Photocall TV: Cume guardà a TDT, altri canali è ascultà a radio in ligna gratuitamente

Photocall TV, tdt è radio in linea gratuitamente

A TV ùn hè stata trasmessa solu per i canali tradiziunali per un bellu pezzu. Avà, a maiò parte di i canali trasmettenu ancu da u so propiu situ web o in servizii / applicazioni offerti da e cumpagnie di telefuninu. Ma, chì accade se ciò chì vulemu hè di avè tuttu inseme o ùn avemu micca accessu à quelle app? Ciò chì accade hè chì ci hè un serviziu chì aghju avutu in i mo preferiti da qualchì tempu per assicurassi chì possu guardà a TV nantu à i mo dispositivi mobili induve stu, è chì u serviziu hè chjamatu Photocall TV.

In tuttu, Photocall TV hà più di 1200 canali, frà i quali truvemu a TDT, sport, prugrammazione per i zitelli o cuntenutu per adulti. Pudemu accede à tuttu què da un navigatore web, cusì pudemu ripruduce u so cuntenutu in urdinatori, dispositivi mobili o ancu un semplice Smart TV, fintantu chì hà un navigatore web.

Photocall TV, a migliore piattaforma di cuntenuti audiovisivi in ​​linea

Canale di Photocall TV

Photocall TV hè un situ web chì raccoglie canali TV è stazioni radio. Quandu ci accede, vedemu chì ci sò assai canali dispunibili, a TDT per esse più specifica. Ma se falemu, videremu chì apparisce di più in più, frà i quali ci sò quelli di u Real Madrid, di u FC Barcellona è di altre squadre di football. Ci hè ancu decine chì ùn sapiamu mancu chì esistianu, in parte perchè assai sò autonomi o lucali.

U sopra hè solu u principiu. In cima, pudemu fà ricerche, è à manca avemu e sezioni di canali naziunali, internaziunali, radio, infurmazione, guide chì spieganu cumu guardà i canali è una sezione chì raccomanda alcune VPN, in casu chì un canale ùn sia micca dispunibile in a nostra zona.

Chì cuntenutu offre?

Photocall TV offre attualmente più di 1200 canali, ma duvemu tene à mente chì ci hè aghjuntu tuttu ciò chì ci hè, chì include quelli di a radio. Cumu l'avemu spiegatu, tuttu hè siparatu da e sezzioni:

  • nazziunali: quì truveremu tuttu ciò chì vedemu nantu à a nostra TV è assai altri canali, postu chì parechji sò autonomi. Ciò chì ricunnosceremu prestu seranu i primi, La 1, La 2, Antena 3, Cuatro, TeleCinco, La Sexta è altri cum'è MEGA è Neox.
  • InternationalSapemu menu nantu à sti canali, solu perchè ùn cumpariscenu micca di solitu nantu à a nostra TV. Trà quelli ci sò parechji chì ci sembranu familiari, cum'è Fox, CNN o BBC, ma ancu altri interessanti cum'è a NASA.
  • avutri: quì truveremu canali tematichi, cum'è NBA, Ciclismo o UFC, è ancu una sezzione per cuntenutu +18. Quì, è in tuttu u web, ci sò tante opzioni chì vi ricumandemu di aduprà a ricerca, postu chì per esempiu pudemu truvà altre cume Fail Army o Pet Collective.
  • radiu: in questa sezzione truveremu stazioni di radio, vale à dì, cuntenutu audio chì trasmette in diretta cum'è RNE, RAC1 o Marca. Ancora una volta, ricumandu di aduprà a ricerca se vulemu qualcosa di specificu, postu chì ùn sò micca un grande fan di a radio normale, ma cercendu aghju trovu ancu canali cum'è Rock FM, Rock 66 o La Rockaforte.

Ùn face micca parte di u cuntenutu audiovisivu, ma pudemu truvà ancu trè sezzioni in più: una cun guide, induve pudemu cunsultà a prugrammazione in parechje guide da una lista chì ci offre, infurmazione chì ci aiuterà à ripruduce tutti i canali, per i quali pò esse necessariu installà una estensione in u navigatore, è VPN, da induve cunsiglia noi parechji chì noi Aiuteranu à circundà un bloccu se un canale ùn hè micca dispunibule in a nostra zona.

Cumu travaglia?

Avemu da spiegà questu in più dettu dopu, ma in generale hè assai simplice. Photocall TV hè una pagina (o situ) situ web chì raccoglie i ligami per i canali televisivi chì hà trasmessu in ligna. Tuttu ciò chì duvemu fà hè di cliccà / toccà nantu à u logò di un canale per cumincià à ghjucà, ancu se questu dipende da u canale è da u navigatore web; qualchì volta ci vulerà un secondu cliccà in a nova finestra per inizià a riproduzione.

dinù pudemu vede un menu chì indica parechje opzioni, cume guardà un canale o andà in una pagina web. Per esempiu, ci sò "canali" cum'è quelli di MotoGP o F1 chì ciò chì facenu hè di mandacci à u situ ufficiale.

