In questu articulu avemu da fighjà alcuni accurtatoghji tastiera per piglià screnu in Ubuntu senza strumenti maiò. In più, ne videremu ancu alcuni strumenti per piglià screenshot di u terminal è altri per piglià da l'ambiente graficu, chì sò assai utili per tutte l'opzioni chì ci offrenu à l'utilizatori.
Parechji utilizatori, cumpresu me stessu, pigghianu screenshot in u nostru Ubuntu di modu regulare, sia per illustrà un articulu o un raportu, ecc. Oghje l'utilizatori anu una bona quantità è varietà di applicazioni cù un gran numaru d'opzioni per piglià screenshot in Ubuntu, ma se in qualunque tempu ùn li avete micca, sapendu e scorciatoie di tastiera chì andemu à vede dopu, pò esse assai utile per esce da a strada.
Index
Accurtatoghji Tastiera per piglià screenshot in Ubuntu
Se vulete catturà una maghjina di u cuntenutu in u vostru desktop è ùn duvete micca aduprà alcun prugramma in più, pudete aduprate uni pochi accurtatoghji di tastiera assai utili. Queste sò una soluzione rapida quandu ùn avete micca da fà alcuna azzione o cambiamentu nantu à e vostre catture. Quasi tutte e distribuzioni Gnu / Linux, cumpresu Ubuntu, supportanu sti accurtatoghji da tastiera.
- Stampa di Schernu: Pulsà nant'à sta chjave piglia una cattura di schermu cumpletu cume hè. Questu hè salvatu in u cartulare 'Images'. In casu avete duie schermi, a cattura serà fatta da u desktop di i dui monitor.
- Shift + Stampa di stampa: Sta cumbinazione chjave ci darà a pussibilità di catturà una regione specifica chì pudemu selezziunà à piacè. A maghjina pigliata serà salvata in u cartulare 'Images'.
- Alt + Stampa di stampa: Questa opzione ci permetterà piglià una screenshot di a finestra attuale in quale stamu travagliendu. Cum'è in i casi precedenti, a cattura catturata hè ancu salvata in u repertoriu 'Images'.
- CTRL + Alt + Stampa schermu: Cù sta scurciatoia di tastiera a screenshot di a finestra attuale in a quale travagliammu serà copiata in u clipboard di u sistema.
- CTRL + Stampa schermu: Cù sta cumbinazione chjave, tutta a cattura di u schermu serà copiata direttamente in u clipboard di u sistema.
- Shift + CTRL + Stampa di stampa: Questa cumbinazione sarà copia a screenshot di una regione specifica chì selezziunemu in u clipboard.
Se utilizate a tastiera di u laptop, queste combinazioni di tasti devenu esse aghjunte u Chjave «Fn». Tutti l'accurtatoghji di tastiera ch'è no simu fighjulati facenu usu di u strumentu di screenshot predefinitu Gnu / Linux.
Pigliate screenshots cù strumenti di linea di cummanda
L'utili chì andemu à vede dopu sò per quelli utilizatori chì amanu aduprà u terminal è a so interfaccia guidata da u cumandamentu.
SCREENSHOT di GNOME
Questu strumentu esiste in tutte e distribuzioni chì anu un scrivania gnome. Per piglià una screenshot, scrivite u cumandimu seguitu in u terminal (Ctrl + Alt + T):
gnome-screenshot
A cattura chì u cumandamentu precedente eseguirà serà salvatu in u cartulare "Images". Puderemu fate un ochju à tutte l'opzioni chì questu strumentu ci darà scrivendu in u terminal:
gnome-screenchot -help
SCROT
Questu hè un altru strumentu per u terminal, chì dinò hè generalmente presente in a maiò parte di e distribuzioni per difettu. Se ùn l'avete micca, pò esse installatu cù u cumandimu:
sudo apt-get install scrot
sobre piglià un colpu di schermu pienu, scrivite qualcosa cum'è:
scrot captura.png
Se site interessatu catturà solu una zona di a vostra scelta, scrive:
scrot -s captura.png
sobre vede tutte l'opzioni di questu strumentu, scrivite:
scrot -help
Pigliate screenshots usando strumenti di screenshot dedicati
FLAME SHOT
Una bona opzione per piglià e nostre screenshot hè usa Flameshot in Ubuntu. L'installazione di questu strumentu hè simplice, duveremu solu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive in questu:
sudo apt install flameshot
Se vulete sapè di più nantu à Flameshot, pudete dà un'ochjata à l'articulu chì era statu scrittu una volta nant'à stu blog.
Otturatore
Questu hè un altru strumentu chì diceraghju personalmente chì mi piace è chì hè quellu chì usu di solitu in u mo ghjornu à ghjornu per piglià screenshot in Ubuntu. Hè di rigalu è pò esse scaricatu facilmente. L'otturatore hè una opzione perfetta per catturà, gestisce è edità screenshot. Tuttavia, un svantaghju impurtante di questu strumentu hè chì a so funzione di editazione hè disattivata per difettu, ancu se un collegu ci hà dettu cumu risolve stu prublema. L'otturatore pò ancu aiutà à annotà, sfocà, ritagliare è carica immagini.
sobre stallà otturatore, in un terminal (Ctrl + Alt + T) duveremu solu scrive u cumandimu seguitu:
sudo apt install shutter
Dopu avè vistu tutte queste opzioni dispunibili in Ubuntu, pensu chì sia per fà catture rapide o catture più elaborate, sicuramente ogni utilizatore pò truvà u modu chì più si adatta à i so bisogni.
3 cumenti, lasciate i toi
Grazie assai utile. Saluti da Perillo (Oleiros) - A Coruña.
Bon articulu, soprattuttu per quelli di noi chì amanu fà tutoriali. Usu Flameshot assai ma pocu fà aghju scupertu una applicazione chì hè una maraviglia per piglià e catture è vi permette di edità queste assai faciule è cumpletamente, pudemu ancu inserisce testi nantu à a cattura. Hè ideale per e persone chì facenu tutoriali. Si chjama Ksnip, è personalmente mi piace assai per via di quantu hè leggera, simplice è efficiente. Una di e cose chì sta applicazione offre, chì ùn pò micca esse fatta cù Flameshot, hè a pussibilità di catturà cù pochi secondi di ritardu è di pudè catturà sottomenu chì apremu durante l'attesa per chì l'assistente di cattura esca. Questa opzione hè assai utile per mè, chì prima avia da fà cù Kazam è dopu edità in Gimp, avà facu direttamente tuttu da Ksnip. Ci aghju ancu aghjuntu un accurtatoghju da tastiera per simplificà u prucessu.
Bonghjornu. Circa un mese fa un articulu era scrittu annantu u prugramma chì parlate. Chì hè una assai bona opzione per catturà. Salu2