Apt-clone, clone i pacchetti installati in Ubuntu

circa apt-clone

In u prossimu articulu emu da fà un ochju à apt-clone. Questu hè un modu simplice per clone i pacchetti installati nantu à u vostru Ubuntu è ripristinalli in un altru urdinatore in un modu assai simplice è veloce. Parechje volte installà u listessu inseme di pacchetti nantu à parechji sistemi Ubuntu hè un compitu fastidiosu è fastidiu. Se ùn vulemu micca perde u tempu installendu i stessi pacchetti ripetutamente in più sistemi, questa hè una bona opzione.

In realtà, quandu si tratta installate pacchetti in sistemi Ubuntu di architettura simile, Ci sò parechji metudi dispunibili per facilità stu compitu. Pudete simpliciamente migrà l'applicazioni, i paràmetri è i dati da u vostru vechju sistema Ubuntu à un sistema appena installatu cù un paiu di clicchi di mouse cù Aptik. Puderemu ancu pudè salvà a lista cumpleta di pacchetti installati cù u gestore di pacchetti. Per esempiu pudemu aduprà APT, è installalli dopu in un sistema novu installatu.

Apt-clone ci aiuterà quandu installemu l'applicazioni chì funzionanu nantu à Ubuntu è sistemi operativi simili. Puderemu installate assai facilmente u listessu inseme di pacchetti in più sistemi per chì tutti l'anu. Pudemu ancu fà una copia di salvezza di tuttu u listinu di l'applicazioni installate è ristabilisce induve è quandu hè necessariu.

Fate una copia di salvezza di i pacchetti installati è ristabiliscili dopu in un altru sistema Ubuntu

Dopu videremu cumu installate è utilizate apt-clone nantu à sistemi basati in Debian. Aghju pruvatu sta utilità nantu à u sistema Ubuntu 18.04, tuttavia duveria travaglià nantu à tutti i sistemi basati in Debian è Ubuntu.

Installa apt-clone

Puderemu installà apt-clone in u nostru Ubuntu assai facilmente. Truvaremu u prugramma dispunibule in i repositori predefiniti di u nostru sistema upirativu. Per installallu, basta à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive u cumandimu seguitu in questu:

installazione apt-clone

sudo apt install apt-clone

Salvà i pacchetti installati

Una volta installatu, avemu da creà un annuariu per almacenà i pacchetti installati. Dopu li cloneremu è salvaremu in u locu chì avemu creatu. Per fà cusì, in u terminal (Ctrl + Alt + T) duveremu solu scrive i seguenti cumandamenti:

mkdir ~/paquetesInstalados

sudo apt-clone clone ~/paquetesInstalados

U cumandimu quì sopra salvarà tutti i pacchetti installati in u nostru sistema Ubuntu. Seranu salvati in un schedariu chjamatu apt-clone-state-entreunosyceros-satelite2.tar.gz situatu in u repertoriu ~ / pacchetti installati.

Vede i dettagli di u fugliale di salvezza

sobre vede i dettagli di u fugliale di salvezza, eseguiremu u cumandimu seguente in u terminal:

infurmazione di u fugliale di copia di salvezza apt-clone

apt-clone info paquetesInstalados/apt-clone-state-entreunosyceros-satelite2.tar.gz

Cumu pudete vede in u screenshot di sopra, aghju 2054 pacchetti in tuttu nantu à u mo Ubuntu 18.04.

Restore u fugliale di salvezza

Una volta ottenutu u fugliale di salvezza, u copieremu in u nostru discu USB. Dopu pudemu andà à qualsiasi altru sistema induve vulemu installà u listessu inseme di pacchetti. Per installà sti pacchetti, pudemu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive u cumandimu seguitu in questu:

sudo apt-clone restore apt-clone-state-entreunosyceros-satelite2.tar.gz

Avete avè a teniri cuntentu chì questu cumandamentu rimpiazzerà u vostru fugliale esistente /etc/apt/sources.list è installerà / rimuoverà i pacchetti. Avemu da esse sicuri chì u sistema di destinazione sia a listessa distribuzione cum'è u sistema surghjente. Per esempiu, se u sistema surghjente esegue a versione 18.04-bit 64 LTS, u sistema di destinazione deve ancu avè a stessa versione è architettura.

Se ùn vulete micca restaurà i pacchetti nantu à u sistema, basta à aduprà l'opzione –Destinazione / locu / schedariu. Un esempiu di u cumandimu da aduprà seria u seguente:

sudo apt-clone restore apt-clone-state-entreunosyceros-satelite2.tar.gz --destination ~/viejoUbuntu

In questu casu, u cumandimu sopra ripristinerà i pacchetti in un cartulare chjamatu ~ / oldUbuntu.

Informazioni nantu à apt-clone

Se avete bisognu di più infurmazioni è dettagli nantu à apt-clone, pudete fighjate a sezzione d'aiutu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivendu in questu:

aiutu apt-clone

apt-clone -h

Pudete ancu dinò verificate e pagine di l'omu. Pudete accede à elli scrivendu in u listessu terminal:

pagina man apt-clone

man apt-clone

Per più infurmazione nantu à stu prugramma, pudete cunsultate u pagina nantu à GitHub Da stu prughjettu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.