Photopea, una alternativa gratuita à Photoshop dispunibule cum'è Flatpak

nantu à Photopea

In u prossimu articulu emu da fà un ochju à Photopea. Què hè una alternativa gratuita per l'utilizatori di Adobe Photoshop per edità e foto senza pagà nunda per questu. Oltre à a versione Web, l'utenti di Ubuntu è altri sistemi in i quali ponu esse installati pacchetti Flatpak, puderanu godere di stu prugramma nant'à u nostru urdinatore senza aduprà u navigatore web.

Stu prugramma hè l'idea di Ivan Kutskir. Circa, Photopea hè un editore orientatu à l'usu prufessiunale cù quale gestisce strati, maschere o mischji. Pudemu ancu aduprà impostazioni di basa cum'è tonu, saturazione o sfocatura, frà altre cose. A prima versione hè stata publicata in u 2013, dunque questu ùn hè micca qualcosa di novu, ma piuttostu un prugramma sviluppatu dapoi cinque anni, cù l'idea di offre un editore d'immagine chì offre l'aspettu di Photoshop.

Stu prugramma hè natu cù a so versione web à Photopea.com, chì hè un strumentu in ligna gratuitu per edità raster è grafiche vettoriali cumpatibili cù i file PSD, AI è Sketch. Questu pò esse adupratu per edità e nostre immagini, fà illustrazioni, cuncepimentu web o cunvertisce trà diversi formati.

U travagliu di Photopea

Truveremu ancu questu L'applicazione supporta Photoshop PSD è ancu JPEG, PNG, DNG, GIF, SVG, PDF è altri formati di file di immagine. Ancu se stu prugramma hè statu iniziatu cù u navigatore, Photopea memorizza tutti i fugliali lucalmente è ùn carica micca alcun file in un servitore.

In u prugramma truveremu una larga varietà di strumenti per l'editurazione di l'imaghjini. Queste includenu caratteristiche cume a guarigione spot, una spazzola di timbre clone, è un strumentu di patch. U software supporta strati, maschere di stratu, canali, selezioni, percorsi, oggetti intelligenti, stili di stratu, strati di testu, filtri è forme vettoriali.

Formati supportati da Photopea

I formati cù i quali pudete travaglià in stu prugramma sò:

  • Cumplessu: PSD, AI, XCF, Sketch, XD, FIG, PXD, CDR, SVG, EPS, PDF, PDN, WMF, EMF.
  • screnu: PNG (APNG), JPG, GIF, WebP, ICO, BMP, PPM / PGM / PBM, TIFF, DDS, IFF, TGA.
  • crudu: DNG, NEF, CR2, ARW, RAF, GPR, 3FR, FFF.

Installa Photopea in Ubuntu

Questa applicazione chì pò esse installata cum'è un pacchettu Flatpak hè WebView da u applicazione web. Ci vole à dì chì stu software include publicità.

sobre installate l'editore di stampa Photopea in Ubuntu via Flatpak, serà necessariu avè u supportu per sta tecnulugia installata in u nostru sistema. Se utilizate Ubuntu 20.04 è ùn avete micca sempre a pussibilità di installà pacchetti Flatpak, pudete cuntinuà A Guida chì un cullega hà scrittu annantu à stu blog un pezzu fà.

Quandu pudete installà sti tippi di pacchetti nantu à u vostru sistema, hè necessariu solu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce u Cumanda d'installazione di Photopea per Ubuntu, Linux Mint è derivati:

stallà Photopea

flatpak install flathub com.github.vikdevelop.photopea_app

Una volta chì l'installazione hè compia, tuttu ciò chì ferma hè apre u prugramma circhendu u so lanciatore in u nostru urdinatore o eseguendu u cumandamentu in u listessu terminal:

lanciatore di app

flatpak run com.github.vikdevelop.photopea_app

Disinstalla

Se vedite chì u prugramma ùn vi cunvince, pudete disinstallà facilmente da u sistema apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è esegue u cumandamentu in questu:

Uninstall Photopea

flatpak uninstall com.github.vikdevelop.photopea_app

Oghje u mondu di l'editori di foto hè francamente largu, è ci sò parechje opzioni dispunibuli per tutti i gusti. Questu di parechji prugrammi chì pudemu truvà nantu à e rete per travaglià cù e nostre fotografie. Da u classicu GIMP, ancu assai più cumplessu cum'è RAWTherapee. Stu prugramma ùn hè micca una novità, nè rimpiazza Adobe Photoshop. Hà solu a so interfaccia è parechje di e so funzioni, per pudè travaglià cù e nostre fotografie nantu à qualsiasi dispositivu. Photopea hà u listessu schernu è accurtatoghji di tastiera cum'è Adobe Photoshop.

Dapoi Photopea ùn hè micca cumpletamente apertu, hè repositoriu nantu à GitHub serve da locu per i segnalazioni di bug, richieste di funzioni, è discussione generale.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Daniela De la Cruz Calderon dijo

    Hola Damián, Pensu chì Photopea hè un editore abbastanza grande chì ùn solu ùn aiuta micca à gestisce strati, maschere o mischi, ma ci offre ancu di cumminà strati, selezzione è aghjustamenti cum'è tonu, saturazione, sfocatura o timidezza.

    Ma vogliu dì chì ci sò ancu prugrammi di editori applicabili à e PMI, cum'è Darktable, chì offre un trattamentu fotograficu in formatu crudu, vale à dì, gestisce i so negativi digitali in una basa di dati, chì vi permette di vedelli attraversu una tavola luminosa espansibile. è permette di sviluppà l'imaghjini crudi è di rinfurzà. Inoltre, invece di esse un editore di grafica raster cum'è Adobe Photoshop o GIMP, travaglia cù un inseme di arnesi specificamente focalizati in u processamentu è a post-produzione di l'imaghjini prima non distruttivi è hè principalmente focu annantu à a migliurà u prucessu di travagliu di u fotografu. facilitendu a gestione di grandi quantità di imagine. Hè dispunibule liberamente in versioni per i principali distribuzioni Linux, Windows, OS X è Solaris sottu a licenza GPL.

    Saluti da u Messicu.

    1.    MIKE DD dijo

      Grazie Daniela, da Esoaña