Oghje andemu cun un tutoriale assai simplice chì ci permette di dà un toccu assai prufessiunale à u nostru sistema Ubuntu. Faremu questu persunalizendu u Schernu di Accessu chì cade nantu à u prugramma lightdm in u casu di Ubuntu.
lightdm Hè u gestore di sessione standard di Ubuntu dapoi l'incorporazione di Unity. A so mudificazione hè assai sèmplice è hè sicura. A prima cosa chì avemu da fà hè di avè l'imaghjini è l'icone chì vulemu mudificà à a manu, è cunnosce l'indirizzi di i fugliali per fà a persunalizazione più veloce.
Dconf-tools, strumentu per mudificà a Pantalla di Cunnessione
Per fà a persunalizazione duveremu apre u prugramma dconf, chì vene generalmente installatu per difettu in Ubuntu ma se ùn l'avemu micca installatu, aprite a cunsola è scrivite
sudo apt-get install dconf-tools
stallemu u dconf, un strumentu assai putente chì ci permetterà di fà a mudificazione senza nisun periculu.
Avà andemu à u trattinu è scrivemu dconf, apremu u prugramma è a schermata seguente apparirà
dconf Hè un prugrammu simile à u registru Windows: una colonna à manca cù i prugrammi chì ponu esse mudificati è / o persunalizati, à a destra l'opzioni chì ponu esse mudificate.
In a colonna di sinistra circhemu com → Canonical → unità-saluta . Dopu marcatu, l'opzioni chì pudemu mudificà nantu à a nostra pantalla di login appareranu in a colonna di destra.
L'opzioni chì pudemu toccà sò e seguenti:
- fondo: Hè l'immagine di fondu, per cambialla basta à indicà l'indirizzu di a nova maghjina chì vulemu mette è appughjà enter.
- Culore di fondu: indica u culore chì vulemu mette nantu à u schermu di login. Hè una bona alternativa per u fondu sè ùn vulemu micca avè una maghjina.
- Disegnu-griglia: Hè a filigrana Ubuntu, pudemu solu marcà o annullà l'opzione, aghjunghjendu o micca u filigranata.
- Disegna-user-sfondi: verificendu sta opzione ponemu u listessu wallpaper nantu à u nostru desktop cum'è l'immagine di fondo.
- Font-nome: Carattere è dimensione da aduprà in u Schernu di Cunnessione
- Icona-tema-nome: nome di u tema di l'icona chì avemu da aduprà.
- logu: hè l'immagine chì serà visualizata in u fondu di u schermu. Deve esse 245 × 43 in dimensione.
- Tastiera à u screnu: Questa opzione permetterà una tastiera virtuale per entrà i caratteri nantu à u schermu di login.
- Tema-nome: indiceremu u tema di u desktop chì vulemu aduprà.
Avà ferma solu per voi di mudificà à u vostru piacimentu. L'opzioni sò un pocu limitate ma pudemu mudificà l'apparenza à un livellu prufessiunale chì altri sistemi operativi ùn ci permettenu micca, cum'è Windows. Un ultimu dettagliu, se vulete verificà e mudificazioni pudete apre a cunsula è scrive questu
lightdm -test-mode -debug
Questu cumandamentu ci permetterà di eseguisce è vede a schermata di login senza chjude a sessione chì stemu aduprendu. A vi dicu ancu chì Dconf ci dà l'opzione di restituisce tuttu ciò chì era prima di mudificallu cù u buttone "stabilisce predefinitu». In altre parolle, pudemu fà persunalizazione senza nisun prublema.
Più infurmazione - Installazione di MDM 1.0.6 in Ubuntu 12.10
Fonte è Immagine - Hè Apertu Hè Gratuitu
2 cumenti, lasciate i toi
assai bona cuntribuzione grazie ...
Super!