Perchè cum'è utilizatore di KDE aghju utilizatu dinò Thunderbird [Opinione]

Calendariu in Thunderbird

Sò più di 10 anni ch'e aghju smessu di aduprà Windows cum'è sistema principale. Avà aghju un laptop cun u sistema Microsoft, perchè hè un pocu più vechju, ùn m'hà micca custatu assai (ùn averaghju micca assai vendendulu) è cusì possu avè i trè sistemi operativi i più pupulari. Perchè sò ancu un utilizatore Apple è ùn vogliu micca offre tutti i mo dati à Google. Pensu chì a lettura di quì sopra pudete dighjà suspettà perchè adupru u Thunderbird, u Client di mail Mozilla, è micca Kontact di KDE.

Da principiu di l'annu, Campu innamuratu di KDE. Amu a so maghjina, e so opzioni, e so applicazioni, a so fluidità ... è sala Tuttu funziona perfettamente. Ebbè, guasi tuttu. Kontact combina posta, calendariu, cuntatti, liste di cose da fà è ancu un lettore RSS in una sola applicazione, ma duie cose accadenu attualmente: ci hè un prublema di cumpatibilità cù, per esempiu, conti Gmail, è aghju utilizatu Gmail. D 'altra banda, cum'è un sviluppatore di KDE m'hà dettu, aghjunghje conti ùn hè micca a cosa più faciule in u mondu. Ancu se sò dui punti chì prumettenu di migliurà in l'avvene, ùn sò micca bè in u presente.

Thunderbird hè cumpatibile cù i calendarii Google è Apple attraversu estensioni

Thunderbird hè di Mozilla è, cum'è u vostru navigatore, hà estensioni dispunibili. Questu hè un articulu d'opinione, allora vi spiegheraghju ciò chì mi serve è ciò chì Thunderbird mi offre:

  • Esse in gradu di aghjunghje Gmail.
  • Esse in gradu di aghjunghje iCloud Mail.
  • Supportu per i calendari iCloud.
  • Compatibilità Google Contacts.
  • Facilità di aghjunghje i conti.

Accedi è entre

Unu di i punti induve Thunderbird hè sopra u software KDE, ancu s'ellu ùn hè micca esclusivu di l'opzione di Mozilla, hè quellu di aghjunghje un contu email basta à mette u nome d'utilizatore è a chjave. Ancu se pudemu cunfigurà alcuni punti, basta à identificassi per chì u nostru contu email apparisca in u pannellu di manca. Questu hè veru cù Gmail è iCloud Mail, è ancu parechji altri duminii.

Compatibile cù calendari è ricordi iCloud

Cum'è l'aghju spiegatu, ùn mi sentu micca à u cunfortu di offre i mo dati à una sucietà chì hè cunnisciuta per aduprà per u so benefiziu. Questa hè una opinione persunale chì m'hà purtatu à aduprà iCloud è DuckDuckGo in a maiò parte di e mo ricerche (per ùn parlà micca di u! Bang). Thunderbird ci mostra ancu i nostri almanacchi, cù opzione lucale o ripigliannu da servizii esterni. À principiu, ùn hè micca cumpatibile cù Google Calendar o cù u calendariu iCloud, ma pudemu installà trè estensioni chì ci permetteranu di aduprà tramindui calendarii cum'è ricordi iCloud. L'estensioni sò "Google Calendar Provider" per Google Calendar è "TbSync" + "Provider per CalDAV & CardDAV" per pudè aghjunghje è gestisce tramindui i calendari iCloud è i so ricordi. In tutti i casi, ciò chì utteneremu serà un calendariu chì pudemu cunsultà è mudificà.

Thunderbird hè bonu per mè, ma Kontact merita una nova chance

Kontact

Ùn mi hè mai piaciutu abbastanza Thunderbird, in parte per via di u so design. Thunderbird hà miglioratu assai à stu riguardu in e versioni recenti è possu trattà cun ellu avà, ma cum'è un utilizatore di KDE preferiu pudè aduprà Kontact perchè hè assai megliu integratu cù u restu di u sistema upirativu. U sviluppatore di KDE m'hà dettu quessa stanu travagliendu per rende l'aggiunta di conti più faciule è si dice chì in e versioni future anu curregatu u bug cù Gmail, ma serà in l'avvene è i miglioramenti cuminceranu à ghjunghje, u più prestu, u mese prossimu.

D'altra parte, so chì ci sò altre opzioni cum'è lu prucessu di evoluzioni, Mailspring (chì hà iniziatu cum'è Nylas) o Geary, ma à nimu ùn mi piaceva quant'è u Thunderbird più mudernu, in parte perchè ùn mi piace micca u so design. Inoltre, pudè vede tutti i mo calendari è ricordi cume i vecu in a pruposta di Mozilla hè qualcosa chì mi attrae assai. È tù? Restate cù u Thunderbird chì vene per difettu in Ubuntu o aduprate un client di mail è calendari differenti?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Juan Carlos dijo

    Bonghjornu. Aghju sempre adupratu u navigatore per vede è mandà e-mail, tuttavia hè statu un fastidiu per accede è uscì. Hè per quessa chì sò statu incuragitu à aduprà u cliente di mail Thunderbird è cù l'estensioni per sincronizà i cuntatti, benissimu, unu hè stupitu.

  2.   bux dijo

    Per mè thunderbird hè sempre a prima opzione. À u mumentu chì aghju passatu a stessa situazione quandu aghju cuminciatu à aduprà KDE, u gestore di posta era l'unica applicazione in tuttu u sistema chì da u mo puntu di vista lasciava assai à desiderà per via di i prublemi chì m'hà causatu cù i conti GMAIL è gattivu sincronizanu i mail.

  3.   Roby dijo

    Salute ragazzi. Usu l'ambiente Gnome è i servitori di mail Evolution. Ùn sò micca prufessiunale è a mo unica rivendicazione hè chì tuttu sia simplice è a cumminazione descritta risponde à questi requisiti. COSU aghju decisu per Evolution hè chì si sincronizza cù Gnome Calendar.