Hè impurtante menziunà qualcosa chì mi pare personalmente un puntu impurtante di Photocall TV. Per certi pò parè micca impurtante, ma per mè mi pare bè chì nisuna registrazione necessaria. Chiunque entre in a pagina web pò ripruduce u so cuntenutu se u navigatore hè cumpatibile, è a maiò parte sò.

Hè cuntenutu legale?

A grande maggioranza di ciò chì truvemu nantu à Photocall TV hè un cuntenutu free-to-air, allora a risposta quì seria sì. Ma dopu ci hè un altru cuntenutu chì hè pagatu, è quì a morale di ognunu entre in ghjocu. Cum'è e leggi sò, noi, quelli chì vedenu u cuntenutu, riprodurremu qualcosa chì hè in rete, allora tecnicamente ùn commettemu alcun crimine. D'altra parte, quellu chì l'offre face qualcosa illegale, allora a risposta quì seria micca. Se ùn esce micca da ciò chì a TDT è e radiu più famose offre è di rigalu, tuttu serà 100% legale.

Quantu costa Photocall TV?

Photocall TV hè gratis. Tuttu ciò ch'ellu offre hè dispunibule per tutti, è avemu digià menzionatu chì ùn avete mancu bisognu di registrà. Inoltre, à u cuntrariu di l'altri servizii video, chì sò ancu 100% illegali, ùn duveremu micca chjude parechje publicità per pudè sceglie u canale. Cù circa 1200 in u catalogu, ùn escluderaghju micca chì avemu vistu un annunziu o una finestra popup, ma hè qualcosa chì ùn aghju micca sperimentatu personalmente.

A qualità ne vale a pena o pare sfocata è agitata?

Senza dubbitu, vale. Photocall TV ùn hè micca cum'è fighjà un avvenimentu spurtivu illegale, quelli induve decine di persone si cunnettanu à a stessa fonte è pudemu vede un tagliu ogni pochi minuti. Ciò chì sta piattaforma offre sò generalmente ligami per i canali ufficiali, cusì i tagli sò rari.

In quantu à a qualità, dipenderà sia da u canale sia da a squadra in quale a ripruducimu. Pochi canali trasmessi in 4K, è ci sò ancu pochi urdinatori cù a velocità di l'internet è a risoluzione di u schermu necessariu per ripruduce cù quella qualità, ma pare bellu, è a maiò parte si pò vede à 720p-1080p.

Induve possu guardà Photocall TV?

Ebbè, aghju dettu chì ùn avè micca bisognu di registrazione hè un puntu pusitivu, ma forse u megliu hè u sustegnu, o in altre parolle, induve pudemu vede ciò chì Photocall TV offre. Ancu se avà guadagna slanciu è pupularità, l'aghju avutu in i mo iPhone preferiti per un pezzu, da ciò chì si pò vede in un dispositivu cum'è u telefuninu Apple chì tutti sapemu chì ùn hè micca u più apertu in u mondu. È per quelli chì pensanu chì hè nurmale per esse vistu nantu à un iPhone, devu ancu dì què funziona perfettamente in u navigatore web webOS, almenu i canali più simplici cum'è La 1 de TVE.

Dunque, pudemu vede u cuntenutu di u serviziu in:

  • Computers, indipendentemente da se u vostru sistema operativu hè basatu nantu à Linux, Windows, BSD, macOS.
  • Cunsole cum'è Xbox o PlayStation.
  • Smart TV. Parlendu solu di webOS pensu chì basta, postu chì u vostru navigatore mi pare assai limitatu.
  • I telefuni mobili, cum'è l'iPhone, l'iPad, l'Android è e scatule o set top boxes. Funziona ancu nantu à Apple TV, ma assai pochi canali è u modu per ottene ùn hè micca faciule.

Cumu fighjà Photocall TV

In Mi PC

Avendu i migliori navigatori, l'urdinatori sò a megliu opzione per fighjà Photocall TV. Ci ghjunghjeremu cù sti simplici passi:

  1. Aprimu u navigatore.
  2. Andemu à u situ Web Photocall TV, dispunibule à sta lea.
  3. Facemu clic nantu à u canale chì vulemu ripruduce.
  4. Sceglemu l'opzione Diretta, se hè dispunibule è appare un menù a discesa.
  5. Si apre una nova finestra. Sicondu u navigatore, l'ultimu passu serà di cliccà una volta per inizià a riproduzione.

Cumu pudemu vede in a tabulazione "Info", hè prubabile chì per fighjà un canali duvemu installà una estensione, cum'è quelli chì permettenu u cuntenutu video HLS per esse ghjucatu nantu à i navigatori di scrittura. U serviziu ci ricumanda M3U8 Player - HLS + Dash Player. Per Firefox, adupru HLS nativu.

