OwnCloud 8, a nova soluzione per u Cloud "di casa"

Propiu Cloud 8In pocu tempu, a Nuvola hà inundatu a nostra vita, à tal puntu chì parechji di noi chì finu à quellu mumentu ùn sapianu micca ciò chì era Offline è In linea, avà li adupremu ancu di modu regulare.

Fortunatamente, l'utenti di Ubuntu ponu aduprà e soluzioni classiche di servizii web chì travaglianu in u Cloud per creà vari tippi di Cloud. In Ubuntu pudemu fà "nuvole" più cumplessi cum'è Ubuntu Server plus OpenStack Y 'nuvole'simplice cum'è Ubuntu Desktop plus OwnCloud, un prugramma chì trasforma u nostru pc in un servitore putente chì offre una nuvola assai casera o una soluzione in nuvola.

OwnCloud 8 hè l'ultima versione di questu spettaculu pupulare chì hà grandi miglioramenti per via di u so usu continuu è di a so popularità. U miglioramentu principale chì vene in OwnCloud 8 hè u miglioramentu di a cumunicazione cù i servitori è altri nuvuli, cusì in più di migliurà l'interazione cù i servizii Cloud cum'è Dropbox, OwnCloud 8 comunica ancu bè cù altri tippi di servizii cloud cum'è Servitori S3, Google Drive, o WebDAV. Senza scurdassi chì i servitori esterni chì sò basati annantu à OwnCloud sò ancu pienu supportati. Questa migliurazione significa chì pudemu sparte i fugliali trà i nuvuli, aduprà i motori di ricerca è ancu esse capaci di aduprà spettatori senza avè da scaricà u fugliale.

OwnCloud 8 cumunicerà megliu cù altre suluzione 'nuvola'

U mutore di ricerca in OwnCloud 8 hè un altru strumentu chì hà miglioratu sostanzialmente, qualcosa chì parechji utilizatori anu dumandatu. E funzioni LDAP sò dinò un'altra cosa chì hà cambiatu è migliuratu in OwnCloud 8. In generale, si pò dì chì i sviluppatori di OwnCloud 8 anu pigliatu in contu e funzioni d'usabilità, sta versione essendu più aduprèvule ch'è l'altri.

Cum'è in e versioni precedenti, per installà OwnCloud 8 in u nostru pc duvemu installà una versione desktop è una versione server, o una versione Client è una versione server. Se vulemu fà lu in parechji PC diversi, duveremu installà a versione di u servitore nantu à l'urdinatore u più putente è a versione desktop o cliente in l'urdinatore cù menu risorse. Avà, sè ùn vi fidate micca, ci serà sempre Ubuntu OpenStack, ancu s'ellu hè più difficiule da aduprà, per u mumentu, chè OwnCloud 8.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Bartolo dijo

    Ma ciò chì hè caricatu ùn pò micca esse criptatu? Vogliu dì crittografà lucalmente, prima chì i fugliali eschinu à a rete. Perchè ciò elimina cumpletamente a piattaforma Owncloud da ogni usu prufessiunale, è ancu persunale, perchè micca, minimamente cuscente di l'importanza di a privacy, eccettu per quelli chì anu installatu u so servitore. Ma se Owncloud vole vende a so edizione "Enterprise", i so migliori clienti saranu fornitori di servizii in cloud, cum'è Openmailbox, Portknox, è altri chì vendenu almacenamentu in cloud cù Owncloud à terze parti, è hè quì chì si trova u prublema: chì quelli Terzu i partiti ùn anu più u cuntrollu nantu à i servitori, è chì postu chì i so dati ghjunghjenu micca criptati nantu à i servitori OC, anu da fidà si chì l'amministratori ùn anu micca da spiunà in e so cose per vende infurmazioni à questa o quella sucietà di publicità, o à a SGAE , o andate à sapè quale.

    No, basta chì OC ùn supporti micca a crittografia lucale, cum'è Mega o Wuala, ùn hè micca una piattaforma affidabile se ùn gestite micca u vostru servitore propiu è sì sicuru chì nimu altru ne abbia accessu, ciò chì implica cunnosce assai sicurità di rete è esse sempre aggiornatu nantu à e nuove minacce, soluzioni, aggiornamenti, configurazioni, ecc, ecc; vene à dì, qualcosa impussibile per l'utente mediu o avanzatu, è guasi solu per i prufessiunali in l'amministrazione di sistemi è rete.

    Clarificu chì sò difensore di u lugiziale à 100%. Ùn credu micca chì Stallman sia un "pirata" ma à u cuntrariu, i fatti mostranu ogni ghjornu chì u so "radicalismu" è a so sfiducia in i software è l'hardware prigiuneri sò sempre stati abbastanza ghjustificati. In u mo telefuninu ùn aghju alcuna applicazione Google (eccettu l'Android stessu, ovviamente, chì a propositu, ùn hè micca stock Android ma Cyanogenmod, allora dicemu chì hè "un pocu menu Google" è assai più liberu è affidabile), è guasi alcuna applicazione fonte chjusa fora di u, purtroppu, insostituibile "guasap". Tuttu u restu installatu l'aghju installatu da u F-Droid "mercatu" gratuitu; è ùn ci vole à dì chì nantu à u desktop u mo sistema operativu hè Linux è chì Chrome ùn hà mai "pisatu" u mo discu duru ma navigu solu cù Firefox.
    Ma crede in qualcosa ùn significa micca esse fanàticu è nigà a realità per ùn sentesi micca cum'è un "traditore", allora vi raccomandu di NON aduprà Owncloud se u servitore ùn hè micca sottu u vostru cuntrollu è sapete gestì lu bè. Se cercate un serviziu di archiviazione in nuvola, aprite un contu in Mega, in Wuala o in qualsiasi altru chì permette a crittografia locale, vale à dì, quandu i vostri dati lascianu u vostru urdinatore o mobile, sò dighjà crittografati, dunque à u servitore solu chì i dati crittografati ghjunghjenu, è se qualcunu pirata quelli servitori, sia crackers cinesi, spie di l'infama NSA, a polizia, cercanu un podofilu chì hà un contu in u listessu servitore cum'è voi, o semplicemente a cumpagnia di i servitori, chì anu firmatu un accordu succosu per vende i vostri dati à una sucietà di marketing elettronicu, se accade, ripete, averete a certezza ch'elli ùn seranu micca capace di vede i vostri fugliali, è e vostre copie di cunversazioni dicendu marranadas à a fidanzata o / è l'amante, fermeranu in un locu sicuru.

    Ci sò stati richieste per Owncloud di incorpore crittografia lucale, ma venenu sempre cun scuse chì allora a cumpatibilità si perda è ùn la sò, ma quì avemu l'altre piattaforme, chì parenu micca avè stu prublema, allora qualchì volta I suspettate s'ellu ùn ci serà micca un "insider" in Owncloud chì ùn vole micca chì sia una piattaforma veramente sicura. Pò parè paranoicu, ma ricordemu chì hè digià surtitu à a luce chì l'agenzie spia americane avianu intervenutu in e specifiche di crittografia RSA è ancu in SSL per renderli più insicuri. Lucertula, lucertula ...

    riguarda

    PS: Finu chì Ubuntu mobile ùn sia finitu è ​​maturu, vi raccomandu di prutege a vostra privacy limitendu i permessi abusivi di l'applicazioni mobili cù Xposed è Xprivacy installati: http://repo.xposed.info/module/biz.bokhorst.xprivacy