Password Safe, un novu gestore di password per Gnome è Ubuntu

Password Safe

I gestiunari di password sò diventati à a moda è ùn hè micca stupente chì offrenu sicurezza è privacy in un mondu induve i servizii web è a copia di l'infurmazioni sò stati messi à l'agenda. Gnome, u desktop predefinitu in Ubuntu, hà ancu decisu di fà un passu in questu sensu è Hà creatu u so propiu gestore di password chjamatu Password Safe.

Stu gestore di password ùn hà nunda à chì vede cù u prugramma creatu per Windows è offre micca solu l'integrazione cù u desktop Gnome ma supporta ancu u furmatu KeePass v.4, u furmatu di u più famosu gestore di password in u mondu Gnu / Linux.A verità hè chì u puntu forte di Password Safe hè a so cumpatibilità cù u formatu KeePassÙn permetterà micca solu chì e basi di dati di e parolle sianu spurtate versu altri urdinatori è sistemi, ma puderemu ancu passà à u novu gestore di password Gnome senza nisun prublema.

Oltre à offre a stessa sicurezza chì KeePass, Password Safe permette di creà password sicure, disattivà u prugramma per qualchì ora o in certi momenti, Esporta è gestisce gruppi di entrate è autentificazione attraversu una Chjave. Tuttu què da Gnome, u desktop per u quale hè statu creatu è chì offre una compatibilità massima.

Pudemu installà Password Safe per mezu di un pacchettu Flatpak, per questu duvemu aprire u terminal è eseguisce u seguitu:

flatpak install passwordsafe-git.flatpak

O bè, cercate in u Manager di Software Gnome, in u quale si dice chì si trova una versione di Password Safe, almenu secondu u situ web GitLab induve si trova u codice di u prugramma.

Pensu chì Password Safe hè un gestore di password interessante perchè funziona megliu cù Gnome ma ùn hè micca un novu sviluppu ma hè compatibile cù KeePass, ciò chì ne face un gestore di password cù un bellu avvene. Ma Ubuntu serà ancu aduttatu per a so securità?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Nacho dijo

    Hè esattamente ciò chì GNOME hà longu bisognu per a gestione di e password. Ci era Revelazione, ma avà obsuleta, è a megliu idea per ùn fà micca qualcosa da zero, ma un'interfaccia per Keepass, chì hà assai supportu è traccia sottu, in più di l'applicazioni web è android.

    Videmu se a cumunità hè incuragita è u sustegnu di sviluppu hè furnitu, chì seria bonu per voi 🙂

  2.   Antonio dijo

    Salute Nacho, aghju avutu un prublema dapoi parechje settimane è hè chì ogni volta chì inseriscu a password maestra, a password sicura si apre solu in modu di lettura è ùn riescu micca à truvà u prublema, mi puderesti dà una manu?