In u mo mobile o tablet

I navigatori mobili ùn sò micca cusì putenti, ma per ghjucà i canali internet ponu esse ancu megliu. Tramindui Android è iOS / iPadOS, u U supportu HLS hè nativu, dunque ùn hè micca necessariu installà l'estensione è i passi saranu i seguenti:

  1. Aprimu u navigatore.
  2. Andemu à u situ Web Photocall TV, dispunibule à sta lea.
  3. Avemu toccu u logò di u canali chì vulemu ripruduce.
  4. Sceglemu l'opzione diretta, se l'opzione appare.
  5. Si aprirà una nova finestra è, cum'è in a versione per PC, duveremu probabilmente toccà una volta di più per chì a riproduzione iniziessi.

In u mo smart tv

U sistema per vede Photocall nantu à un Smart TV serà u listessu chè quellu chì usemu per vede lu in un smartphone o tableta. Fondamentalmente si va à u web, scegliendu un canale è dopu l'opzione Diretta, ma pudemu ancu mandà u signale cù un protocolu cum'è Chromecast se a TV hè compatibile. U cuntenutu serà trasmessu cù una app cum'è Web Video Cast, dispunibule à sta lea per iOS è Android. I passi da seguità per sta seconda opzione seranu:

  1. Apremu l'applicazione Web Video Cast.
  2. Fondamentalmente hè un navigatore, allora avà duveremu aprire u situ Web Photocall TV.
  3. Tapemu nantu à u logò di un canali è dopu nantu à "Direttu" cum'è l'avemu fattu nantu à u dispositivu mobile.
  4. Infine, toccemu l'icona chì appare nantu à u schermu per inizià a trasmissione.

È nantu à u mo Apple TV?

Ebbè, avemu digià dettu chì hè pussibule, ma costa di più. Ci hè alcuni canali chì si aprenu è li pudemu aghjunghje à u tvOS VLC da a tastiera app iOS / iPadOS Remote, ma pochi. Ciò chì duverebbe fà nantu à u Apple TV hè aduprà l'opzione AirPlay iOS nativu per riflettà ciò chì appare nantu à u nostru iPhone o iPad. Se usemu Android, pudemu ancu riflettallu cù app cum'è AllCast.

Alternative à Photocall TV

Personalmente, ùn mi piace micca parlà di alternative se ùn offre micca u listessu o qualcosa assai assai simile. Ié pudemu parlà di pagine web cum'è:

  • TDT di rigalu. Questu Hè una alternativa 100% perchè hè praticamente uguale à Photocall TV, cù a differenza principale chì hè a quantità di cuntenutu dispunibile. Ié pudemu vede i canali TDT più famosi è ci sò dispunibuli da parechji paesi.
  • Canali TDT. Una altra alternativa hè questu di Canali TDT. Offre più di 600 canali, ma alcuni ùn sò micca dispunibili. A cosa bona hè chì ci offre ligami versu e pagine ufficiali, ciò chì ci porterebbe à a prossima opzione.
  • Pagine ufficiale. Ùn hè micca una alternativa chì raccoglie i canali in u listessu portale, ma pudemu ancu circà u canale chì vulemu, andà in u so situ web è vede u cuntenutu in diretta.
  • Dì lu. Dì lu Hè un'altra alternativa simile à Photocall TV in a quale vedemu i loghi di i diversi canali, l'accedimu è vedemu u so signale ufficiale. Truvaremu canali naziunali, internaziunali, lucali, regiunali è ancu una sezzione cù i più visti.

È se ciò chì vulemu hè di guardà qualcosa à a TV per passà u tempu, senza tene tantu cura di ciò, pudemu ancu fighjà:

  • Plutoni TV. Ùn hè statu tantu chì hè ghjuntu in paesi cum'è a Spagna, è hè un serviziu interessante. Offre assai canali tematichi, cum'è u cinema, l'umuri, i zitelli, è ùn vi mentu micca quandu vi dicu chì portu assai U Cullettivu Pet. Link.
  • Plex TV. U famosu applicazione chì avemu usatu per a nostra mediateca hà ancu liberatu Canali TV è film, ma tenite à mente chì ci hè pocu cuntenutu in spagnolu.
  • Rakuten tv. L'applicazione offre cuntenutu gratuitu, cusì pudemu vede alcuni film chì si rinnuvanu ogni mese circa.
  • kodi. Ancu Kodi ùn face "nunda" dopu l'installazione da zero, pò fà tuttu. In fattu, un addon ufficiale hè dispunibule per guardà Plutone TV o Amazon Prime Video, ma per vede l'ultimu duvemu esse abbonati. Se truvemu un bonu addon, Kodi hè una bona opzione per passà u tempu à guardà a TV o à sente a radio.

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.