprà tutta a memoria ram a memoria di swap hè attivata.

Per difettu, da u ramu 2.6 è in avanti, u kernel linux hà questu valore à 60%. Questu significa chì assai usu serà fattu di a memoria di swap. Hè utile sè avemu un servitore cun un grande caricu di travagliu è pocu RAM, o se compilemu spessu. Tuttavia, nantu à un sistema di desktop, cù parechje piccule applicazioni in esecuzione o chì anu una grande quantità di memoria ram cum'è in l'urdinatori moderni, pudemu calà stu valore à 10 in modu chì u kernel utilizza a RAM più spessu (più veloce) è fà menu usu di swap memoria. Per fà questu, apremu un terminal è fate u seguitu:

Verificemu u valore iniziale:

sudo cat / proc / sys / vm / swappiness

Dopu avè inseritu a password, ci mostra un valore di 60 (se ci mostra dighjà 10, ùn ci hè nunda da fà. Andate in un altru puntu.)

Pruvemu cume u sistema risponde quandu abbassa u valore:

sudo sysctl -w vm.swappiness = 10

Dopu eseguemu un coppiu d'applicazioni. Se u risultatu hè soddisfacente, cambieremu un schedariu di cunfigurazione in modu chì u cambiamentu sia permanente:

sudo nano /etc/sysctl.conf

In l'ultima linea aghjunghjemu:

vm.swappiness = 10

Salvemu i cambiamenti premendu i tasti CONTROL + o è simu partuti premendu CONTROL + x.

brumann

Ancu se ci sò assai chì utilizanu altri navigatori, assai adupranu sempre Mozilla Firefox cum'è navigatore per usu cutidianu. Cambiamenti ponu esse fatti à brumann per ottimizà a nostra navigazione è aumentà u numeru di cunnessione è per prufittà di altri parametri.

1. Aprimu brumann clicchendu nantu à a so icona. In una finestra scrivemu l'indirizzu: «circa: config»È appughjà enter.

2. Cambiamu questi valori. Per fà questu, fate un doppiu cliccà nantu à a linea chì vulemu mudificà è in a finestra di dialogu chì appare, scrivemu u novu valore:

network.dns.disableIPv6? Cambiemu u valore in veru (basta un doppiu clic)
network.http.max-cunnessione? Cambiemu u valore à 128
network.http.max-connections-per-server? Cambiemu u valore à 48
network.http.max-persistent-connections-per-proxy? Cambiemu u valore à 24
network.http.max-persistent-connections-per-server? Cambiemu u valore à 12

3. Se avete una cunnessione à banda larga, pudete ancu mudificà i valori seguenti:

network.http.pipelining? Cambiemu u valore in veru (basta un doppiu clic)
network.http.proxy.pipelining? Cambiemu u valore in veru (basta un doppiu clic)
network.http.pipelining.maxrequests? Cambiemu u valore à 30

LibreOffice

U truccu di Libreoffice si basa nantu à un trucu per ottimisimu  OpenOffice è chì LibreOffice hà ereditatu. Per fà la entremu in u menù Tools, strappatu ozzione è marcemu a memoria di travagliu. À dritta in ammucciatu da a maghjina, cambiemu i valori di Usu di LibreOffice da 6 à 128 è da Memoria per ughjettu da 0,5 à 20. Accettemu i cambiamenti. Quandu esegue LibreOffice ripetutamente, rimarceremu a differenza.

Queste trè sezioni sò trucchi chì, cum'è avemu dettu, sò assai vechji ma sò sempre validi in e versioni attuali di Ubuntu è chì aghju pensatu chì sarebbe cunveniente per voi di avè li in Ubunlog, postu chì mi imagine chì parechji di voi averanu dighjà cunnosce questi trucchi. Se ùn li cunnosci micca, pruvateli, ne valenu a pena. Saluti.

Più infurmazione - Cumu ottimisimu Ram in Linux, Ubuntu hè,

Surghjente - Ubuntu hè

Immagine - florisland


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

7 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Alejandro Diaz dijo

    Scusate di dilla, ma st'articulu ùn hè più anticu A diminuzione di e prestazioni di u swap ùn hè più usata perchè oghje ùn hè mancu più necessariu, un urdinatore cù 2 gigabyte di RAM ùn richiede micca swap è da quì in avanti mancu parlendu. Per queste squadre u swap hè un accessoriu chì ùn serà mai adupratu.

    Mudificà Firefox hè scemu, ancu di più quandu a versione 19 attuale vene digià da a fabbrica, in più, i valori scritti quì sò assai più bassi di quelli attualmente osservati in u navigatore. Hè necessariu verificà l'infurmazioni prima di publicallu, o allora diventeremu copia-incolla automatichi.

    Mudificà LibreOffice ùn hè micca cunsigliatu, face sudà u prucessore è va bè se l'avete solu travagliendu, ma serà visibile quandu avete parechje applicazioni aperte, di u tipu chì cunsuma ancu assai processatore.

    1.    Nasher Currao dijo

      Ma per ibernà u pc, ùn avete micca bisognu di scambià? Almenu hè ciò chì m'anu dettu.

    2.    danielcb dijo

      Ùn capiscu micca e distros (cumpresu Ubuntu) chì verificanu TUTU u vostru hardware è u rilevanu in l'installazione, continuanu à tirà 4GB per scambià quandu avete quella o più RAM.

    3.    trichomax dijo

      Ebbè, aghju avutu 4 GB di RAM è aghju usatu swap, ancu avà chì aghju 8 GB, qualchì volta aghju 50 megabyte in swap, tuttu dipende da ciò chì fate cù l'urdinatore, a vedu cum'è eccessiva chì sia in 60, è pensu chì hè più cunsigliu se hè pussibule di mette stu valore à 10 se avete assai.

  2.   crack dijo

    Ci sò altri modi per ottimisà Ubuntu un pocu di più, unu di elli hè di disattivà "l'applicazioni à l'iniziu" chì ùn usemu micca, per esempiu:

    Se ùn avemu micca un dispositivu bluetooth, hè scemu d'avè dichjaratu dimoni attivatu.
    A ricerca constante di cuntrolli proprietarii.
    A ricerca custante di l'aghjurnamenti di u sistema.
    Ubuntu One.
    Let-dup.
    Screensaver.

    Sò demonii chì pudemu disattivà senza paura, è cusì, guadagnemu un pocu di più di velocità in u sistema operativu.

  3.   DANIELA GARCIA dijo

    Salutu, sò novu in Ubuntu è mi piacerebbe sapè chì funzione risponde à u truccu di l'uffiziu grazie per u vostru tempu =)

  4.   Javi dijo

    Per mè hè stata a suluzione, ti ringraziu assai.